IS:"EK yrittää saada suomalaiset koronarokotteen testaajiksi" Aikooko Häkämies "johtaa edestä"??
Kommentit (27)
Tottakai Häkämies haluaa rokotteen, moni muukin haluaa!
Minä ainakin menen jonoon heti, kun tulee mahdollisuus osallistua tuohon kokeiluun. Veikkaan että jonossa on tungosta.
Jyri haluaa ettävaltio maksaa 70% firmojen palkoista koska korona. Aika dille ehdotus. Muutkin jutut on samaa sosialismi-kokoomus diipadaapaa. Tappiot yhteisiä mutta voitot kotiin hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Otan noin kolme viikkoa sen jälkeen tuon piikun, kun suorassa TV-lähetyksessä olen nähnyt ko herran kätyreineen ottaneen sen puolueettoman asiantuntijan ja muutaman maallikkovalvojan läsnäollessa.
Jos suuret pamput eivät ole asemansa mukaisesti valmiita johtamaan edestä, on aivan turha lässyttää "menkää piikille".
Jokainen tavallaan. Tee sinä elämäsi isot päätökset EK:n pamput esikuvinasi. Minä pyrin nojaamaan puolueettomaan tieteelliseen tutkimukseen. Jos piikki näyttää turvallisemmalta kuin tauti, otan sen.
Joko het nyt luulivat suomalaisten unohtaneen sikapiikkikokeilun ja veikeät jälkimaut, joita ei voi korjata. Voi taivahan talitintti
Justhan a-studiossa oli että Oxfordin rokotteen testaajiksi on ilmoittautunut kymmeniätuhansia ihmisiä.
Siinä oli muutakin ajankohtaista tietoa rokotteen kehittämisestä ja mahdollisista aikatauluista.
Kehitteillä on useita rokotteita, Suomessakin yksi.
Mutta kaikki on vielä epävarmaa. Tosin jotkut valtiot ovat tilanneet jo valmiiksi tuota Oxfordin rokotetta, siihen näyttää olevan kova luotto.
Sitä testataan nyt apinoilla ja kohta ihmisillä.
Jos se sattuisi toimimaan, niin nyt Suomen pitäisi olla etulinjassa tilaamassa, muuten jäädään taas ilman. Tätä se Häkämies tarkoittaa, että on oltava hereillä ja ajoissa liikkeellä.
Joo, just a-studion juontaja sanoi, että Häkämies patistellut THL:a just tuon rokotteen suhteen.
Ja todella siinä on mukana Fimeat sun muut, sitten kun se ajankohtaiseksi tulee.
Nyt on Häkällä mahdollisuus näyttää olevansa yhtä rohkea kuin Aleksanteri Suuri tai Napoleon.