Minun pitäisi serkkujen mielestä käydä ahdistelleen ukin luona
Asuin teini-iässä pari vuotta mummolassa vanhempieni vaikean eron vuoksi. Tuona aikana ukki mm. puristeli tissejäni ja työnsi kätensä housuihini. En ole ollut ukin kanssa sen jälkeen tekemisissä kuin mummi kuoli. Nyt serkut ovat soitelleet vuoronperään, että miksi en käy kylässä ja syyllistävät. He eivät siis tiedä tapahtuneista. Toki saattaisi ääni kellossa muuttua, kun kuulisivat totuuden, mutta tarvitseeko heille kertoa?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä että miksi serkut lähtee ylipäätään soittelemaan ap:lle siitä että pitäisi jonkun sukulaisen kanssa olla tekemisissä. Mitä hittoa, miten joillekin voi tulla mieleenkään että se on heidän asiansa.
Oletan, että lapsenlapset avustavat iäkästä, yksin asuvaa ukkia. Silloin se on vähän kyllä serkkujenkin asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sulla on kaksi vaihtoehtoa:
1) kerrot ja nalkutus loppuu
2) et kerro ja nalkutus jatkuu
siitä vaan valkkaamaan itselle sopivampi.
Höpö höpö. Ap voi sanoa, että hänellä on hyvä syy olla käymättä ja ei sitä muille avaa.
Näin kannattaa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin, että onko järkeä kymmenien vuosien jälkeen monien ihmisten elämä muuttaa kertomalla, että rakas läheinen ei ole hyvä tyyppi?
Ap
On! He elävät valheessa. Oletko varma, että olet ainoa uhri? Serkut ovat varmaan naisia? Harvoin kukaan mies syyllistää siitä ettei joku vieraile sukulaisillaan.
Vittuako se sun serkuille kuuluu?? Jos mun serkku puuttuis mun asioihin, ni en kyllä korvaani lotkauttais :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin, että onko järkeä kymmenien vuosien jälkeen monien ihmisten elämä muuttaa kertomalla, että rakas läheinen ei ole hyvä tyyppi?
Ap
No se riippuu tietenkin siitä, kumpi häiritsee sunya enemmän: serkkujen nalkutus vai se, että heidän on vaikea uskoa tarinasi. Toki, jos jotakuta muutakin on käpälöity, mätäpaise puhkeaa.
Oliko ukkisi esim kännissä. Tuollaisia nyt on pilvin pimein kun viinaa veressä.
Minäkin miettisin asian käsittelyä ukkisi kanssa.
Miksi noista käpälöinneistä ei ole nostettu helvetillistä metakkaa aikanaan?
Onko sinut kasvatettu uhriksi? Oletteko lahkossa?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä että miksi serkut lähtee ylipäätään soittelemaan ap:lle siitä että pitäisi jonkun sukulaisen kanssa olla tekemisissä. Mitä hittoa, miten joillekin voi tulla mieleenkään että se on heidän asiansa.
Jos ap vierailisi ukkinsa luona useammin, ei serkkujen tarvitsisi. Jospa heillä on samanlaisia kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänkö ei muka tapahdu?
Ja naisetko ei tee mitään?
Sano serkuille että sinulla ei ole läheistä suhdetta ukkiin ja kehoita itse serkkuja pitämään yhteyttä ukkiin, jos siltä tuntuu. Ettet halua enää yhtään kyselyä siitä, että se pitää lopettaa. Tai sitten sanot suoraan miksi et käy, mutta toki siitä voi syntyä haloo, joskaan se ei sinuun kohdistu tai ainakaan pitäisi kohdistua. Jos on kyseessä iäkäs henkilö, niin pitäisi varmistaa että siellä joku käy auttamassa, jos tarvitsee jotain - se et ole kuitenkaan sinä.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva lapsi uskaltaa nostaa metakkaa. Varsinkin jos on haavoittuvassa asemassa, vanhempien eron vuoksia asumassa isovanhemmilla.
Törkeä kommentti sinulta.
Kyllä sinä olet jo ihan tarpeeksi saanut kärsiä ja ahdistua ällöttävän ja sikamaisen käpälöinneistä!
Hyi helkkari mikä pasca ukko ollut!
Pysy kaukana ja sillä selvä, pilasi tarpeeksi elämääsi!
Vierailija kirjoitti:
Oliko ukkisi esim kännissä. Tuollaisia nyt on pilvin pimein kun viinaa veressä.
Minäkin miettisin asian käsittelyä ukkisi kanssa.
Humalatila ei oikeuta ahdistelemaan lapsenlapsia eikä muitakaan lapsia.
Ihminen syyttää alkoholia omista tekosistaan. - Alkoholi voi tietysti rohkaista toteuttamaan aikomuksensa.
Minua lähipiirin mies yritti kosketella vaikka oli täysraitis.
Tätä jatkoi siitä kun olin 13 melkein näihin päiviin kun olen 60.
Koska en halunnut haavoittaa minulle tärkeää puolisoaan, annoin asian olla, kun ei ikinä mennyt yritystä edemmä - en siis antanut mennä, en rohkaissut, vaikkeivat ne polven ym. taputtelut juuri ilahduttaneet.
Pidin tärkeämpänä hänen puolisonsa mielenrauhaa, koska hänellä oli heikosta äijästä muutoinkin harmia riittämiin.
Minkä ikäinen ukkisi on? Oletettavasti hyvin vanha, koska kerroit tapahtumistakin olevan kymmeniä vuosia. Tietävätkö vanhempasi asiasta?.
Ps. Tämä sama stoori on ollut täällä aiemminkin.
Jos serkut virlä utelee ja syyllistää mikset käy ukilla,
niin vastaat:
kysykääpä ukilta miksen käy, hän kyllä tietää syyn.
Eli heitä pallo ja vastuu ällöpasciaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Tällaiset ihmiset ovat usein niin manipulatiivisia, että saavat MUUT kertomaan, että nyt pitäisi sinne mennä, ja sitten ap menisi sinne, ikään kuin se olisi hänen oma tahtonsa. Normaali ihminen tietenkin itse ottaisi yhteyttä, jos jotakuta kaipaa, mutta ehkei tässä tapauksessa halua/kehtaa, kun tietää itse mitä on tullut tehtyä ja tod.näk tuo ukko on niin vaikea tyyppi, että serkut eivät jaksa itse sen kanssa, vaan haluaisivat jakaa taakan.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan nuori? Ennen ei nostettu tuollaisista metakkaa, varsinkin jos sattui perhepiirissä. Uhri oli jokatapuksessa syyllinen ja uhrilla piti tuntea häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ukkisi on? Oletettavasti hyvin vanha, koska kerroit tapahtumistakin olevan kymmeniä vuosia. Tietävätkö vanhempasi asiasta?.
Ps. Tämä sama stoori on ollut täällä aiemminkin.
Tämä sama stoori on varmaan sattunut useammallekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä pedofiileja pitää suojella. Serkut tulevat alkujärkytyksen jälkeen kestämään totuuden ja jos ei, niin joutavatkin lähteä elämästä. Huonoinkin vaihtoehto tuo varmasti tietynlaisen helpotuksen sulle itsellesi.
Tuskin serkut uskoo ja Ap leimataan valehtelijaksi. Niin siinä usein käy.
On se mahdollista, mutta miksi ihmeessä toisaalta? Ap ei saa siitä mitään etua ja se selittää nihkeän suhteen hänen ja ukin välillä. Harvemmin ihmiset tuollaista kyllä teeskentelevätkään.
3
Niinpä. Ihmiset ei vaan halua uskoa, että heidän suvussaan tapahtuu mitään rikollista. Herttainen pappako pe dofiili, ei vaan Ap on joko valehtelija tai mieleltään sairas. Tsemppiä ja halaukset sulle Ap.
Nojoo. Ensireaktio voi olla tuo, mutta järkevä ihminen alkaa kyllä sen jälkeen miettiä, että tosiaan, eipä ap ole koskaan teini-iän jälkeen viihtynyt ukin kanssa ja siihen on varmaan tuollainen syy.
Mutta ap varmaan tuntee asemansa serkkuköörissä meitä paremmin. Meidän on turha arvailla.
3
Höpö höpö. Ap voi sanoa, että hänellä on hyvä syy olla käymättä ja ei sitä muille avaa.