Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni hoitaja meinaa vaihtaa alaa koronan jälkeen

Vierailija
12.05.2020 |

Kuinka moni hoitaja aikoo vaihtaa alaa tai maata kun se vaan on mahdollista? Itse ainakin aion.

Miksi? Tämä on todistanut että hoitajan työssä ei kannata olla.

Kommentit (249)

Vierailija
1/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion vaihtaa. Meillä on työnantaja kyykyttänyt 6-0 valmiuslain puitteissa. Takki on tyhjä ja kedutuskäyrä huipussa. Heti vaihdan alaa kun vain mahdollista

Vierailija
2/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin.

Aivan paskaa duunia. Syön vaikka kiviä mieluummin henkeni pitimiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä koronan jälkeen on alaa vaihtaa, kun seuraava pandemia on sadan vuoden päässä?

Vierailija
4/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norja kutsuu. Ihan sama miten palkkaneuvotteluissa käy. En jaksa enää tätä.hoitajirn muokkaamista joka paikassa ja ikuista jauhamista siitä, miten taloudellinen tilanne on se, että palkkoja ei ole varaa maksaa-näin on ollut aina.

Vierailija
5/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ammatti jo häämöttää. Opintoja olen punnertanut. En suosittele hoitajan työtä kenellekään, elämäni suurin virhe oli lähärin opinnot. Onneksi pääsen alalta

Vierailija
6/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aijo. Tai siis ainakaan Koronan vuoksi. Olen kyllä haudutellut muita suunnitelmia tulevaisuuden varalle, mutta katsotaan nyt. Ainakaan ihan lähitulevaisuudessa en ole hoitajan hommia kuitenkaan lopettamassa.

Vierailija
7/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä koronan jälkeen on alaa vaihtaa, kun seuraava pandemia on sadan vuoden päässä?

Miksi kuvittelit että tämä korona olisi pelkästään se ongelma tässä ammatissa?

Vierailija
8/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin.

Aivan paskaa duunia. Syön vaikka kiviä mieluummin henkeni pitimiksi.

Sama juttu. Nyt tullut mitta täyteen: edimiestyö ja johtaminen on hoitoalalla o*rs**stä. Koronakriisi on näyttänyt meidän arvostuksen- ilman kunnon suojaimia on jouduttu painamaan töitä. Lomia on peruttu ja yrittävät kesän nyt kusettaa vielä. Työnantaja on kyllä ottanut kaiken hyödyn valmiuslaista

Vierailija
9/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion pysyä lähihoitajan työssä edelleen. Mielekästä ja sopivaa työtä mulle👍

Vierailija
10/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakija määrät ovat amk:n ja lähihoitajakoulutukseen romahtaneet. Toivottavasti ovat nuoret nyt nähneet, että miksi ei alalle kannata opiskella

Vierailija
11/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis meinasitte vaihtaa kun työpaikkoja ei ole kuin hoitoalalla? Muut lomautettuna. 

Vierailija
12/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeeseen enää sen verran aikaa, että en vaihda alaa. Mutta työnantaja kyykyttää nyt niin paljon, että taidan ne viimeiset viisi vuotta hakea melko herkästi sairauslomaa ja jopa yrittää päästä eläkkeelle aiemmin, mitä olin suunnitellut.

Työnantajalle toki harmi, kun nyt on jo pulaa työntekijöistä, jos me vanhat hoitajat aikaistammekin eläkkeelle lähtöä. Mutta huonolla kohtelulla saa kohta etsiä tuöntekijöitä

Vierailija
13/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on erinomainen maa mutta ihmiset tekevät ilmapiiristä helevetin. Kaikkea haukutaan, kiusataan, vähätellään ja aliarvioidaan. Itsellä loppumassa motivaatio täysin. Koen itseäni arvottomaksi.

Vierailija
14/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Olin jo pääsemässä pois alalta, oli jo suunnitelmat valmiina ja päivämäärä tiedossa, mutta kun tuli tämä vtun pakkolaki, niin enpä päässyt pois. Nyt onneksi pääsen ja takaisin en tule- mieluummin syön vaikka hatullisen pjask**

Vierailija
15/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän olette uhonneet jo kymmenen vuotta vaihtavanne alaa ja muuttavanne Norjaan.

Pelkkää leukojen heilutusta.

Tai mikäs siinä, 3000 kuukausipalkalta opiskelijabudjetille jääminen saattaa olla aika karvas paikka monelle suojatyöpaikan kampaviinerinmussuttajalle. 

Vierailija
16/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja ja hoitotyön esimiehet ovat kyllä hyödyntäneet valmiuslain kyykyttämällä ihan olan takaa. Miten minusta tuntuu, että hoitajat esimiehenä ovat s**tanoit*, ihan järjestään....onko muilla samoja kokemuksia?

Vierailija
17/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milleköhän alalle meinasitte työllistyä? Ennen näkemätön lama ja leikkaukset on vasta edessä.

Vierailija
18/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihis meinasitte vaihtaa kun työpaikkoja ei ole kuin hoitoalalla? Muut lomautettuna. 

Ei kuule vois vähempää kiinnostaa. Pääasia että pääsee tuosta paskasta pois.

Vierailija
19/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanomisanomus on jo allekirjoitusta vaille valmis. Ja sitten lähden vaikka marjoja poimimaan. Ihan vtun sama. Kunhan pääsen hoitajan hommista 4ever. Ja ei koskaan enää

Vierailija
20/249 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda alaa vaan muutan heinäkuun alussa Tukholmaan. Ystäväni meni jo ja hommasi minullekkin sieltä sairaalasta työpaikan. Parempi liksa (huomattavasti) ja inhimillisempi suhtautuminen lähihoitajiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän