Kuinka paljon joudut tekemään ulkonäön eteen?
Välillä tuntuu ettei ole mennyt kortit tasan kun näkee, miten helpolla jotkut pääsee ihan semmoiseen normaaliin arkilookiin.
Itsellä voimakkaat pyörteet hiuksissa joiden laittoon tuhraantuu aikaa (jos ei laita, on jakaus takaraivossa. Nice. Pyörre myös otsahiuksissa)
Iho on huonokuntoinen ja kyllä, monenlaista on kokeiltu ruokavalioista hoitoihin vaikuttamatta tulokseen juurikaan, rahapussi on kyllä keventynyt. Ilman meikkivoidetta en ihmisten ilmoille lähde...
vaikka olen vaalea (suorastaan kalpeaihoinen) kasvaa minulla tummat ja paksut säärikarvat, eikä vaan sääri, myös reidet, bikinirajat ja kädet. Kesällä sheivaus päivittäin. Jos päivällä ajelee, illalla jo sänki tuntuu.
En rusketu vaan lähinnä punerrun jos jotain, ulkomailla tulee aurinkoihottumaa.
Olen kuitenkin terve joten en sinänsä valita, hiukset on sentään paksut ja vartalo pysyy helposti hoikkana. Tämä vain tämmöinen purkaus kun tuntuu, että moni ei tajua olla tyytyväinen pieniin juttuihin.
Kommentit (46)
Enpä kyllä tavallisesti tee mitään erityistä? Suihkussa joka toinen päivä, hampaiden pesu aamu-ilta, joskus jaksan laittaa yövoiteita ja pestä ja hoitaa kasvot muulloin kun suihkun jälkeen. On tummat silmänaluset ja finnejä välillä. Kainalokarvat ja säärikarvat ajelen vain kesäisin, eivät kasva kovin nopeasti joten kesän aikana ajan ehkä 2-3 kertaa. Kulmakarvat kulmaveitsellä ehkä kerran kuussa. Juhliin ja baariin sitten jaksaa meikata kunnolla. Joskus arkena laitan bb-voidetta, ripsaria ja sävyttävää huulivoidetta jos menen jonnekin. Deodorantti tietenkin joka päivä, hiusten harjaus kun lähtee kotoa. Suurin osa mulla kuitenkin perushygienian huoltoa 🤔 Syön suht terveellisesti mutta olen aika laiska
Ihania ovat luonnolliset naiset, jotka ovat ilman lateksia ym. Heistä paistaa sellainen ota tai jätä mentaliteetti, joka saa minut heti kiinnostumaan.
Vain lapsinaisvartalo aikuisnännein kiihottaa! Älkää ihmeessä mitään silikoneja laittako! Lapsekkaat kasvot <3
M55
En tee mitään. :D En nypi kulmia, hiuksia en ole värjännyt hetkeen, en meikkaa jne. Ja olen erittäin tyytyväinen elämääni.
Tietyllä tapaa, niin hassua kuin se on, juuri tämähän vapauttaa. Ajatelkaapa, kaikki näkevät minut aina rumimmillaan... :D
Ei siis mitään epävarmuuksia ja paljastumisen pelkoa toisin kuin sillä, joka luulee, että maailma loppuu ilman filttereitä, hammaskuoria, nypittyjä karvoja, silareita, tekoripsiä ja kynsiä, tukan ja kulmien värjäämistä, rasvaimua, kehoa muokkaavia housuja jne. Listahan on loputon.
Vierailija kirjoitti:
En tee mitään. :D En nypi kulmia, hiuksia en ole värjännyt hetkeen, en meikkaa jne. Ja olen erittäin tyytyväinen elämääni.
Tietyllä tapaa, niin hassua kuin se on, juuri tämähän vapauttaa. Ajatelkaapa, kaikki näkevät minut aina rumimmillaan... :D
Ei siis mitään epävarmuuksia ja paljastumisen pelkoa toisin kuin sillä, joka luulee, että maailma loppuu ilman filttereitä, hammaskuoria, nypittyjä karvoja, silareita, tekoripsiä ja kynsiä, tukan ja kulmien värjäämistä, rasvaimua, kehoa muokkaavia housuja jne. Listahan on loputon.
Ihan kuin ei olisi mitään välimuotoa fillereiden ja täydellisen välinpitämättömyyden välillä.
Kaikissa kulttuureissa, jopa kaikkein alkeellisimmissakin, ihmiset ovat aina kaunistautuneet ja laittautuneet. Se on normaali osa ihmisen lajityypillistä käytöstä, eikä suoraan tarkoita, että ihmisellä on jotain salattavaa ja hän pelkää paljastumista xD
En joudu tekemään mitään, ja olen siitä iloinen. Toki kaikkea saa tehdä, mutta se asia on erikseen. Kyllä minä pystyn elämään pitkien tummien säärikarvojen kera, niitä ei ole pakko poistaa mennäkseen ihmisten ilmoille. Vielä vähemmän nyt koronan aikaan, kun kukaan ei tunge iholle.