Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon joudut tekemään ulkonäön eteen?

Vierailija
12.05.2020 |

Välillä tuntuu ettei ole mennyt kortit tasan kun näkee, miten helpolla jotkut pääsee ihan semmoiseen normaaliin arkilookiin.
Itsellä voimakkaat pyörteet hiuksissa joiden laittoon tuhraantuu aikaa (jos ei laita, on jakaus takaraivossa. Nice. Pyörre myös otsahiuksissa)
Iho on huonokuntoinen ja kyllä, monenlaista on kokeiltu ruokavalioista hoitoihin vaikuttamatta tulokseen juurikaan, rahapussi on kyllä keventynyt. Ilman meikkivoidetta en ihmisten ilmoille lähde...
vaikka olen vaalea (suorastaan kalpeaihoinen) kasvaa minulla tummat ja paksut säärikarvat, eikä vaan sääri, myös reidet, bikinirajat ja kädet. Kesällä sheivaus päivittäin. Jos päivällä ajelee, illalla jo sänki tuntuu.
En rusketu vaan lähinnä punerrun jos jotain, ulkomailla tulee aurinkoihottumaa.

Olen kuitenkin terve joten en sinänsä valita, hiukset on sentään paksut ja vartalo pysyy helposti hoikkana. Tämä vain tämmöinen purkaus kun tuntuu, että moni ei tajua olla tyytyväinen pieniin juttuihin.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, jotenkin tosi kurjaa että niin moni ajattelee että täytyy näyttää joltain tietynlaiselta.

Ruskettunut, karvaton, hoikka, täydellinen sileä naama, suora tukka.

Vierailija
2/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen askel näyttää hyvältä on hyväksyä itsensä semmoisena kuin on. Epävarmuus näkyy ja on epäviehättävää ja ei ollenkaan houkuttelevaa. Kauneus on katsojan silmissä ja sinäkin olet varmasti jollekkin maailman kaunein nainen juuri sellaisenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään. Ikinä. Harvemmin katson edes peiliin. Miksi tekisin?

Vierailija
4/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen askel näyttää hyvältä on hyväksyä itsensä semmoisena kuin on. Epävarmuus näkyy ja on epäviehättävää ja ei ollenkaan houkuttelevaa. Kauneus on katsojan silmissä ja sinäkin olet varmasti jollekkin maailman kaunein nainen juuri sellaisenaan.

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa tosielämässä. Olen aina ollut itsevarma ja just sellainen kuin olen. Toki pukeudun itseäni miellyttävästi ja laitan hiuksia, lakkaan kynsiä jne. koska tykkään siitä. Mutta kukaan ei ole pitänyt minua kauniina, saati sitten kaikkein kauniimpana. Itsevarmuus ei auta paskaakaan kun olet niiden oikeasti hyvännäköisten naisten vieressä.

Vierailija
5/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullekaan mikään täyskäsi jaettu ulkonäen suhteen, hiukset ja iho on huonot (ja hampaatkin vinot) :D Vartista puoleentoista tuntiin menee aikaa jos on ihmisten ilmoille lähdettävä. Olen hyvin kiitollinen terveydestäni ja fyysisestä vahvuudestani, enkä liikoja murehdi rumuuttani. Rahalla saa meikkejä ja mekkoja.

Vierailija
6/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita tunteja viikossa, joten en tee mitään. 2-3 tuntia päivässä + tappotreenit 2 tuntia niin näyttäisi sille miltä muut näyttää tekemättä mitään.

Vierailija
7/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kyllä aika paljon ulkonäköni eteen, mutten koe sitä millään tavalla taakaksi.

Hiukset: vaalennan kaksi kertaa vuodessa, pesen joka toinen päivä ja kiharran tai suoristan. Tässä olen voittanut lotossa, nimittäin hiukseni ovat vahvat, paksut ja hyväkuntoiset.

Meikkaus: jos lähden ihmisten ilmoille, laitan kevyttä meikkivoidetta, silmien alle peiteväriä, kulmakynää, ripsiväriä + taivutan, huulipunaa ja puuteria. Ihoni on muuten hyvä mutta poskessa ja leuassa on suuri punainen alue joka ei lähde pois eikä kosmetologikaan osannut mitenkään auttaa.

Pukeutuminen: suosin mekkoja ja hameita, vähän vanhanaikaista esim. 40-luvulta inspiroitunutta tyyliä. Katson aina että värit sopivat yhteen, vaatteet on silitetty ja kokonaisuus tuo parhaat puoleni esiin. Huonoin puoleni on epätasainen vatsa, joten en pidä mitään ihonmyötäistä siinä kohdassa. Käytän nahkalaukkuja ja siistejä kenkiä, ostan uudet heti kun tarvii, enkä kulje reikäisissä vaatteissa muutenkaan.

Kynnet: lakkaan kynnet 3-5 päivän välein, myös varpaat, myös talvella.

Ihonhoito: joka päivä suihkuun, karvojen poisto (olen sinkku enkä harrasta irtosuhteita, ihan itseäni miellyttääkseni sen teen) sen jälkeen koko kropan rasvaus, kasvoille seerumi tms.

Liikunta: yritän liikkua tunnin päivässä, ja 4 kertaa viikossa hikeen asti. Vaihtelen liikuntamuotoa, kävelyä, hölkkää, HIITiä, painoja, barrea, venyttelyä jne. Toivon ensisijaisesti että liikunta vahvistaa kehoani ja suojaa sairauksilta, mutta lähes yhtä paljon yritän muokata sen ulkonäköä - myönnän.

Ruokailu: syön kasviksia mahdollisimman paljon, kokkaan itse lähes kaikki ateriani, en syö herkkuja koska jos pidän liikuntatapani yllä, ei tee mieli niitä. Jos taas makaan vain sohvalla, alkaa tehdä mieli sipsejä. Juon vettä ja yritän rajoittaa kaloreita, koska vähän on vielä pudotettavaa (nyt -8kg).

Vierailija
8/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti enemmän. Se huolettomuus, mikä nuorena oli raikkautta ja luonnollisuutta, on nyt vain hoitamattomuutta. Kirjava iho ja mustat silmänaluset pitää peittää vähintään. Silmä- ja huulimeikkiäkin pitää hillitysti olla, jotta kasvoille tulee jotain ryhtiä. Harmaat pitää värjätä koko ajan tiheämmin. Ennen ei ollut viiksikarvoja nypittäväksi. Tätä nykyä pitää kulmakarvatkin nyppimisen lisäksi leikata, koska ne ovat alkaneet kasvaa pituutta! Nykyään pitää myös jatkuvasti vahtia, mitä syö, toisin kuin nuorena. Kroppaa eivät enää imartele mitkä tahansa vaatteet, vaan jos mielii näyttää ryhdikkäältä ja hoidetulta, pitää olla tarkkana ja valita oikeat värit ja leikkaukset. Ihonhoidossa ei enää riitä mikä tahansa voide. Lisääntynyt pintakuivuus vaatii omat tuotteensa, jos ei halua nenän hilseilevän jne. 

N48

Vierailija
9/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tee juuri mitään ja sen kyllä huomaa. Mutta ei mua haittaa, ulkonäkö ei ole mulle erityisen tärkeä asia. Mä olen puhdas ja siisti, vaatteet puhtaita, ehjiä ja sopivia, ne riittää mulle.

10/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaan naaman ja pesen tukan.

Vierailija
11/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti enemmän. Se huolettomuus, mikä nuorena oli raikkautta ja luonnollisuutta, on nyt vain hoitamattomuutta. Kirjava iho ja mustat silmänaluset pitää peittää vähintään. Silmä- ja huulimeikkiäkin pitää hillitysti olla, jotta kasvoille tulee jotain ryhtiä. Harmaat pitää värjätä koko ajan tiheämmin. Ennen ei ollut viiksikarvoja nypittäväksi. Tätä nykyä pitää kulmakarvatkin nyppimisen lisäksi leikata, koska ne ovat alkaneet kasvaa pituutta! Nykyään pitää myös jatkuvasti vahtia, mitä syö, toisin kuin nuorena. Kroppaa eivät enää imartele mitkä tahansa vaatteet, vaan jos mielii näyttää ryhdikkäältä ja hoidetulta, pitää olla tarkkana ja valita oikeat värit ja leikkaukset. Ihonhoidossa ei enää riitä mikä tahansa voide. Lisääntynyt pintakuivuus vaatii omat tuotteensa, jos ei halua nenän hilseilevän jne. 

N48

Parran ajo on ehkä rasittavin rutiini kun on siinä 40 kieppeillä. Se pitää tehdä jo päivittäin. Muutenkin karvoja saisi olla jatkuvasti ajamassa jos siihen ryhtyisi.

Vierailija
12/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kokeile lääkitystä tohon akneen, jos on noin paha? Muuten olet kyllä itse sellainen, joka valittaa pienestä. Mulla ei ole kehon terveys normaali ja vaatii helvetisti vaivaa, että pystyn arjessa jonnekin lähelle samaan toimintaan ja ulkonäköön kuin muuten. (Sitten saa kuulla, että "näytät kyllä ihan terveeltä". Niin kai kun yritän niin vtusti, ilman sitä yritystä näyttäisin siltä miltä musta tuntuukin)

Vierailija
13/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, jotenkin tosi kurjaa että niin moni ajattelee että täytyy näyttää joltain tietynlaiselta.

Ruskettunut, karvaton, hoikka, täydellinen sileä naama, suora tukka.

No voihan sen sanoa näinkin, että kuinka paljon joutuu tekemään että näyttää sellaiselta, kun itse pitää omana tavoitteena. Ihoni suhteen olen jo luovuttanut, sillä olen yli 30 ja sama meno jatkunut naaman kanssa yli 15 vuotta. Ehkä jos olisi rahaa ylenmäärin, jonnekin iho-ongelmien spesialistille voisi mennä. Ei ole, joten nyt meikkaan jotta saan kirjavuuden piiloon ja siihen tyydyn.

Sheivaus on esimerkiksi semmoinen riesa itselläni, että myönnän kyllä olevani kateellinen niille, joilla kasvaa ohuet, hennot ja vaaleat ihokarvat. Jos nostat housunlahjetta ja pari sheivauspäivää välistä, siellä mustat karvat loistaa valkoista ihoa vasten. Iho ei meinaa kestää päivittäistä sheivausta, ja kesä menee taistellessa bikinirajan punaisten näppyjen kanssa. Rahalla ja jollain laserhoidollahan näistäkin varmaan pääsisi..

Ap

Vierailija
14/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä ihonhoitorutiinilla onneksi selviä korona-arjesta, varsinaista työtä on sitten jos haluaa "laittautua". Terve iho ja hyväkuntoiset hiukset onneksi helpottaa ja saatan kiireessä vaan laittaa ripsaria ja jotain kulmiin. Sheivaus on aika iisiä, kun tykkään käyttää geelityynyteriä (menee ehkä 30 sekuntia). Yleisesti oon varsin tyytyväinen ulkonäkööni, tiedän että monella on paljon rankempaa erilaisten ongelmien kanssa. Toivottavasti pysynkin terveenä ja kunnossa, niin jaksan olla piristämässä muita eikä tarvi velloa tai kilpailla omilla ongelmilla.

Vierailija
15/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, että joudun tekemään jotain ulkonäköni eteen. Haluan olla siistin, puhtaan ja huolitellun näköinen ja siksi teen: 

- käyn kampaajalla noin 8 viikon välein, hiusmallina long bob. Värjäys mahdollisimman lähelle omaa väriä, tästä haluan pikkuhiljaa siirtyä vain raitoihin tms. että juurikasvuongelmaa ei enää ole 

- entisessä normaalissa hoidin ja lakkasin kynnet 1-2 kertaa viikossa, nyt etätöissä lakkaus on jäänyt, tai oikeastaan haluan nähdä, vaikuttaako kynsien kuntoon kun ei lakkaa

- parin viikon välein kulmakarvojen värjäys

- kerran viikossa jalkakylpy, melkein päivittäin rasvaan jalat suihkun tai saunan jälkeen, kerran kuussa hoidan ja lakkaan varpaan kynnet - myös tässä etäelämässä 

- kerran viikossa saunan yhteydessä kasvojen kuorinta ja kasvonaamio, samalla hiuksiin hiusnaamio

- aamuin illoin kasvojen ja hampaiden pesu, kasvojen hoito. Nyt käytössä kosteuttava kasvovesi, seerumi, silmänympärysvoide ja kasvovoide. Talvella myös kasvoöljy iltaisin, pakkaset kuivattavat ihoa. 

- töihin ja ihmisten ilmoille mennessä kevyt meikki: mineraalipuuteri tai cc-voide, poskipuna, kulmat, silmien rajaus ja ripsiväri. Joskus huulipuna. Nyt etätöissä meikkaus jäänyt vähälle, käytän lähinnä aurinkosuojan sisältävää cc-voidetta, mutta en päivittäin. 

- pesen hiukset miltei joka päivä, koska liikunkin. Yleensä suoristan hiukset, mutta nyt etäelämässä ja vapaapäivinä tulee sutaistua ponnari tai letti. 

- liikun päivittäin, vähintään kävelylenkki, usein myös vaihdellen venyttelyä, pyöräilyä, salia/kotitreeniä kahvakuulalla, uintia, patikointia. Joka päivä ulkoilua, vähintään se kävelylenkki. 

- juon paljon vettä, syön kasvisvoittoisesti. En niuhota, mutta arkena pyrin välttämään sokeria ja jauhoja. 

- nukun 7-8 tuntia joka yö, joskus enemmänkin 

- pukeudun aina puhtaisiin ja istuviin vaatteisiin. Näin iän myötä (45+) ei istu enää samat vaatteet kuin nuorempana, enkä haluakaan enää niin tiukkoihin pukeutua, vaikken kyllä säkkiinkään. Yksinkertainen on minusta kaunista. Vaatekaappi koostuu muutamasta väristä eikä vaatteitakaan paljoa ole, ja kaikki sopii kaiken kanssa - toki tilanteen mukainen pukeutuminen, ei jumppatrikoita juhlatopin kanssa. 

- lankkaan ja putsaan kehgät säännöllisesti ja putsaan vaatteista irtohiukset ym. 

Vierailija
16/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa jokatoinen päivä.

Harjaan hiukset jos lähden ulos.

Tadaa :)

N28v

Teininä meikkasin ja nypräsin ahdistukseen asti. Onneksi pääsin siitä eroon, oli kamalaa aikaa.

Vierailija
17/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe, että joudun tekemään jotain ulkonäköni eteen. Haluan olla siistin, puhtaan ja huolitellun näköinen ja siksi teen: 

- käyn kampaajalla noin 8 viikon välein, hiusmallina long bob. Värjäys mahdollisimman lähelle omaa väriä, tästä haluan pikkuhiljaa siirtyä vain raitoihin tms. että juurikasvuongelmaa ei enää ole 

- entisessä normaalissa hoidin ja lakkasin kynnet 1-2 kertaa viikossa, nyt etätöissä lakkaus on jäänyt, tai oikeastaan haluan nähdä, vaikuttaako kynsien kuntoon kun ei lakkaa

- parin viikon välein kulmakarvojen värjäys

- kerran viikossa jalkakylpy, melkein päivittäin rasvaan jalat suihkun tai saunan jälkeen, kerran kuussa hoidan ja lakkaan varpaan kynnet - myös tässä etäelämässä 

- kerran viikossa saunan yhteydessä kasvojen kuorinta ja kasvonaamio, samalla hiuksiin hiusnaamio

- aamuin illoin kasvojen ja hampaiden pesu, kasvojen hoito. Nyt käytössä kosteuttava kasvovesi, seerumi, silmänympärysvoide ja kasvovoide. Talvella myös kasvoöljy iltaisin, pakkaset kuivattavat ihoa. 

- töihin ja ihmisten ilmoille mennessä kevyt meikki: mineraalipuuteri tai cc-voide, poskipuna, kulmat, silmien rajaus ja ripsiväri. Joskus huulipuna. Nyt etätöissä meikkaus jäänyt vähälle, käytän lähinnä aurinkosuojan sisältävää cc-voidetta, mutta en päivittäin. 

- pesen hiukset miltei joka päivä, koska liikunkin. Yleensä suoristan hiukset, mutta nyt etäelämässä ja vapaapäivinä tulee sutaistua ponnari tai letti. 

- liikun päivittäin, vähintään kävelylenkki, usein myös vaihdellen venyttelyä, pyöräilyä, salia/kotitreeniä kahvakuulalla, uintia, patikointia. Joka päivä ulkoilua, vähintään se kävelylenkki. 

- juon paljon vettä, syön kasvisvoittoisesti. En niuhota, mutta arkena pyrin välttämään sokeria ja jauhoja. 

- nukun 7-8 tuntia joka yö, joskus enemmänkin 

- pukeudun aina puhtaisiin ja istuviin vaatteisiin. Näin iän myötä (45+) ei istu enää samat vaatteet kuin nuorempana, enkä haluakaan enää niin tiukkoihin pukeutua, vaikken kyllä säkkiinkään. Yksinkertainen on minusta kaunista. Vaatekaappi koostuu muutamasta väristä eikä vaatteitakaan paljoa ole, ja kaikki sopii kaiken kanssa - toki tilanteen mukainen pukeutuminen, ei jumppatrikoita juhlatopin kanssa. 

- lankkaan ja putsaan kehgät säännöllisesti ja putsaan vaatteista irtohiukset ym. 

Huh, melkoiset rutiinit.

Vierailija
18/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä jotta täytän tietyt vaatimukset mitä nykyään asetetaan niin menee noin 3 tuntia päivässä jos lasketaan mukaan treenien jälkeiset suihkut. Muu aika menee sheivaukseen ja hiuksiin ja ihonhoitoon. 

Vierailija
19/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoidan itseäni aktiivisesti. Nautin kun näytän hyvältä.

Ensinnäkin syön terveellisesti ja ravintorikkaasti. Syön myös niin etten liho. Haluan pysyä hoikkana. Syön myös vitamiinia, B-vitamiinia, kalkkia, D-vitamiinia, Biotiinia, monivitamiinia. Syön myös luomu, kylmäpuristettua neitsyt Pellavansiemen öljyä 1 rkl /vrk. Keski-ikäisen iho tarvitsee hyviä rasvoja.

Juon vettä. Ja rasvaan ihoa.

Nukun 8-9 tuntia joka yö,tämä on tärkeää.

Liikun 4 krt viikossa, kävelyä, Hiit -treeniä, kuntosalia. Minulla on urheilullinen vartalo. Ei kuitenkaan liian lihaksikas. Hulailen myös vanteella. Mikä hoikentaa vyötäröä.

Käyn suihkussa joka päivä ja pidän tukan puhtaana; pesen, föönaus ja kiharran. Käytän laadukkaita hoitoaineita, ja suojaan tukan kuumuudelta eri tuotteilla.

Käyn kampaajalla säännöllisesti, kerran kuukaudessa värjäämässä kauniin väriseksi ja kiiltäväksi.

Nypin kulmat ja ihokarvat kasvoilta pari kertaa viikossa. Sheivaan 2-3 krt viikossa sääret, ja kainalot ja bikinirajat.

Käyn säännöllisesti hammaslääkärillä ja hoidan hampaat kuntoon esim hammaskivi. Valkuaisen hampaani parin vuoden välein.

Olen käynyt kohottamassa rintani ja laittanut maltilliset silinkonit ; minulla on pystyt, kauniin muotoiset D-kupin rinnat.

Olen leikkauttanut raskaat yläluomeni, ja silmäni näyttävät nyt suurilta ja kauniilta.

Minulla on pitkät, lakatut kynnet aina. Käyn kynsihuollossa 3 viikon välein.

Aion syksyllä käydä vatsan rasvaimussa. Haluan 10 cm hoikemman vuötärön; kirurgi sanoi että se on rasvaimussa mahdollista.

Aion ottaa kesällä ripsien pidennykset. Maltilla.

Ja näytän siis hyvältä. Miehet ovat kiinnostuneita. Kysyntää on.

Vierailija
20/46 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, koska harrastan hyötyliikuntaa - työmatkapyöräilyä, tai käyn metsässä lenkillä.

En värjää hiuksia ollenkaan, vaaleita kulmakarvoja värjään joskus itse. Kuorin kasvoja iltaisin ja laitan kosteusvoidetta. Hiuksia leikkaan noin kerran vuodessa. Sheivaan kun muistan, lähinnä vaaleaa haituvaa.

Meikkaan aamuisin noin 10 minuuttia. Pidän kyllä kauniista vaatteista.

N37