Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidän sellaista ihmistä ainakin hieman vinksahtaneena, joka hymyilee yksinään kadulla kävellessä tai joka nauraa itsekseen tv-ohjelmille

Vierailija
12.05.2020 |

Ihan skitsoo porukkaa. Perun tuon "..ainakin hieman..".

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sellaiset jurottajat ovatkin mukavia tyyppejä.

Vierailija
2/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pidät itseäsi ihmisyyden mittapuuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne aina hymyilevät ovat teeskentelijöitä.

Vierailija
4/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi. Yritän muistaa jatkossa kutsua jonkun naapurin kaveriksi katsomaan, mikäli katson telkusta komediaa.

Vierailija
5/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan myös nauraa yksikseni kadulla tai bussissa, jos tulee joku hauska juttu mieleen. En yritä väittää, että en olisi vinksahtanut.

6/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa 😃

Vierailija
7/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran itsekseni hauskoille tv ja nettijutuille. Nauraminen ei ole sosiaalinen juttu ainakaan minulle - pitäisikö pidättää naurua väkisin kun katsoo hauskaa ohjelmaa, luulee pian tuo höntti seinänaapuri että olen seonnut, tai vielä pahempaa, minulla on iltaseuraa? Että nyt ei saa nauraa kun on yksin...höpöä.

Vierailija
8/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hymyilen vaan takaisin!

Vierailija
9/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä tuon kadulla hymyilemisen kanssa. Ihan sama kuin tervehtisi tuntemattomia vastaantulijoita.

Vierailija
10/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hymyilen aina vähän, sellaista vinoa hymyä joka ei ole kohdistettu kenellekään. Kuulemma minulla on aina "pieni psykopaatti-ilme." Lisäksi naurahtelen itsekseni, etenkin kun ympärillä on muita.

Ymmärrän kyllä, miksi jotkut pitävät minua pelottavan tai ärsyttävän näköisenä, mutta itse vieroksun enemmän yliaurinkoisia ihmisiä.

Vierailija
11/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla diagnosoitu asberger?

Vierailija
12/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hieman yksinkertainen jos kuvittelet että vain koska itsellesi ilo on teesnneltyä, se on sitä myös kaikille muille.

Negatiiviset ihmiset on sairaita.

Vierailija
13/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen molempia otsikossa mainittuja. Tällainen hulluus on harmitonta kuitenkin. En aiheuta vaaraa itselleni tai muille.

Vierailija
14/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän hieman vinksahtaneena ihmistä, joka kiinnittää liikaa huomiota siihen, mitä ihan ventovieraat ihmiset tekevät. 

Kantsii hankkia enempi sitä omaa elämää ja nauttia elämän monimuotoisuudesta! 

Ulkona on ainakin täällä aurinkoinen päivä. Avaa nyt ensiksi vaikka verhot!!

Vierailija
15/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauran täällä juuri yksikseni näille kommenteille

Vierailija
16/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinksahtanut ilmoittautuu. Hymyilen useinkin itsekseni tuolla ulkona liikkuessani, jos tulee jokin mukava asia mieleen tai jos on poikkeuksellisen kaunis sää ja nautinnollinen lenkki tai jos näen rusakoita leikkimässä niityllä tai muuten vain on hyvä mieli. Nauran myös yksikseni ääneen hauskoille tv-ohjelmille ja sarjakuville ja jopa itselleni, jos teen jotain hölmöä. Ei ole vielä valkotakkiset sedät käyneet onneksi hakemassa. Lupaan hymyillä heillekin, kun tulevat.

Vierailija
17/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap sitten tekstiviestit, voitko koskaan käyttää nauru- tai hymyhymiöitä, jos kirjoitat tekstiviestiä vaikka yksin bussissa? Vai laitteletko itkunauruhymiöitä naamanorsunveetulla?.

Vierailija
18/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on muakin syytetty, koska olen hymyileväinen ihminen. Mun tunteet näkyy ulospäin ja useimmiten olen ystävällinen ja hyvällä tuulella, ei siihen mitään teeskentelyä tarvita.

Vierailija
19/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa joskus hymyillyt vastaantulijalle joka on katsonut silmiin. Suurinosa hymyilee takaisin ja joku jopa tervehtinyt.

En aina tee noin mutta lähinnä jos on todella hyvä mieli. Suomalaista? Ei. Vinksahtanutta? Ehkäpä. Tuo hyvän mielen muille? Näköjään.

Ehkä me suomalaiset ei ollakaan niin juroja kuin yleisesti ajatellaan.

Vierailija
20/27 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo ilman viinaa saattaa olla teeskentelyä, mutta suru viinan loppumisen vuoksi on yleensä aitoa.