Miksi suomalaiset eivät voi sietää hymyilyä ja naurua?
Kommentit (46)
Koska ajattelevat että sellaisella henkilöllä menee hyvin eli siis paremmin kuin itsellä.
Komea mies/kaunis nainen joka hymyilee ja on sosiaalinen ja sillä on menestyksen merkit eli panostanut ulkonäköönsä, merkkivaatteet, luksusauto jne herättää ihan suunnatonta raivoa. Voi sitä paskanpuhumisen määrää kanssamiehissä/-naisissa
Itse olen just tuollainen mies. Jenkeissä kun asun niin sosiaalisuus on tarttunut. Voi v-ttu mitä paskaa tulee niskaan aina kun käyn suomessa. Todellakin ottaa päähän työttömille ja duunari ex koulukavereille.
Ei kyllä ole minun syy että olen ahkera ja minusta tuli miljonääri enkä pilannut elämääni viinalla ja huumeilla tai laittamalla jonkin raijan paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska ajattelevat että sellaisella henkilöllä menee hyvin eli siis paremmin kuin itsellä.
Komea mies/kaunis nainen joka hymyilee ja on sosiaalinen ja sillä on menestyksen merkit eli panostanut ulkonäköönsä, merkkivaatteet, luksusauto jne herättää ihan suunnatonta raivoa. Voi sitä paskanpuhumisen määrää kanssamiehissä/-naisissa
Itse olen just tuollainen mies. Jenkeissä kun asun niin sosiaalisuus on tarttunut. Voi v-ttu mitä paskaa tulee niskaan aina kun käyn suomessa. Todellakin ottaa päähän työttömille ja duunari ex koulukavereille.
Ei kyllä ole minun syy että olen ahkera ja minusta tuli miljonääri enkä pilannut elämääni viinalla ja huumeilla tai laittamalla jonkin raijan paksuksi.
Älä valehtele. Olet nainen. Sitäpaitsi ei ketään laiteta tiineeksi. Panemalla se tapahtuu.
Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta. Revi siitä.
no yleensä ihmiset nauraa kun jollekkin sattuu jotain ikävää. minusta on lähinnä ärsyttävää jos tuntematon katsoo ja hymyilee koska ei tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että lenkkipolulla ja nauraa tai hymyilee perheen kanssa niin heti joku hapan naama vastaantulija pahoittaa mielensä, samoin keskikäiset miehet.
Työpaikoilla samaa juttu. Jotain se ärsyttää!
No lenkkipoluilla perheet ärsyttää lähinnä siksi että ne levittäytyy koko tien laajuudelle ja itse joutuu väistämään ojan puolelle että ohi pääsee. Muuten minun puolesta hymyillä ja jopa nauraa saa:)
Oudompaa väkeä kuin suomalaisia ei löydy. Oudompia kuin marsilaisia!
Mitä jos kevät hymyilyttää? Lumisade? Lämpö? Uudet mukavat kengät?? Suomalaiset eivät osaa ollenkaan huomioida mukava arki.
Itse olen köyhä ja syrjäytynyt silti olen iloinen ihminen.
Suomalaiset vihaavat kaikenlaista ääntä, 90% on ääniyliherkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Oudompaa väkeä kuin suomalaiset ei löydy. He ovat oudompia kuin marsilaiset!
Mitä jos kevät hymyilyttää? Lumisade? Lämpö? Uudet mukavat kengät?? Suomalaiset eivät osaa ollenkaan huomioida mukavaa arkea.
Ole hyvä.
Suomessa on paljon mukavia ihmisiä, jotka osaavat nauttia arjesta ja hymyilevät. Tosin ei hymyilyssä ilman syytä mitään järkeä ole. Itse vitsailen ja nauran joka päivä.
Kell' onni on, se onnen kätkeköön.
MIssä te oikein elätte ja keiden kanssa kun maailmankuvanne on tuollainen?
Minä hymyilen ja nauran kotona.
Töissä en edes yritä, koska olen aina nauranut ja hymyillyt värässä paikassapomoni mukaan.
Onneksi olen lomautettu.
Saan nauraa ja hymyillä ihan rauhassa onnesta!
Koska suomalaiset ajattelevat että itselle nauretaan jos joku jossain hymähtää. Sarkastinen kansa on sarkastinen ja kärsii siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Olet nainen. Sitäpaitsi ei ketään laiteta tiineeksi. Panemalla se tapahtuu.
Jaha. Palsta sherlokki taas vauhdissa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudompaa väkeä kuin suomalaiset ei löydy. He ovat oudompia kuin marsilaiset!
Mitä jos kevät hymyilyttää? Lumisade? Lämpö? Uudet mukavat kengät?? Suomalaiset eivät osaa ollenkaan huomioida mukavaa arkea.
Ole hyvä.
Suomessa on paljon mukavia ihmisiä, jotka osaavat nauttia arjesta ja hymyilevät. Tosin ei hymyilyssä ilman syytä mitään järkeä ole. Itse vitsailen ja nauran joka päivä.[/
Voih! Itse hymyilen melkein aina ja huomaan kun ventovieraat vastaan tulijatkin esim lenkkeillessäni tms hymyilevät takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kell' onni on, se onnen kätkeköön.
Miksi sitä sanontaa on vain suomessa?
"Koska ajattelevat että sellaisella henkilöllä menee hyvin eli siis paremmin kuin itsellä."
TÄMÄ. Toisen hymy ja hyväntuulisuus on itseltä pois.
Ei mua ole vielä kukaan katsonut myrtsisti hymyilyn takia, ja hymyilen usein. Yleensä ne hymyilee takaisin 😄
Olen huomannut että lenkkipolulla ja nauraa tai hymyilee perheen kanssa niin heti joku hapan naama vastaantulija pahoittaa mielensä, samoin keskikäiset miehet.
Työpaikoilla samaa juttu. Jotain se ärsyttää!