29 vuotias mies ja vain yksi seurustelu
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Eka kysymys mikä tulee mieleen on se, mitä on tehnyt nuo nuoruusvuodet ettei ole suhteeseen päätynyt? Haluaako olla suhteessa edes? Harrastaako paljon yhdenyön juttuja? Onko sellainen joka joutuu aina friendzonelle? Onko ujo, lihava, outo? Onko kiinnostunut kenestäkään? koskaan?
En tiedä tarkemmin, mutta veikkaan että friendzone on ollut hänen osansa. Ei ole varsinaisesti hurmuri, mutta tosi kunnollinen ja fiksu mies.
On nykyisin yleisempää kuin arvaatkaan. Eikä tarkoita automaattisesti, että olisi sen kummempaa vikaa kyseisessä henkilöstä.
29 myös täällä ja 0 seurustelua. Eikä yhden öyön juttuja (en koe niiden olevan minulle).
Itsekin olen tällainen pian kolmekymppinen. Yksi seurustelusuhde lukion jälkeen ja siinäpä se. Ei ole löytynyt naisseuraa. Aina jos olen kiinnostunut jostakusta, on he varattuja, eivät kiinnostuneita tai haluavat vain varasijalle kaveriksi.
Itse haluaisin perheen ja lapsia, mutta pelottaa oma vähäinen kokemus, kun kaikilla ikäisilläni naisilla on keskimäärin ainakin puolen tusinaa suhdetta takana. Siihen päälle kaikki irtosuhteet ym. Ei ainakaan paranna itsetuntoani.
Yksinäisyys kyllä sieppaa syvältä. Olen kuitenkin luonteeltani melko ekstrovertti.
M29
Tuo vielä mitään ole.. Seurustelua pyöreä 0, kuten kaikki muukin siihen liittyvä.
N44v
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen tällainen pian kolmekymppinen. Yksi seurustelusuhde lukion jälkeen ja siinäpä se. Ei ole löytynyt naisseuraa. Aina jos olen kiinnostunut jostakusta, on he varattuja, eivät kiinnostuneita tai haluavat vain varasijalle kaveriksi.
Itse haluaisin perheen ja lapsia, mutta pelottaa oma vähäinen kokemus, kun kaikilla ikäisilläni naisilla on keskimäärin ainakin puolen tusinaa suhdetta takana. Siihen päälle kaikki irtosuhteet ym. Ei ainakaan paranna itsetuntoani.
Yksinäisyys kyllä sieppaa syvältä. Olen kuitenkin luonteeltani melko ekstrovertti.
M29
Monet arvostaa muutamaa entistä suhdetta enemmän kuin kymmeniä suhteita.
Olen n29 ja olen suhteessa m29 kanssa ja meillä molemmilla on vain yksi aikaisempi suhde takana ja molemmilla se suhde oli lyhyt.
Entä jos tämä on se sinun elämäsi mies, joka on vain odottanut että löytää elämänsä naisen, eli sinut?
Itseänikin mietityttäisi että mikä siinä on syynä, mutta ei olisi esteenä seurustelulle.
En oikein mitään. Itse olen samaa ikäluokkaa, enkä ole seurustellut kertaakaan.
Eka kysymys mikä tulee mieleen on se, mitä on tehnyt nuo nuoruusvuodet ettei ole suhteeseen päätynyt? Haluaako olla suhteessa edes? Harrastaako paljon yhdenyön juttuja? Onko sellainen joka joutuu aina friendzonelle? Onko ujo, lihava, outo? Onko kiinnostunut kenestäkään? koskaan?