Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

29 vuotias mies ja vain yksi seurustelu

Vierailija
11.05.2020 |

Ja sekin aika lyhyt. Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kysymys mikä tulee mieleen on se, mitä on tehnyt nuo nuoruusvuodet ettei ole suhteeseen päätynyt? Haluaako olla suhteessa edes? Harrastaako paljon yhdenyön juttuja? Onko sellainen joka joutuu aina friendzonelle?  Onko ujo, lihava, outo? Onko kiinnostunut kenestäkään? koskaan?

Vierailija
22/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kysymys mikä tulee mieleen on se, mitä on tehnyt nuo nuoruusvuodet ettei ole suhteeseen päätynyt? Haluaako olla suhteessa edes? Harrastaako paljon yhdenyön juttuja? Onko sellainen joka joutuu aina friendzonelle?  Onko ujo, lihava, outo? Onko kiinnostunut kenestäkään? koskaan?

En tiedä tarkemmin, mutta veikkaan että friendzone on ollut hänen osansa. Ei ole varsinaisesti hurmuri, mutta tosi kunnollinen ja fiksu mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että matkit tänään poistettua ketjua.

Vierailija
24/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nykyisin yleisempää kuin arvaatkaan. Eikä tarkoita automaattisesti, että olisi sen kummempaa vikaa kyseisessä henkilöstä.

Vierailija
25/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 myös täällä ja 0 seurustelua. Eikä yhden öyön juttuja (en koe niiden olevan minulle).

Vierailija
26/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tällainen pian kolmekymppinen. Yksi seurustelusuhde lukion jälkeen ja siinäpä se. Ei ole löytynyt naisseuraa. Aina jos olen kiinnostunut jostakusta, on he varattuja, eivät kiinnostuneita tai haluavat vain varasijalle kaveriksi.

Itse haluaisin perheen ja lapsia, mutta pelottaa oma vähäinen kokemus, kun kaikilla ikäisilläni naisilla on keskimäärin ainakin puolen tusinaa suhdetta takana. Siihen päälle kaikki irtosuhteet ym. Ei ainakaan paranna itsetuntoani.

Yksinäisyys kyllä sieppaa syvältä. Olen kuitenkin luonteeltani melko ekstrovertti.

M29

Vierailija
27/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vielä mitään ole.. Seurustelua pyöreä 0, kuten kaikki muukin siihen liittyvä.

N44v

Vierailija
28/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tällainen pian kolmekymppinen. Yksi seurustelusuhde lukion jälkeen ja siinäpä se. Ei ole löytynyt naisseuraa. Aina jos olen kiinnostunut jostakusta, on he varattuja, eivät kiinnostuneita tai haluavat vain varasijalle kaveriksi.

Itse haluaisin perheen ja lapsia, mutta pelottaa oma vähäinen kokemus, kun kaikilla ikäisilläni naisilla on keskimäärin ainakin puolen tusinaa suhdetta takana. Siihen päälle kaikki irtosuhteet ym. Ei ainakaan paranna itsetuntoani.

Yksinäisyys kyllä sieppaa syvältä. Olen kuitenkin luonteeltani melko ekstrovertti.

M29

Monet arvostaa muutamaa entistä suhdetta enemmän kuin kymmeniä suhteita.

Vierailija
29/32 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n29 ja olen suhteessa m29 kanssa ja meillä molemmilla on vain yksi aikaisempi suhde takana ja molemmilla se suhde oli lyhyt.

Vierailija
30/32 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tämä on se sinun elämäsi mies, joka on vain odottanut että löytää elämänsä naisen, eli sinut?

Vierailija
31/32 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin mietityttäisi että mikä siinä on syynä, mutta ei olisi esteenä seurustelulle.

Vierailija
32/32 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mitään. Itse olen samaa ikäluokkaa, enkä ole seurustellut kertaakaan.