Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole kornia

Vierailija
04.07.2006 |

rakastellessa hokea: " mä rakastan sua, rakastan sua kauheasti" tai jotain vastaavaa? Onko rakastellessa kyse rakkaudesta vai omien himojen tyydyttämisestä? Kuinka moni niistä, jotka hokee jotain vastaavaa oikeasti juuri sillä hetkellä tuntee syvää rakkautta toista osapuolta kohtaan? Ja rakastaako toista sillä hetkellä vain siksi, että tämä tuottaa suurta nautintoa? Vannooko joku rakkautta toiselle rakastellessa silloinkin, jos ei itse pääse fiilikseen mukaan tai se ei jostain muusta syystä tunnukaan miltään? Kuinka moni yleensäkään sanoo jotain tuon tyyppistä rakastelun aikana?

Ehkä tyhmä kysymys, mutta jostain tuli vain mieleen. Itse en osaa sanoa oikein mitään, enkä oikeastaan ole koskaan kokenut tarvetta sillä hetkellä mihinkään sanalliseen kommunikointiin. Mies joskus hokee: " ihana pillu, sulla on ihana pillu" , mutta siinäpä se. Ja tuo pillun hokeminen, niin typerältä kuin se toisaalta kuulostaakin, on kyllä mun korvaan aika kiihottavaakin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole aloitukseen tosiaan mitään vastattavaa..?

Vierailija
2/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaan ole helsinkiläinen, vähä alta 25v ja pitkät hiukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain pitäisi aktin aikana puhua, itse kallistuisin rivouksiin ennemmin. :) Joskus taidetaan sanoa, että olet ihana/tunnut hyvältä. Kaveri joskus kertoi, että sille meinasi paniikki iskeä, kun yhden illan juttu osoittautui lepertelijäksi. Koko ajan kuulemma höpötti, että tuntuuko tämä hyvältä, ja onko kaikki hyvin, ja kaveri vaan ajatteli, että pane nyt mua saatana ja lopeta se höpötys! :D

Vierailija
4/5 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole helsinkiläinen, eikä pitkätukka, eikä alle 25v.

Vierailija
5/5 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mies myöskään kilju kuin aasi... :DDD

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi