Muita? Tinder-miehet painostaa tapaamiseen?
Onko muilla samoja kokemuksia? Tulee siis mach ja viestitellään. Ja sitten mies haluaisi heti nähdä, ja itse haluaisin edetä rauhassa. Halaisin ensin vähän viestitellä ja tutustua ja jos sitten tämänkin jälkeen mies vaikuttaa kiinnostavalta, niin tavata. Sama homma, aletaan heti pyytää puhelinnumeroa. En nimittäin ihan Randomisti halua sitä jakaa ihan kenelle tahansa. Koska tämän jälkeen yleensä tulee myös FB kaveripyyntö jne.
Miksi miehet ei voi malttaa odottaa rauhassa tutustumista? On kauhea kiire tapaamiseen ja puh nron antamiseen. Naisena minun pitää ajatella myös ihan turvallisuuttani, kyseessä kuitenkin tuntematon mies, joka voi olla millainen tahansa.
Osa miehistä selkeästi suuttuu/turhautuu kun en etene salamana tapaamiseen tai henkilötietojen jakamiseen. Miksi?? Mihin pitää olla niin kiire? Eikös olisi parasta rauhassa tutustua ensin ihmiseen??
Joo ja profiilissa omen kertonut etten etsi seksisuhteita, eikä sitä lajia ole irtona tarjolla.
Kommentit (37)
Niin? Naiset vaan vedättää 90% ajasta ja lupailee että tavataan ja oikeasti ei tapahdu mitään ja lopulta sit vain ghostaavat. Fiksummat miehet sanoo heti kättelyssä että tulos tai ulos.
No minä olen niin vähän aikaa kyllä sovellusta käyttänyt, etten tiedä kuka on vuosikausia siellä pyörinyt kun itse ollut vain pari kuukautta.
Mukavaahan se on todeta, että kysyntää on, mutta en ymmärrä miksi painostus? Ja osa selkeästi siis loukkaantuu heti jos ei edetä salamavauhtia. Tuntuu epätoivoisilta nämä tyypit. Kiinnostus kyllä minulla lakkaa heti.
Toki ymmärrän ettei tässä ”kirjekaveria” olla hakemassa, ja vasta livenä huomaa synkaako vai ei. Mutta siis ihan oikeasti. En kyllä lähde joka miehen kanssa treffeille, haluan olla aidosti kiinnostunut treffikumppanista. Todella tyhmää olla treffeillä täysin väärän ihmisen kanssa. Miksi pitäisi täysin sokkona lähteä treffeille? Paljon mukavampaa treffata vain niitä potentiaalisia ihmisiä, ajan hukkaa treffata kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Naiset vaan vedättää 90% ajasta ja lupailee että tavataan ja oikeasti ei tapahdu mitään ja lopulta sit vain ghostaavat. Fiksummat miehet sanoo heti kättelyssä että tulos tai ulos.
Tuollaiset miehet etsivät pitkään oikeaa parisuhdetta. Ei käytöstapojen puutosta voi selitellä. Niitä joko on tai ei ole. Nuo miehet menevät ö-mappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset miehet etsivät pitkään oikeaa parisuhdetta. Ei käytöstapojen puutosta voi selitellä. Niitä joko on tai ei ole. Nuo miehet menevät ö-mappiin.
Ei haittaa, koska en tuhlannut aikaa.
Mikähän sen sovelluksen tarkoitus on? Tavata ihmisiä vai rakentaa itselleen pilvilinnoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Etkö mies tiedä, että ihan oikeasti pieni nainen pitää ajatella myös omaa turvallisuuttaan? Vai haluatko todella nähdä naisen joka ei millään tavalla karsi tapaamiaan miehiä?? Eli sellainen hölmö ja halpa? Mieti, että olet jonon jatke tällaiselle naiselle.
Vai haluatko naisen, joka todella odottaa juuri sinuun tutustumista? On karsinut muut miehet pois, mutta sinä olet se, kehen juuri tämä nainen haluaa tutustua?
No? Kumpi nainen kuulostaa kiinnostavammalta?
Haluan naisena tavata kiinnostavan miehen kanssa mahdollisimman pian, kuvista ja tekstistä ei kemiaa erota, niissä voi huijatakin. Deittipalveluita en kylläkään käytä. Silti tullut tässä korona-aikana viideltä mieheltä treffipyyntöjä, ketään en tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan naisena tavata kiinnostavan miehen kanssa mahdollisimman pian, kuvista ja tekstistä ei kemiaa erota, niissä voi huijatakin. Deittipalveluita en kylläkään käytä. Silti tullut tässä korona-aikana viideltä mieheltä treffipyyntöjä, ketään en tapaa.
Kerro. Ihan mielenkiinnosta. Mistä tunnistat mielenkiintoisen miehen, jos kerran kuvista ja tekstistä ei se mielenkiintoisia tule esiin?? Profiilitekstissäkin voi huijata. Että siis jos kuvat ja tekstit ei kerro niin mistä ihmeen kristallipallosta tunnistat kiinnostavan miehen??
Kyllä minusta kirjoittamalla selviää ne urpoimmat tapaukset, sitä ei voi peittää. Yleensä seksin vonkaajat esim kääntävät jutut siihen suuntaan jne. Kyllä viestittely paljastaa esim onko huumorintajua, kiinnostuksen kohteet, ja pystyykö ilmaisemaan itseään.
Mä olen ollut vajaan kuukauden deittipalstalla. Kolme on ehdottanut tapaamista, mutta en suostu koronan vuoksi tapaamaan. Yksi heistä ymmärsi asian,
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut vajaan kuukauden deittipalstalla. Kolme on ehdottanut tapaamista, mutta en suostu koronan vuoksi tapaamaan. Yksi heistä ymmärsi asian,
Miksi ylipäätään olet siellä, jos et aio ketään tavata? Käythän sinä kaupassakin, jossa kymmeniä ellei satoja ihmisiä yhtäaikaa. Millä lailla kävelytreffit sopivalla turvavälillä eroavat kauppareissusta?
Laita profiiliin, että et suostu korona-aikana tapaamaan, niin kenenkään ei tarvitse tuhlata kanssasi aikaa.
Kaikki voittaa.
Koska kyseessä on edelleenkin panosovellus. Mikä tässä ei mene naisille jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään olet siellä, jos et aio ketään tavata? Käythän sinä kaupassakin, jossa kymmeniä ellei satoja ihmisiä yhtäaikaa. Millä lailla kävelytreffit sopivalla turvavälillä eroavat kauppareissusta?
Laita profiiliin, että et suostu korona-aikana tapaamaan, niin kenenkään ei tarvitse tuhlata kanssasi aikaa.
Kaikki voittaa.
Paitsi, että en käy kaupassa, vaan kauppa tuo ostokset kotiovelle ja työtkin teen etänä. Haluan muutenkin keskustella ihmisten kanssa, että tiedän ketä olen mahdollisesti menossa tapaamaan, sillä en halua tuhlata aikaani vääränläisten ihmisten tapaamiseen.
Mitä siinä on ahdistumista, yksinkertaisesti poistatte matchin jos vastapuolen käytös ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Koska kyseessä on edelleenkin panosovellus. Mikä tässä ei mene naisille jakeluun?
Vaimon löysin Tinderista ja nyt ihana lapsemme on jo neljän vanha. Ensi treffeillä mentiin heti naimaan mutta lapsi syntyi vasta kaksi vuotta ensi tapaamisesta. Kyllä se pelkkä panosovellus on hyvine ja huonoine puolineen. Jos molemmat sovellukseen liittyvät myöntävät REHELLISESTI mitä haluavat niin silloin homma toimii. Tosin suurin osa on paskanjauhajia, narsisteja, yms....
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa naapuriin viestiä. Lupaa nähdä asap rajojen avauduttua. Kahvilla voi tapahtua muutakin kuin hengittelyä.
Tiedän olet näitä jotka valittaa ettei treffeillä satu ikinä mitään.
Silloin kun vielä olin tinderissä, niin halusin sopia treffit suht äkkiä. Tämä ei todellakaan sopinut kaikille miehille. Olivat ilmeisesti kirjekaveria vailla. Sen sijaan en lämmennyt lisäkuvien (eikö 1 naamakuva ilman arskoja, 1 kroppakuva ja 1 harrastuskuva riitä?), facen tai puhelinnumeron vonkaajille.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä MINÄ panin tinderin kautta niin kukaan muu ei voi käyttää tinderiä mitenkään muuten.
Miten pitkään haluat viestitellä? Jos on mielenkiintoinen mätsi, niin yleensä viikon sisällä olen järjestänyt tapaamisen. Sen verran kirjoittelen, että selviää luistaako juttu ja tiedän perustietoja (työ, kiinnostuksen kohteita jne.) miehestä. Loppu sitten selviää paikan päällä. Kertaakaan en ole pettynyt treffeillä, hauskaa ollut. Useimmat keskutelut eivät edes etene luontevasti ja nämä muutaman alkutervehdyksen jälkeen tapaamista tai seksiä suoraan vonkaavat menevät poistoon. Olen avoin myös seksisuhteille, mutta jos asiaa ei osaa mielenkiintoisesti esittää, niin poistoon menee heti.
Tinder toimii kuin kaikki muukin yhteiskunnassa. Jos me tietäisimme ketkä suuryrityksissä oikeasti työt tekevät eikä istu jalat pöydällä kun pomo kääntää selän niin selviäisimme yhdeksänkymmentä prosenttia pienemmällä henkilöstöllä. Tinderissä varmasti 90 prossaa pelkkiä päivystäjiä.
Sama kokemus ja alkaa ahdistaan tollanen. Tuntuu aika epätoivoisilta nämä ukot tuolla ja samat naamat roikkuu vuodesta toiseen muokattuine kuvineen. 6 olen livenä nähnyt ja 5 oli kamalia!!