Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellå joku ihme mania ostaa joka päivä aina uutta tuoreista tuoreinta kurkkua ja ehtii syödä edellisestä jonkun neljäsosan. Oon jo huomauttanu asiasta ja kohta menee hermo.

Vierailija
11.05.2020 |

On muuten säästeliäs ja osaa laittaa ruokaa. Oon miettiny, mistä tommonen voi johtua. Ehkä joutunu lapsuudenkodissaan syömään kellastuneita kurkkuja tms

Nytkin meillä on 4 aloitettua kurkkua, eikä se pysty kuitenkaan heittämään roskiin edellisiä, vaan antaa niiden nahistua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kovin käytännöllistä, mutta suloista :)

Tätä mietin minäkin.

Oispa mies joka tois joka päivä tuoretta kurkkua eikä vaan makkaraa 😍

Vierailija
22/23 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliselle: Voi kun olen sanonut monta kertaa nuo, mutta tässä taitaa olla kyse jostain ei-järjellisestä jutusta. Muut ruoat kyllä syödään huolellisesti loppuun, mutta nuo kurkut.

Juuri äsken laskin 2 nahistunutta 1/4 kurkkua.

2 kpl 2/3 kurkkua. 1 avaamaton.

Kysyin, miksi on taas ostettu kurkkua, vaikka edellisetkin on syömättä...

Vastaus oli: "Pitää olla tuoretta kurkkua."

Huomenna sitten iso kurkku/vihersalaatti. Jälleen kerran......

Ap

Siis minähän kehitin tekemään asian konkreettiseksi ja näkyväksi eikä sanomaan.

kysy mieheltä mitä olettaa tehtävän niille ei tuoreille kurkulle jatkossa? Siis jos ei syö niitä niin pyydät laittamaan heti kompostiin/roskiin koska vievät tilaa ruuasta jota oikeasti syödään. Jos lupaa niin aina jos kaapissa kaksi aloitettua kurkkua niin nosta molemmat miehen paikalle pöytään kun menossa syömään. Pyydä hävittämään toinen. Jos mies sitä mieltä ettei hyvää kurkkua saa hävittää niin piilota uudet ja anna vasta kun edelliset syöty. Tai tunge ne vanhat jämät miehen lautaselle valmiiksi siivuttuina kun tulee syömään. Joko syö tai joutuu ainakin itse hävittää ne lautaselta.

Tai ota vaikka siitä kurkkukokoelmasta kuva jonka nyt laskit ja laita Facebookiin kuva ”kurkkufarmari”. Tai tee niistä hauskoja kuvia ja ilahduta kavereitasi miten kurkkuperhe kasvaa päivä päivältä ja kellertävä vanha pappakin edelleen mukana menossa. Huumoria kehiin jos ei muu auta,

Tai sitten vaan rupeat heittämään aina vanhat tai uudet kurkut roskiin miehen nähden. Kun valittaa että ei voi hävittää niin kerrot ettei ne kaapissa nuorru ja jos on useampia aloitettuja kurkkuja kerralla kaapissa niin toinen menee aina roskiin.

Toista et varsinaisesti voi muuttaa mutta voit muuttaa omaa käytöstäsi miten suhtaudut asiaan. Reipas turhien kurkkujen hävitys tai vaikka niiden kääntäminen huumoriksi voi helpottaa lopulta sinun oloasi. Ja lopulta muuttaa miehesi käytöstäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas.

Jospa mies alkaa ostaa kossua. Se säilyy vaikka jois vaan puol pulloo päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme