Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun Mummo kiusallaan lastensuojeluilmoituksen teki

Vierailija
11.05.2020 |

Mihin kaikkeen mummot ja vaarit kykeneekään.
Hassua kun mummo ei tiedä perheen tilanteesta yhtikäs mitään, ei tunne vauvan äitiä puhumattakaan äidin vanhemmista.
Eikä edes halunnut nähdä lastenlastaan. Abortti oli kuulemma ainoa vaihtoehto, koska lapset pilaavat nuoruuden. Nuoruus ilmeisesti jatkuu yli 3-kymppiseksi.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu että olet ex alkkis tai salajuoppo vieläkin jos et "hyväksy" sitä että jotkut käyttää alkoholia ja haluat nostaa ittes jalustalle parempana ihmisenä.

On se rankkaa kun normaalit ihmiset käyttää alkoholia.

Ja mitäpä se sulle kuuluu vaikka mummo sillontällön vetäiski hirmu perseet jos siellä ei ole lapsia?

Voi hirveetä.

Onneks sä olet parempi ihminen eikä teillä käytetä päihteitä!

Toiset vaan osaa käyttää sitä niin ettei mene heti viikko tolkulla ja kaikki asiat perseelleen.

Vierailija
22/36 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma biologinen isä oli kirjaimellisesti ns. mammanpoika. Kun minä synnyin niin biologisen isoäitini toteamus oli että "Me emme tähän sukuun mitään v.i.tun äp.ärää oteta!" ja käski isäni jättää teini-ikäinen äitini oman onnensa nojaan.

Tässä tehnyt sukututkimusta ja semmoinen vähän surullisempi luku tuossa tullut esiin. Kun löydän isoäitini hautakiven niin ku.sen sen päälle, ja sen jälkeen potkaisen sen kumoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma biologinen isä oli kirjaimellisesti ns. mammanpoika. Kun minä synnyin niin biologisen isoäitini toteamus oli että "Me emme tähän sukuun mitään v.i.tun äp.ärää oteta!" ja käski isäni jättää teini-ikäinen äitini oman onnensa nojaan.

Tässä tehnyt sukututkimusta ja semmoinen vähän surullisempi luku tuossa tullut esiin. Kun löydän isoäitini hautakiven niin ku.sen sen päälle, ja sen jälkeen potkaisen sen kumoon.

Sähän olet kypsä ja erinomainen ihminen!

Perinteinen nainen joka osaa kantaa kaunaa vanhoista jutuista eikä mennä eteenpäin. Siinähän katkeroidut niin mummo nauraa haudassaan

Vierailija
24/36 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen nainen joka osaa kantaa kaunaa vanhoista jutuista eikä mennä eteenpäin. Siinähän katkeroidut niin mummo nauraa haudassaan

Siinähän nauraa kun häpäisen hänen rauhansa. Ja levitän hänen koko kylälleen tuon jutun eteenpäin, että millainen hirviö hän oikeasti oli. Jossen voi kostaa hänelle itselleen, voin edes pilata hänen valheellisen muistonsa.

Vierailija
25/36 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu että olet ex alkkis tai salajuoppo vieläkin jos et "hyväksy" sitä että jotkut käyttää alkoholia ja haluat nostaa ittes jalustalle parempana ihmisenä.

Ja mitäpä se sulle kuuluu vaikka mummo sillontällön vetäiski hirmu perseet jos siellä ei ole lapsia?

Voi hirveetä.

Toiset vaan osaa käyttää sitä niin ettei mene heti viikko tolkulla ja kaikki asiat perseelleen.

Voi sua. Lämmin jaxuhali sulle. Mä oon se jolla on viis sisarusta jne.  Aattele hei, mä oon jo aika vanha enkä ikinä oo käyttänyt alkoholia. Mun äiti ei käytä eikä kukaan mun siskoista. Mun isä joi alle 10 pikkupullollista olutta vuodessa. Veli käyttää kohtuullisesti mutten ikinä sitäkään oo nähnyt humalassa. Toinen veli tosi tosi harvoin tyyliin konjakin kahvin kanssa tms.

Sori jos meillä on tollanen perhe mikä sua tuntuu ahdistavan. Mun mielestä sellasessa on ollut ihana kasvaa perheessä, jossa vain yksi ihminen poltti ja se oli mun isä, eikä sekään muutakun sikarin pari illassa.

Meidän perhejuhlissa ei oo ikinä örvelletty eikä riehuttu.

Kaikista tärkein, ei johdu mistään uskonnosta tms. Kunhan ei oo alkoholi maistunu. Mut sehän ei oo sulta pois vai mitä :D

Vierailija
26/36 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Kyllähän näitä on olemassa. Mutta kun jotkut ei vaan ymmärrä, että ei se ole lapsen vika.

Tuntuu tosi pahalle aina kun kuulee tällasien ihmiskohtalon. Kyllä se kulkee koko elämän mukana.

Muistan erään ison ja silmäätekevän tilan pirkanmaalta. Ystäväni alkoi odottamaan tilallisen pojalle lasta ja ystävääni ei koskaan hyväksytty, eikä varmaan oikein lapsiakaan. Naimisiin mentiin kun ystäväni oli raskaana, mutta erohan siitä tuli. Seurasin surullisena vierestä miten elämä oli kaikkea muuta kuin helppoa. Eikä tästä niin kauheesti oo aikaa, siellä suurtilalla vaan ilmeisesti elettiin kuten 1900 luvun alkupuoliskolla.

Vierailija
27/36 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten onmusta tuntuu että olet ex alkkis tai salajuoppo vieläkin jos et "hyväksy" sitä että jotkut käyttää alkoholia ja haluat nostaa ittes jalustalle parempana ihmisenä.

Voi hirveetä.

Voi sua. Lämmin jaxuhali sulle. Mä oon se jolla on viis sisarusta jne.  Aattele hei, mä oon jo aika vanha enkä ikinä oo käyttänyt alkoholia. Mun äiti ei käytä eikä kukaan mun siskoista. Mun isä joi alle 10 pikkupullollista olutta vuodessa. Veli käyttää kohtuullisesti mutten ikinä sitäkään oo nähnyt humalassa. Toinen veli tosi tosi harvoin tyyliin konjakin kahvin kanssa tms.

Sori jos meillä on tollanen perhe mikä sua tuntuu ahdistavan. Mun mielestä sellasessa on ollut ihana kasvaa perheessä, jossa vain yksi ihminen poltti ja se oli mun isä, eikä sekään muutakun sikarin pari illassa.

Kaikista tärkein, ei johdu mistään uskonnosta tms. Kunhan ei oo alkoholi maistunu. Mut sehän ei oo sulta pois vai mitä :D

Kylläpä olette erinomasia!

Vierailija
28/36 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän nauraa kun häpäisen hänen rauhansa. Ja levitän hänen koko kylälleen tuon jutun eteenpäin, että millainen hirviö hän oikeasti oli. Jossen voi kostaa hänelle itselleen, voin edes pilata hänen valheellisen muistonsa.

Senhän te naiset osaatte. Kostaa.

Ei tarvitse edes tuntea ihmistä jolle kostaa eikä tarvitse itse olla se henkilö joka on kokenu vääryyttä mutta pitää kostaa.

Sairasta.

Ihme jos tehdään lastensuojeluilmotuksia noin täydellisistä ja erinomaisista ihmisistä jotka ei edes päihteitä käytä.

Vierailija
29/36 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten onmusta tuntuu että olet ex alkkis tai salajuoppo vieläkin jos et "hyväksy" sitä että jotkut käyttää alkoholia ja haluat nostaa ittes jalustalle parempana ihmisenä.

Voi hirveetä.

Kylläpä olette erinomasia!

Eikö vaan ollakin!! Kas kun kaikki ei lotraa alkoholilla, tupakalla tai huumeilla. Sellasessa perheessä on ilo kasvaa

Vierailija
30/36 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ot, onko päihteiden käyttö perus kauraa tänä päivänä? Sille vaikuttaa kun aloituksia ja kommentteja työllä lueskelee.

Ilmeisesti absoluuttisuus aiheuttaa kateutta, hämmentävää.

Vierailija
31/36 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen peruskauraa? Ne ketkä kerskailee päihteettömyydellään on useimmiten ex ongelmakäyttäjiä ja ei todellakaan olla kateellisia.

Kyllä alkoholi kuuluu meillä elämään ja osataan sitä ottaa kohtuudella niin että ei tule edes krapulaa.

Vierailija
32/36 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen peruskauraa? Ne ketkä kerskailee päihteettömyydellään on useimmiten ex ongelmakäyttäjiä ja ei todellakaan olla kateellisia.

Kyllä alkoholi kuuluu meillä elämään ja osataan sitä ottaa kohtuudella niin että ei tule edes krapulaa.

Eli sä et pystynyt vastaan? Käänsit asian muualle. Taidat olla alkkis ja ongelmakäyttäjä kun sitä puolustelet. Oksettavaa. Toivottavasti joku tajuaa tehä sun lapsista lasun.

Ap:lle sanoisin että onnellisempi on äiti ja vauva ilman törkimys mummoa. Miksi raahata elämässään taakkana tollasta tyyppiä. Unohtakaa mummo eihän sekään halunnut vauvaa nähdä.

Vierailija
33/36 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wow !! Et vedä darra kännejä. ?Silläkin voi leijuu, ei**ttu .

Vierailija
34/36 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on saanut paljon mutu kommentteja.

Ydinperheen lapset, joista kirjotin, eivät ole koskaan olleet hoidossa, eikä hoitoa laiminlyöty. Täällä vaan mielikuvitus laukkasi jollain kovaa.

Mummo saa kännitellä miten haluaa. Olisi vain sillon pysynyt erossa pullosta kun oma lapsensa oli hänen luonaan.

Ap

Vierailija
35/36 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen kokemus mummustani oli että hän ei koskaan tykännyt musta ja teki sen kyllä tiettäväksi.

3 serkkuani oli niin paljon parempia.

Taisivat ollakin. Mulla peruskoulun todistukset välillä 7,1 - 7,8.

2 serkulla aina vähintään 8,3 ja yhdellä aina yli 9,0.

Yksi pääsi konservatorioon, yhdestä tuli kirjailija ja yhdestä taidemaalari.

Yksi kirjotti heittämällä 5 L, 2 muuta vähän heikommin paperein ja meikä ei saanut edes lukiota läpi vaan vaihtoi ammattikouluun.

Olivat paljon mua rakkaampia ja täydellisempiä.

Kyllä jokkut mummot ja papatkin voi vaan niin inhota lapsenlapsia jo heti pienestä pitäen.

Alottaja koittaa olla miettimättä moista mummoa. Patemmin varmasti pärjäätte ilman!

Vierailija
36/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo täysin C8. Välttäkää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän