Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyviä verhoja/kankaita?

Vierailija
11.05.2020 |

Olen selannut koko päivän netistä verhoja. Kävin Torillakin läpi jokaisen ilmoituksen. Eurokankaan, Marimekon, Jotexin, Hemtexin jne jne sivut on käyty läpi. En löydä mieleisiä.

Vallilalla tuntuu olevan valta-asema, jokaisella on valtava valikoima lähinnä vain Vallilan verhoja, enkä tykkää niistä. Ja kaikilla jotain kukkakuosia, mikä vaikuttaa olevan tämän kevään juttu, mutta ei minulle, vaikka kauniita ovatkin.

Haluaisin abstraktit tai geometrisesti kuvioidut verhot. Sellaiset, jotka tyylillisesti ja aikakaudellisesti sopisivat 60-luvun sisustukseen. Muutama vuosi sitten sellaisia oli tarjolla vaikka kuinka paljon, silloin ei vain minulla ollut vielä tarvetta.

Olisko kellään antaa vinkkejä, mistä nettiosoitteesta sellaisia kannattaisi alkaa etsiä?
Tai jos jollain lojuu kaapinperällä sellaiset, pituus 245 (ei paneeliverhoja) , laita ihmeessä Torille myyntiin. Selaan sitä jatkuvasti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva.

Vierailija
2/12 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kangaskauppa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko?

Vierailija
4/12 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. Jos noista et löydä niin jo on ihme.

Siitä vaan sitten painattamaan mieleistä kangasta jos noiden tuhansista ja taas tuhansista vaihtoehdoista mikään ei miellytä 

Vierailija
5/12 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karnalux virossa, eikä oo hinnalla pilattu... Ite ostan kankaat kivijalasta, että pääsee hypistelemään ja tarkistamaan laskeutumisominaisuudet...

Vierailija
6/12 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä. Avautuuko ne 14.5? Sehän on jo tällä viikolla.

Vierailija
7/12 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoonflower.com, ja samalta sivustolta voi klikata eteenpäin Roostery.comiin josta voi tilata valmiiksi ommeltuja verhoja ja tyynynpäällisiä ja kaikkea, niistä itse valituista kankaista. Painatus on Saksassa.

Vierailija
8/12 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoonflower.com, ja samalta sivustolta voi klikata eteenpäin Roostery.comiin josta voi tilata valmiiksi ommeltuja verhoja ja tyynynpäällisiä ja kaikkea, niistä itse valituista kankaista. Painatus on Saksassa.

...siis kankaiden ja tapettien painatus.

Vierailija
9/12 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karnalux virossa, eikä oo hinnalla pilattu... Ite ostan kankaat kivijalasta, että pääsee hypistelemään ja tarkistamaan laskeutumisominaisuudet...

Karnaluksissa on paljon parempi valikoima, kiitos vihjeestä.

Vierailija
10/12 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...siis kankaiden ja tapettien painatus.

Kiitos! Spoonflowerista löytyi heti pari ehdokasta. Kiitos, että annoit vinkin!

Vierailija
11/12 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus. Jos noista et löydä niin jo on ihme.

Siitä vaan sitten painattamaan mieleistä kangasta jos noiden tuhansista ja taas tuhansista vaihtoehdoista mikään ei miellytä 

Ymmärsit väärin. Minulla on Marimekon verhoja muissa huoneissa, mutta kyseiseen huoneeseen en löytänyt Marimekon valikoimasta sopivaa, saati muualta.  Siis sopivaa, vaikka useat kankaat miellyttivätkin silmääni. Minulla on visio verhoista ja jatkan etsintää.  Joo, tiedän, olen melkoinen perfektionisti niin värien kuin kuosinkin suhteen.

Muutama palstailija onkin antanut hyviä vinkkejä ulkomaisista kaupoista, joten selaan niitä.

Lisääkin vinkkejä otan mielelläni vastaan.

Vierailija
12/12 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artekilla on mustavalkoista palkkikangasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi