Mieleen painuneet repliikit elokuvissa
Ihan ulkomuistista niitä tänne.
Kiitos!
Minä aloitan:
"Wake up! I need you to be focused."
(Taken)
Kommentit (452)
Hello there - General Kenobi
Hello. My name is inigo montoya, you killed my father, prepare to die. - The Princess Bride
Jos mun Chryslerissä on yksikin lommo, niin mä tapan koko Tapanilan (Vares).
"Olisitko ystävällinen ja tulisit kyytiin? Autoni sähkölaitteet eivät toimi, ja silmistäsi olisi paljon iloa. Aion nimittäin suunnistaa tähtien mukaan." Arvottomat, Kaurismäki, Mika
Jos et tule huomenna töihin ei tarvitse tulla maanantainakaan. Ji huu - pitkä viikonloppu!
Mr Burnsin ja Homer Simpsonin dialogi sarjasta Simpsonit.
Tucon repliikki Hyvissä, pahoissa ja rumissa : "when you have to shoot, shoot don't talk"
"Hirvonen sulla mitään sähköikkunaa oo. Olkapää heiluu." - Poliisin poika
”You don't need to follow me. You don't need to follow anybody! You've got to think for yourselves! You're all individuals!”
”Yes! We're all individuals!”
”You're all different!”
”Yes, we are all different!”
- Life of Brian
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaakin olla jo piirakat jaettu.
No just piti kommentoida tää sama. Jäi mieleen tuosta leffasta. Tarkkaa sanamuotoa en muista.
Mrs. Robinson: Would you like me to seduce you?
Benjamin Braddock: What?
Mrs. Robinson: Is that what you're trying to tell me?
Melkein julkkis (Almost Famous):
Bändi on pikkukoneessa, myrsky heittelee konetta, lentäjä varoittaa että saattaa tulla hankaluuksia selvitä ehjänä maahan.
Bändin jäsenet peloissaan syyttelee toisiaan ja tunnustaa kuka on maannut kenenkin vaimon tai tyttöystävän kanssa, lopulta bändin rumpali koneen takapenkiltä toteaa ainoat sanansa koko leffassa: "I'm gay" ja kaikki koneessa kääntyvät tuijottamaan rumpalia. Samassa koneen lento tasaantuu ja se putkahtaa ulos pilvestä ja lentäjä riemuitsee että selvittiinpä.
All right, Mr. DeMille, I'm ready for my close-up!
-Sunset Boulevard
Täällä taitaakin olla jo piirakat jaettu.