Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Donnabebiinaofficial löytyy nyt Instasta!

Vierailija
11.05.2020 |

Surullista, että 11 kk ikäiselle vauvalle luodaan oma tili Instaan. Mitä ne tuonne laittaa? Näin pesemme Donnan pyllyn, näin Donna syö ja tältä kuulostaa, kun Donna itkee?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kiva tulla tunnetuksia Donna Bebiina Mannisena, jolla ei ollut yksityisyyttä.

Jos mun vanhemmat olis tehneet näin, kun olin lapsi, niin en todellakaan olisi pitänyt siitä. Donnalta ei kysytä.

Vierailija
2/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nimi.... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin Ritan ja Akin Instassa on paljon Donnaa, niin mihin tämä tili tarvitaan?

Vierailija
4/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti :( Kuinka huomionkipeä voi olla. Vaikea uskoa että keski-ikäinen pari kyseessä...

Vierailija
5/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ajatella yhtään sitä lasta. Hän ei ehkä haluaisi olla julkkis, jonka koko elämä on netissä kaiken kansan räävittävänä. Oma teinini on tosi tarkka siitä, ettei isänsä (joka on innokas FB:n käyttäjä) postaile nettiin mitään kuvia, joissa teini näkyy edes taustalla, ellei teini itse ole kuvaan 100% tyytyväinen.

Vierailija
6/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä somen kautta eläviä tuulitunneleita.. antaisivat lapselle edes mahdollisuuden päättää myöhemmin itse haluaako julkisuuteen.. mutta varmaan saavat hyvät rahat ja penskalle rojua ja vaatteet kun tuotteistavat lapsiparan

Oisi kuvitellut ei niin nuoren ja lapsettomuudesta kärsineen pariskunnan osaavan vähän ajatella

Vierailija
7/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne halusivat varata sen, kun kuvittelevat että joku pönttö perustaa nimellä oman tilin ja yrittää sen sitten myydä heille kovaan hintaan. Tosin epäilen, että Donna B muuttaa nimensä Tiina Mariaksi ja häipyy maasta kun on 18.

Vierailija
8/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donna BEBUUNA😂😂😂😂😂

Vierailija
9/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun ei LA DONNA'S BEBINAA FUERTE VENTURA MANNINEN

Vierailija