Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aistivani ihmisillä kuoleman pelkoa tämän koronakriisin takia

Vierailija
11.05.2020 |

Olen aistivani ihmisillä kuoleman pelkoa tämän koronakriisin takia. Ymmärrän pelon inhimilliseltä näkökannalta hyvinkin ja erityisesti heiltä, jotka kuuluvat riskiryhmään saada korona. Rukoilen Herraani, että säästäisi Suomen maan ja armahtaisi meidät. Kuitenkin niin kauan kun joudutaan elämään tämän kriisin keskellä tulisi meidän miettiä taivas asioita.

Entäpä, jos minä kuolen? Onko kuoleman jälkeistä elämää? Jos on niin mihin minä joudun? Uskoisin että moni pohtii omassa mielessään juuri nyt näitä elämän tärkeimpiä kysymyksiä. Meillä Jeesukseen uskovilla ja Häneen turvautuvilla ei ole mitään hätää vaikka aika meistä jättäisikin, koska meillä on Jeesuksen ristin työn kautta pääsy taivaaseen. Mutta on paljon ihmisiä maailmassa ja Suomessa, joilla ei välttämättä tälläistä taivas varmuutta ole sydämessään.

Siksi olisikin nyt erittäin tärkeää evankelioida ihmisille Jeesuksesta. En halua pelotella mitenkään tällä kirjoituksellani, mutta onhan se totta, että elämä on rajallista ja meillä on vain tämä elämä aikaa tehdä päätös seuratakko Jeesusta vai ei!

Tämä on hätähuuto Jumalan puoleen, että vetäisi ihmisiä puoleensa Pyhän Hengen kautta ja lähettäisi uskovaisia ihmisiä evankelioimaan ihmisille, sillä lopunajat ovat käsillä!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo uskonto propaganda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän