Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heinäkuiset 05, onko teitä täällä jo?

04.07.2006 |

Kyllä meni vauvavuosi nopeaan :O

Uskomatonta, miten tuosta pienestä kääröstä tuli näin nopeaan lähes juokseva rasavilli pojanpallero! Vuosi tulee viikonloppuna täyteen.

Meidän poika oppi kävelemään reilu 10kk iässä, ja nyt tosiaan lähes juoksee jo. Kaiken repii, ja jos kieltää niin tekee nauraen entistä enemmän tuhoa :/ Kissatkin reppanat saaneet kovakouraista käsittelyä osakseen.

Joo.. tuli pieni tauko kirjoittamiseen kun poika kiskoi kahvit päälleen, onneksi oli kylmää..

Mittoja en tiedä, neuvola vasta ensi viikolla mutta eiköhän tuo jotain 78-80cm ole ja painoa n 11kg.

Kotona olen hoitovapaalla, ja tammikuussa olisi tarkoitus sitten pojan mennä päiväkotiin.

Mitäs teille muille kuuluu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vielä " viimeisen" aloituksen tuonne vauva-puolelle, mutta kaikki jo varmaan pyöriin täällä!

Meillä parin viikon päästä pyörähtää 1 vee plakkariin. Poika oppi kans kävelemään siinä reilu 10 kk ikäisenä, ja nyt ei pidättele mikään! Sanoja ei oo lisää tullu, ne äiti, anna, akka pyörii vaan sanoina.

Hampaita sentään tulee kokoajan lisää, ja yöt on niiden takia vähän pätkittäisiä välillä.

Kyllä tää aika on mahtavaa, saa opettaa uusia asioita, sanoja ym pojalle ja kun se alkaa jo ymmärtämäänkin! Jos esim kysyy missä pallo, hän osoittaa palloa sormella:) On ihkua!

Hyviä yksvuotisia kaikille heiniksille ja lämpöstä kesää!

Vierailija
2/3 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en jaksa uudestaan kirjottaa. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä sit pitäis pikku hiljaa siirtyä tänne päin.. Meidän poju täyttää yks tossa 28. päivä, hurjaa.. Tyhmää vaan ku ei oikeena päivänä voi viettää synttäreitä ku mä oon töissä, on meinaa noi kuninkuusravit täällä Forssassa ja kaikkien on kuulemma pakko olla töissä silloin, sanoi pomo.. Nyt onnellisesti kesälomalla, saa viettää taas laatuaikaa pojun ja sen isin kanssa kun silläkin on loma!

Joo eli siis poitsu kohta 1 vee, 10kk neuvolassa pituus 76cm ja paino 9815g ja ihan varmaan on taas jo kasvanutkin..

Hampaita kahdeksan, lisää odotellaan..

Joka paikkaan täytyy nousta seisomaan ja konttaamalla etenee kovaa vauhtia! Kaikki pienetkin roskat täytyy laittaa suuhun..

Oikeeta maitoa oon antanu nanin kanssa sekaisin nyt pari viikkoa ja hyvin menee.. Muuten syö jugurtteja yms. Kunnon ruokakin ja oikeitten ihmisten puurokin kelpaa jo joten saa pikku hiljaa lopettaa vauvan ruoan raahamisen kaupasta! Onneksi!

Pottailua ei olla vieläkään kokeiltu mutta eiköhän sen ehdi!

Hyvää kesän jatkoa kaikille!