Mitähän tästä ajattelisi?
Olen viimeisilläni raskaana ja mieheni tuossa tokaisi yks päivä, että häntä ärsyttää se että silittelen tai kosken vatsaani. Itse hän ei ole vauvan liikkeitä kokeillut koko raskauden aikana. Kolmas lapsi tulossa ja raskaus kaikista haastavin henkisesti. Seksiä haluaisin 24/7 mutta mies ei halua läheisyyttä. Hänelle riittää että istutaan puolen metrin päässä toisistamme sohvalla.. En tiedä mitä ajattelisin muuta, kuin katkeroitumista, pettämistä heti synnytyksen jälkeen ja joo erokin on käynyt mielessä.. Voisin melkeinpä maksaa siitä, että joku halaisi, hieroisi ja panisi.. Mies kohtelee niinkuin en olisi nainen lainkaan. Saati että huomioisi raskauteni. Tähdennettäköön vielä, että olen 165cm/65kg ja raskaus ei ole tehnyt minusta valasta vaan muodokkaan/uhkean. Toki vatsa on pyöreä, mutta eikös se vähän niinku kuulu raskauteen?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on kyllä omituisia kommentteja.
Mitä mies sanoo kysyttäessä, miksei ole seksiä/läheisyyttä? Ja mikä vatsan silittelyssä ärsyttää? Eikö halua lasta?Saako sinua naisen painostaa seksiin?
Kukaan ei ole ketään painostanut. Olen tehnyt 1001 aloitetta kyllä ja tullut torjutuksi. Enää en ole tehnyt, mutta ei ole mieskään. Ennen raskautta mies halusi useasti. Kun raskauden myötä omat haluni nousivat ni hänen laskivat..
Ap
Ai jatkuva vonkaaminen ei ole painostamista? Taas on näköjään naisilla eri säännöt
Kuinka niin? Yhtälailla miehetkin vonkaa ja varmaan tulee torjutuksikin. Itse en koskaan ole kieltäytynyt seksistä mieheni kanssa.
Minkä sille voi. Jos ei halua niin ei halua. On kai tuo nyt aivan luonnollista että miehelläkin tuossa mielialat heittelee. Jos nyt kuitenkin odotat että se lapsi on vaikka puoli vuotias ja sitten niitä eromietteitä jos siltä vielä tuntuu.