Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teidän 3-vuotiaat jaksaa pyöräillä, kun alempana ihmetellään 2-vuotiaan 6km:n matkaa?

Vierailija
04.07.2006 |

Meidän 3,5v poika jaksaa vetää jopa 8km:n lenkkejä. Onko tämäkin siis Porvoosta;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkoja. Vasta tänä kesänä oppi polkemisen taidon, sitä ennen jalat ei ylettynyt kunnolla polkimiin, tielle ei olla uskallettu lähteä kokeilemaan.

Ps. Eikä olla Porvoosta :)

Vierailija
2/13 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin. t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaana ei vielä edes pyöräillyt. Enpä ole noita matkoja mitannut, mitä ollaan hänen kanssaan tehty. Ehkä pisimmillään jotain 2 km, 3 korkeintaan.

Vierailija
4/13 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaksi ja puolivuotias poika ei osaa vielä ajaa polkupyörällä vaikka alkukesä harjoiteltu. Onko se jopa huolestuttavaa? En edes ajatellut että pitäisi jo osata hyvin....

Vierailija
5/13 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas samaa tasoo ku et jonkun kolmivuotias oli itte oppinu lukeen....

Vierailija
6/13 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö oppi pyöräilemään jo vähän päälle 2v, mutta lenkkejä lähdettiin vasta 3v pyöräilemään. Yleensä kierrettiin 3km lenkki ja joskus 6km, mutta se oli jo vähän pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan jaksais pyöräillä niiden mukana

Vierailija
8/13 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus oppi pyöräilemään nyt 3-vuotiaana, esikoinen vasta 4-vuotiaana. Mutta joidenkin lapset ovat tässä asiassa varhaiskypsempiä. Tuttavani lapset ovat oppineet ajamaan ilman apupyöriä jo aikaisemmin kuin meidän lapset oppivat ylipäänsä mitenkään ajamaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pisin matka mitä on pyöräillyt.

Pari kuukautta sitten oppi pyörällä ajelemaan mutta polkutraktorilla on ajellut siitä asti kun jalat ylsi polkimille. Traktorilla ajeli kaiket päivät.

Joka päivä ollaan käyty pyörälenkki. Joskus vain lähikauppaan tai mummolaan, 2km ees taas. Joskus kaupungille. 7km lenkki.

Jos on tottunut pyöräilemään niin pitkäkään matka ei väsytä helposti.

Itsellä on ylipainoa jonkun verran enkä ole innokas kuntoilija. Mutta pyöräily sujuu minulta helposti ja kevyesti.

Vierailija
10/13 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneen polkutraktoriinkaan ei riitä vielä puhti. Hormooniako te ootte lapsillenne syöttäneet vai onko pojassani jotain vikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Pieneen polkutraktoriinkaan ei riitä vielä puhti. Hormooniako te ootte lapsillenne syöttäneet vai onko pojassani jotain vikaa?

Vierailija
12/13 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki ajopelit kiinnostaneet pienestä asti. Ensin potkuautolla ajeli alta vuoden vanhana. Sitten polkutraktori ja nyt pyörä.

90cm ylettyy polkutraktoriin jo polkemaan.

Meillä myös suht pieni 3-vuotias, 94.5cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kesä oli harjottelua, viime kesänä polki mummolaan reilu 2km. Pituutta oli 3 vuotiaana 100 senttiä ja 4 vuotiaana 108 senttiä.



Tänä kesänä ostettiin 16 tuumanen pyörä, mutta nyt on pojalta jääny ajot vähiin. Kävelee mielummin minun ja pikkuveljen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi