Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Posti oli jakanut uuden pankkikorttini ja tunnusluvun naapuriin!

Vierailija
11.05.2020 |

Onneksi naapuri on rehellinen ja toi postini minulle.

Yleensä tunnusluku tulee noin viikkoa aiemmin kuin itse kortti, nyt oli molemmat jaettu tänään.
Kukahan olisi korvannut jos naapuri olisikin varastanut korttini ja vinguttanut kortin tappiin?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhiljaa olisi syytä lähettää aivan kaikki kirjeet kirjattuina lähimpään noutopisteeseen ihan samoin kuin passit. 

Jakakoon posti sitten sitä postistaan jota ei voi jakaa väärin. Myöskään sen häviämisestä matkalle ei ole harmia kenellekään.

Kunhan ei käytetä Budbeetä. Se on ällistyttävä pohjanoteeraus.

Vierailija
42/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu kun mä olen aina saanut pelkän kortin enkä ikinä mitään tunnuslukuja samassa kirjeessä. 

No eri kuorissahan ne ap:llekin oli tullut. Kumpikin vaan jaettiin väärään osoitteeseen eli naapurille.

Mikä vattu siinä on että joidenkin pitää aina päästä nälvimään, pätemään ja wouhottamaan kuinka ei vaan mulle ole noin käynyt ja kaikki on valetta, vaikka ei edes ymmärrä lukemaansa eikä sitä mistä keskustellaan?

ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postin toiminta muutenkin kehnoa. Laittelen paljon kirjeitä ja useat kirjeet viipyneet 2 viikkoa ennenkuin perillä. Puhumattakaan postin hukkaamista kirjeistä. Jos ei ole ostanut seurantakoodi niin kirjettä ei voi jäljittää

No, minkä luokan kirje. Eikös niissä kirjeissä ole edelleen kaksi luokkaa, toinen on nopea ja toinen hitaampi.

Lisäksi nykyään Posti on harventanut kirjepostin jakelupäiviä. Esim. meillä ei kirjepostia jaeta joka arkipäivä, vaan joka toinen. Ja vielä niin että vuoroviikon kolmena päivänä ja kahtena päivänä.

Lisäksi postit kulkevat suurten jakelukeskusten kautta.

Ai, peukku alas.

Vierailija
44/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortteja ja tunnuslukuja ei koskaan lähetetä samassa kuoressa tai samalla kertaa turvallisuussyistä.

Vierailija
45/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle annettiin pankista jonkun toisen kortti ja tunnusluvut. Huomasin vasta seuraavana päivänä, että eihän nämä ole minun... onneksi antoivat tällaiselle suht rehelliselle kansalaiselle. Pankkisuhde perustuu kuulema luottamukseen, tämä ei alkanut kovin hyvim.

Vierailija
46/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhiljaa olisi syytä lähettää aivan kaikki kirjeet kirjattuina lähimpään noutopisteeseen ihan samoin kuin passit. 

Jakakoon posti sitten sitä postistaan jota ei voi jakaa väärin. Myöskään sen häviämisestä matkalle ei ole harmia kenellekään.

Kunhan ei käytetä Budbeetä. Se on ällistyttävä pohjanoteeraus.

Joku ruotsalainen mafia.

Vierailija
47/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kortti edes toimi ennen ku aiempi on vanhentunut.

Vierailija
48/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortteja ja tunnuslukuja ei koskaan lähetetä samassa kuoressa tai samalla kertaa turvallisuussyistä.

Voitte kyllä katsoa pankkien sivuilta, jos ette usko.

Vierailija
49/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle annettiin pankista jonkun toisen kortti ja tunnusluvut. Huomasin vasta seuraavana päivänä, että eihän nämä ole minun... onneksi antoivat tällaiselle suht rehelliselle kansalaiselle. Pankkisuhde perustuu kuulema luottamukseen, tämä ei alkanut kovin hyvim.

Niin että virhe voi olla myös pankin tekemä? Vaikea uskoa.

Vierailija
50/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itella nimen vaihtamiseen meni n.2 miljoonaa euroa sitten kun lähdettiin siperiaan OPETTAMAAN postin jakelua taas meni 5 miljoonaa euroa. meidän talossa tammelassa aina jakelun jälkeen alkaa kirjeiden vaihto rumpa n, 3kk jaettu aina vääriin osoitteisiin. luotto postii täysi nolla.

Vierailija
51/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksupäätteet ei tiedä mistään onko omistaja leikannut vanhan korttinsa katki ja heittänyt roskiin, kun uutta laitetaan sisään. Mikäli varas saa kortin ja tunnusluvun käsiinsä, niin ei muuta kun rustaa oman nimmarin siihen ja menee nostelemaan fyffee.

Vierailija
52/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikkin naapurin tilauslehdet tulevat meille. Ne pidän, koska olen monesti ollut yhteydessä postiin, muutoksia ei ole tullut. Laskut sentään vien eteenpäin. Asutaan siis lähekkäin, eri teillä, mutta talojen numerot ovat vain samat.

On joskus viikonloppuisin ollut meidän laatikossa meidän laskuja, eli ne on varmaan päätyny alunperin kanssa väärään laatikkoon.

Vierailija
53/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mulle kerrottiin just tänään puhelimessa, kun kirjepostini katsottiin puolestani, että yhdessä pankilta saadussa kuoressa on sekä kortti että pin-koodi. Jos oikein ymmärsin, sanottiin että käydään kirje tarkemmin läpi kun ehditään... Riippuuko pankista, lähettävätkö kortin & koodin yhdessä?

Mikä mua vähäsen ihmetytti tänään, on se ettei verkkopankkisivuilla näe täydellisiä korttitietoja.

Vierailija
54/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että virhe voi olla myös pankin tekemä? Vaikea uskoa.

Kyllä se näköjään onnistui. Kyselin siinä sitten kenelle minun kortin antoivat mutta se löytyi konttorista. Konttorin päällikkö tuli pyytelemään kovasti anteeksi ja jakoi repullisen Poppi-krääsää.

Vierailija
55/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli korttitietoja ei saa verkkopankkisivuilla, mutta kortin ja koodin voi kyllä postittaa? Tietysti se postitus on kertaluonteinen.

Vierailija
56/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii ne yhtäaikaakin.

Vierailija
57/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tunnusluvun vaihtaa vaikka heti.

Vierailija
58/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suomalaiset ovat suhteellisen rehellisiä. Kun niitä toimitusvirheitä kuitenkin tapahtuu. Ja on riski ruveta Suometa rikolliseksi, vaikka tilaisuus tarjoutuisikin.

Vierailija
59/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitte kyllä katsoa pankkien sivuilta, jos ette usko.

Lue aloitus.

Vierailija
60/72 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan tunnusluvun vaihtaa vaikka heti.

Lähimaksu toimii ilman tunnuslukua jonkin aikaa.