Miksi aina haukutaan ihmisiä jolla on oikeasti faktat kunnossa ja tietävät mistä puhuvat?
Mitä olen täällä lähivuosina seurannut somemaailma, työpaikoilla ja muuten vain. Niin tuntuu että oikeasti viisaiden ja älykkäiden ihmisten päälle käydään oikein kimpussa. Mitä nyt näkee Facebookista, niin ne pahimmat ovat nämä 30-40 lippispäiset, alkoholisoituneita miehiä ja katkeran oloisia naisia.
Olen täällä siis seurannut ympäristöön ja yhteiskuntaan liittyviä asioita hyvin tarkasti ja myös jutellut näistä. Ihmiset ovat laiskoja eivätkä jaksa perehtyä asioihin, osataan vain huutaa :(
Ikävää ettei osata enää keskustella eikä haluta yhteistä hyvää.
Kommentit (25)
Ei kannata edes yrittää keskustella/olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka luulevat aina olevansa oikeassa.
Palstan hölmöjen möläytykset ovat erityisesti: "jankkaaja" ja "besserwisser".
Vierailija kirjoitti:
100 älykkyysosamäärä on keskiverto älykkyys mitä maailman ihmisillä on. Itselläni on 125 mensan testin tehneenä, olen introvertti, en siedä ihmisten kanssa oloa koska monet ovat oikeasti aika hölmöjä, itsepäisiä tietämättömiä ihmisiä joita ei huvita selvittää totuus vaan mennään mutu tuntumalla ja puhutaan jatkuvasti pasqaa muista ja asioista. Emotionaalista älykkyyttä on myös ihan kauhean harvalla. Pahimmat huutelevat netissä ja yleisillä paikoilla. Fiksuimmat usein eristäytyvät ja pyrkivät pysymään loitommalla koska ryhmässä tyhmyys tiivistyy ja se on nähty jo monta kertaa.
Sinun ÄO:si ei ole 125, sen voi jo ihan tästä viestistäsi päätellä.
Tässäkin keskustelusta huomaa ettei osata keskustella vaan persu- ja milloin mikäkin kortti laitetaan surutta heilumaan.
Ihmiset uskovat helpommin siihen mikä itselle tuntuu mieluisemmalta vaihtoehdolta, mutta sitä en ymmärrä miksi täytyy lähteä lyttäämään muita.
Ei se tiedekään ihan niin toimi että tarkoitus on todistaa joku muu tieto vääräksi ja vielä vähemmän niin että haukutaan suohon edelliset tutkimusten tekijät.
No keskusteluissa tiedolla ei ole mitään merkitystä silloin jos tarkoitus on ainoastaan purkaa omaa pahaa oloaan muihin ihmisiin. Vielä kun joku ymmärtäisi ettei se oma paha olo helpotu sillä
Sitä pahaa, että viherpörhojen ehdotukset ovat valitettavan usein järjettömiä.
Johtunee tiedon hylkimisestä yhdistettynä tunneperäiseen ideologiaan.