En jaksa työkkärin kurssia
Henkilöbrändäystä, LinkedIn-soopaa jne. Miksi edes hain tälle kurssille? Ei mulla erakkointrovertillä ole mitään tarjolla noihin. Saadakseni tehdä töitä mimun olisi mentävä tosi kauas mukavuusalueeltani. En tiedä, mitä tehdä.
Kommentit (7)
Valittiinko sinut kurssille, jos valittiin,niin pitää olla pätevä syy keskeyttää kurssi, muuten laittavat hyvillä mielen 3 kk karenssia.
Minkälainen kurssi tuo on? Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta.
Minä käyn noissa koska on pakko, ei niistä usein mitään hyötyä ole, mutta siinähän ne menee.
Sittenhäää n sää et luonnollisestimyöskään millään jaksa tukien nostelemista, vaan elät sitten vaikka per* ettäs myymällä. Vai mitä?
Riippuu varmasti myös kouluttajasta, millainen se kurssi on.
Olin 6 kk työttömänä ja jouduin tuollaiselle huuhaa-kursille, oikeastaan parillekin. Kimpaannuin touhun laaduttomuuteen, kehotin pitämään nostovälineensä, maksoin 3000 euroa ns kaupallisesta kovan tason kurssista, joka lisäsi todellista osaamista.
Törmäsin viimeisenä kurssipäivänä ex-pomooni, 3 viikkoa myöhemmin allekirjoitin duunisopparin. Nyt paria työpaikkaa/3 vuotta myöhemmin asiat on enemmän kuin hyvin niin töiden mielekkyyden kuin palkan suhteen.
TE-palveluiden ansiot tässä prosesissa? Saivat aikaan totaalisen kyrpiintymisen niin laadutonta kurssitoimintaa kuin koko puljua kohtaan. Mutta varmaan kirjattiin tilastoihin "onnistuneesti työllistetyksi".
Eihän se ole varmaa, että tulet valituksi, vaikuttaa mielenkiintoiselta kurssilta. Uskoisin, että hakijoita riittää kuitenkin. Älä tee mitään, odota päätöstä tulitko valituksi.