Nora Bhatia on löydetty kuolleena
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko vielä tämän tapauksen?
Totta kai muistetaan. Olin silloin kuudennella luokalla. 11 vuotta tästäkin tapauksesta tuli pari kk sitten.
Viime vuonna selasin uteliaisuutta Minfoa nähdäkseni, että kirjoittiko kukaan enää Nora-aiheiseen keskusteluun. Kyllä oli kirjoittanut. Itselleni tieto masennuksesta ja erityisesti itsemurhasta tuli yllätyksenä.
Mahdollisesti siihen oli vaikuttanut koulukiusaaminen, josta ilmeisesti puhuttiin Irc-galleriassa katoamisaikana. Minun osittaisissa kuvitelmissa vain ns. rumia ja lihavia tyttöjä ainoastaan kiusataan kuin kaunista tyttöä, joka röökaa ja juo. Voi olla mahdollista, että mallikoululaisuus oli voinut aiheuttaa kateuden muille tytöille ja sen takia alettiin kiusaamaan.
Todella ikävä tapaus edelleen, ja kyseessä oli vielä 14-vuotias, joka ei rippijuhlia pitänyt ja aloittanut lukiota tai ammattikoulua.
Noran kuolemasta tänään 17 vuotta. Levätköön rauhassa. Oli koskettava tapaus. Ja muistan kuinka hänen kissa oli odottanut rakasta Noraa ikkunalla. 😢
Vierailija kirjoitti:
etsitäänkö samana iltana vai viikon päästä.
Mutta eikö Nora kadonnut aamupäivällä? En tiedä mistään viinapullosta itse mitään, mutt jos hän on sellaisen kanssa ollut liikkeellä, herää kysymys, MIKSI nuorerlla týtöllä on niin paha olo, että täytyy torstaiaamupäivällä juoda itsensä tajuttomaksi? Se ei meinaan ole mitään vatuuttomien teinien normaalimenoa, se normaalimeno tappaa viikonloppuöisin, ei torstaiaamupäivisin. Mitä siis oikein on tapahtunut? Kuka ei ole auttanut siinä missä lähimmäistä pitäisi auttaa?
Helikopterivanhemmat
Muistatteko vielä tämän tapauksen?