Vaihdrvuosihiki haisee yököttävälle ja voimakkaalle
Onko se tätä nyt lopun ikää vai tasaantuuko tämä joskus?
Kommentit (27)
pallihikiekspertti kirjoitti:
Anna saippuan vaikuttaa vähintään pari minuuttia.
Ei se auta. Heti kun hikoilee taas, hiki haisee vaikka olisi just pari tuntia sitten pessyt kainalonsa saippualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosi oireisiin saa kyllä apua jos vaan haluaa, ei tarvitse kärsiä.
No ei itseasiassa saa.
Ei hormonit ole mikään apu vaan altistaa rintasyövälle. Eikä niitä parhaimmillaankaan voi loputtomiin syödä.
Onhan ne apu monelle ja ihon kautta saatava estrogeeni ei altista, ja pienenä annoksena suun kautta otettavakin lisää rintasyöpäriskiä vain vähän. Ja jätätkö ottamatta muutkin lääkkeet jos niitä ei voi loputtomiin syödä?
Joo, olen huomannut tulleeni uudestaan murkkuikään, käänteiseen sellaiseen, mutta hiki kyllä lemuaa jälleen
Vierailija kirjoitti:
pallihikiekspertti kirjoitti:
Ei se auta. Heti kun hikoilee taas, hiki haisee vaikka olisi just pari tuntia sitten pessyt kainalonsa saippualla.
ÖK, yritin vain auttaa vilpittömästi.
Itse en kärsi hikoilusta mutta jo esivaihdevuodet sai aikaan kamalan ihon rasvoittumisen. Monet kärsii ihon kuivuudesta mulla on tämä riesa.
Hormonikorvauslaastarista ei ole apua tähän iho-ongelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosi oireisiin saa kyllä apua jos vaan haluaa, ei tarvitse kärsiä.
No ei itseasiassa saa.
Ei hormonit ole mikään apu vaan altistaa rintasyövälle. Eikä niitä parhaimmillaankaan voi loputtomiin syödä.Onhan ne apu monelle ja ihon kautta saatava estrogeeni ei altista, ja pienenä annoksena suun kautta otettavakin lisää rintasyöpäriskiä vain vähän. Ja jätätkö ottamatta muutkin lääkkeet jos niitä ei voi loputtomiin syödä?
En syö lääkkeitä. En ole vielä tarvinnut mitään tavallista buranaa ja antibioottia vahvempaa.
Ei kai kukaan pelkän hien takia hormoneja kuitenkaan syö?