Sanokaa yksi hyvä naisräppäri?
Pitää olla lyriillisesti taitava, pysyä flowssa ja jolla on asennetta. Ei tule kyllä ketään mieleen. Sanassa oli potentiaalia mikseriaikoina, mutta ei sitten lopulta ollutkaan. Onko olemassa Gettolissua?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Sano ap kuka sinun suosikkimiesräppäri täyttää omat kriteerisi ja katsotaan minkä tason asiantuntija oikein olet.
En ole ap mutta vastaan. Suomalaisista jos puhutaan niin niitä hyviä on kyllä todella vähän. Sanoisin et Asa, Ezkimo ja Stöö.
Queen Latifah. Ms Dynamite. Lady Sovereign.
Miehisiä suosikkejani: De La soul ja Q-tip.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano ap kuka sinun suosikkimiesräppäri täyttää omat kriteerisi ja katsotaan minkä tason asiantuntija oikein olet.
Are, Gettomasa, Gracias, Eminem, 2pac
Etkö ne ristiriitaa väitteessäsi ja artisteissa? :P
Are vetää pelkällä freestylilla kovemmin kuin ykskään muu suomalainen kynän ja paperin kautta.
Mä tykkään ruotsalaisesta Silvana Imanista. https://open.spotify.com/track/0kdOSSWcYye98wID8RIhdl?si=lP6vWDzeTrifOi…
Ai, on ihan joku Sallitut Artistit lista. Ja kuka sitä listaa pitää? Lapsellista teinitouhua tuollainen dissaaminen. Joku tykkää jostain, joku muu jostain muusta. Joku tykkää kaupallisesta, joku kapinallisesta. (Tohon Cardi B kommenttiin vaan, joka mua ärsytti)
Vierailija kirjoitti:
Sini Sabotage
En edes kuuntele räppiä kuin hyvin harvoin, mutta Sini Sabotagella ei ole yhtään minkäänlaista tajua flow:sta. 😄
vieno kekkonen kirjoitti:
princess nokia
doja catyaeji
yolandi visserjunglepussy
m.i.a
beyonce
Sulla on makua, rakastan noita kaikkia.
Oma suosikkini Lauryn Hill. Sääli että teki vain yhden soololevyn. Nuorena olin myös suuri Salt n Pepa -fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Are, Gettomasa, Gracias, Eminem, 2pac
Etkö ne ristiriitaa väitteessäsi ja artisteissa? :P
Are vetää pelkällä freestylilla kovemmin kuin ykskään muu suomalainen kynän ja paperin kautta.
Hauskaa että joku katselee mieluummin sormiväri- ja väriliitupiirustuksia asfaltissa vaikka vieressä olisi Louvren taidemuseo.
princess nokia
doja cat
yaeji
yolandi visser
junglepussy
m.i.a
beyonce