Saako Suomeen matkustaa jos pysyttelee 14vko karanteenissa?
Tyttären kihlattu siis Hollannissa ja miettivät onko mahdollista että mies pääsisi Suomeen tyttären syntymäpäiväksi (3.6.)
Karanteenissa olo ei ole ongelma, Hollannistakin matkustaminen sallitaan, mutta pääseekö mies maahan? Ihan hirveän epäselvää informaatiota kaikkialla. :/ Ei siis ole Suomen kansalainen, siksi siis epäselvää saako matkustaa tänne
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettei pääse. Järki käteen likalle ja suomi miehen kainaloon
Miksi Suomen pitää mennä jonkun hikisen miehen kainaloon? Hyi. :(
Mua huvittaa kun porukka täällä käyttäytyy kuin Hollantilainen olisi jotenkin liian eksoottinen ja ulkomaalainen.
Pitkiä, viinaanmeneviä isänmaallisia jurnuja. Luulisi olevan Suomalaisten makuun.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa kun porukka täällä käyttäytyy kuin Hollantilainen olisi jotenkin liian eksoottinen ja ulkomaalainen.
Pitkiä, viinaanmeneviä isänmaallisia jurnuja. Luulisi olevan Suomalaisten makuun.
Etelä-Eurooppalainen. Ei tule oppimaan suomen tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko vilkaista karttaa ja tarkistaa Hollannin sijainti. Ja jos et sitä löydä, niin Alankomaatkin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomen pitää mennä jonkun hikisen miehen kainaloon? Hyi. :(
Oon varmaan väsynyt, mutta tukehduin melkein kahviini tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoppa kartasta missä Alankomaat sijaitsee. Yhtä eksoottisia ja etelä-eurooppalaisia kuin esim. saksalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoppa kartasta missä Alankomaat sijaitsee. Yhtä eksoottisia ja etelä-eurooppalaisia kuin esim. saksalaiset.
Enpä antaisi suomineitoa saksalaiselle
Puhuuko tyttö kieltä.... Nämä on vaikeita jos parisuhteessa ei ole kommunikointia.... Ja viisaudella sanon ettei poika suomea opi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä musta maahan pääsee just tuon karanteeniin ehdolla. Vai onko se vaan supmen kansalaisille?
Vain Suomen kansalaisille, kyllä. Ja hyvä näin.
Olisi kannattanut miettiä pari kertaa kannattaako.
Mikä?
Antaa tyttären rakastua ja vielä kihlautuakin hollantilaisen kanssa.
Eri.
Jestas miten älyttömiä vastauksia. MInuakin olisi ulkosuomalaisena kiinnostanut vastaus, toki voin googlettaa.
Saa matkustaa. MITÄÄN oikeutta tullilla ei ole pysäyttää matkaa Schengen alueelta tulevalta EU-kansalaista.
Vierailija kirjoitti:
Puhuuko tyttö kieltä.... Nämä on vaikeita jos parisuhteessa ei ole kommunikointia.... Ja viisaudella sanon ettei poika suomea opi...
English motherfucker, do you speak it?
Saa matkustaa, mutta joutuu karanteeniin
Vierailija kirjoitti:
Jestas miten älyttömiä vastauksia. MInuakin olisi ulkosuomalaisena kiinnostanut vastaus, toki voin googlettaa.
https://www.raja.fi/ajankohtaista/ohjeet_rajanylitykseen
.
Vierailija kirjoitti:
Saa matkustaa. MITÄÄN oikeutta tullilla ei ole pysäyttää matkaa Schengen alueelta tulevalta EU-kansalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
English motherfucker, do you speak it?
Äläpä hauku....
Suhde ei toimi jos... Sydämen kieli puuttuu.... Valitettavasti...
Ei tule toimimaan....
Eroaisin...
Vierailija kirjoitti:
Joo, tulli ei tosiaan näitä asioita määrääkään, siinä olet oikeassa, vaan rajaviranomaiset.
Vierailija kirjoitti:
Saa matkustaa, mutta joutuu karanteeniin
https://www.raja.fi/ajankohtaista/ohjeet_rajanylitykseen
.