Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aatelkaa. Kerran tulee vielä sekin maailmanlaajuinen kriisi että netti kaatuu. Miten selviät.

Vierailija
11.05.2020 |

Oletko varautunut siihen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä kuin kuuta nousevaa, ja ristin käteni ja kiitän.

Vierailija
2/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kusessa.

Terv. Mummo naapurista 83v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti minä ja koko yhteiskunta. Nykyinen järjestelmä on rakentunut tietotekniikan varaan. Paska juttu.

Vierailija
4/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokonaisuudessaan romahtaa, edessä on paluu huomattavasti yksinkertaisempiin aikoihin. Netin varassa on jo useimpien yhteiskuntien kaikki toiminnot, ei prlkästään viihde. Siihen tilanteeseen varautuminen on miltei mahdotonta.

Vierailija
5/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista yhteiskunnan toiminnalle tuollaisessa tilanteessa olisi se, olisiko sähköä yhä käytettävissä vai ei ja toimisiko viestintä puhelinten ja radion ja tv:n kautta. Jos tietoliikenneyhteydet ja sähköt katkeaisivat kokonaan, siitä seuraisi kaaos, ainakin joksikin aikaa. Eli paras tapa varautua tuollaiseenkin on pitää huolta, että kotona on aina ainakin pariksi viikoksi ruokaa (eikä vain jääkaapissa ja pakkasessa) ja juomia ja välttämättömiä lääkkeitä.

Vierailija
6/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah ihanaa! Lapsena oli kivempaa kun ei ollu kännyjä, nettii yms.

T. 28n

Vierailija
7/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti. Mihin mä sit laittaisin mun peppukuvat.

Vierailija
8/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varautunut ja kerännyt ulkoiselle kiintolevylle av-ketjuja kymmeneltä vuodelta. Käytän katkosajan kirjoittamalla pitkiä kipakoita kommentteja jokaiseen, ja kun netti taas palautuu, saatte nauttia tuloksista.

Vierailija
9/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko ainakin menee pahuksen paljon hankalammaksi, jos ei jopa mahdottomaksi. Niin paljon hommia tehdää esim. asiakkaan järjestelmissä omalta koneelta (toimistolta tai kotoa). Saman päivän aikana olisi käytännössä mahdotonta hypätä asiakkaalta toiselle paikanpäälle ympäri Eurooppaa, jos ei nettiyhteyksiä olisi.

Vierailija
10/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytät pihalle vaneriseinän ja liimaat siihen.

Vierailija
11/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan sitä kuin kuuta nousevaa, ja ristin käteni ja kiitän.

Täydellinen netin kaatuminen tarkoittaa, että rahaliikenne ja kaupankäynti loppuvat välittömästi, käteistäkään ei saa mistään.

Tavaraa ei tule kauppoihin, kun tilausjärjestelmät eivät toimi, liikenne ei toimi, kun polttoainetta ei saa mistään, eikä kukaan tuotakaan mitään, kun tuotannonohjausjärjestelmät eivät toimi.

Sähkön-,  lämmön- ja veden tulo loppuu myös.

Että tämmöistä sitten odottelet kädet ristissä?

Vierailija
12/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kusessa ja saman tien työtön. Yksinyrittäjänä jäisin tyhjän päälle hyvin nopeasti.

Korona ei ole tuntunut missään, mutta jos netti menee edes muutamaksi viikoksi, joudun ajamaan yrityksen alas.

vapaa-aikakin olisi persiistä.

Vierailija
13/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin omalle kohdalle sitä. Nettiriippuvuus ärsyttää väliajoin.

Vierailija
14/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois mennä ikkunaan vaikka twerkkaamaan, ikäänkuin sellasia snipettejä. Ohikulkijat voisi näyttää peukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi