Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko eläneesi kuluttavan elämän?

Vierailija
10.05.2020 |

Mistä tällainen tunne sinulla kumpuaa? Mitä vaikeuksia olet kohdannut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt

Vierailija
2/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt

?

Vierailija
4/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin minun elämäni on ollut sen kuluttavampaa kuin muidenkaan. Ihmisten sietokyvyssä tosin näyttää olevan suuria eroja.

Vierailija
5/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin minun elämäni on ollut sen kuluttavampaa kuin muidenkaan. Ihmisten sietokyvyssä tosin näyttää olevan suuria eroja.

Ei ole olemassa mitään keskivertoa elämää, jonka ihmiset eläisivät.

Vierailija
6/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raju alkoholinkäyttö ja narsistin sisaren temput ovat kyllä jättäneet jälkensä...

Vierailija
7/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raju alkoholinkäyttö ja narsistin sisaren temput ovat kyllä jättäneet jälkensä...

Millaiset temput?

Vierailija
8/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sitten on ollut kuluttavaa kun vanhemmiten on tullut kylmäksi. Eikä kukaan kai jaksa alkaa lutella elämänsä ikäviä tapahtumia. Siinä menisi ikä ja terveys kun siihen ryhtyisi.

Vierailija
9/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus välillä se elämä oli aika helppoakin. Viimeiset 10 vuotta on koko ajan ollut jotain. Suurimmat vaikeudet on liittyneet läheisen ja omaan sairauteen sekä lapsen neurologiseen erilaisuuteen. Vaikea täällä suomessa on saada tarvittavaa apua ja tukea, vaikka Suomelle on onnistuttu jotenkin saamaan maine maana, jossa on onnellisia ihmisiä ja hyvä terveydenhuolto.

Vierailija
10/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan. Rahasta on aina ollut tiukkaa ja useimmiten teen toista ja usein kolmattakin työtä päätyön lisäksi jotta pärjään. Olin lapsettomuushoidoissa monia vuosia. Sitten sain keskenmenon ja sitten synnytin kuolleen vauvan. Toisaalta elämä ei ole ollut pelkästään kuluttavaa, koska minulla on hyvä mies, sain eläviäkin lapsia, minulla ei ole mitään vakavia sairauksia ja vanhempien ja sukulaisten kanssa on hyvät välit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi