Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mä tiiän, millon olen eron jälkeen valmis treffailemaan muita?

Vierailija
10.05.2020 |

Ero oli ikävä tapaus ja satutti. Toisaalta tiedän kyllä että sen miehen kanssa ei kannata palata yhteen, mutta toisaalta mietin koko ajan häntä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun et enää kaipaa häntä.

Vierailija
2/7 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin uuden miehen tapailun kahden viikon päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä me muut täällä, voisimme sen tietää?

Mistä?

Vierailija
4/7 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista tietävä kirjoitti:

Sitten kun et enää kaipaa häntä.

Noh hänenlaisiaan hurmureita tulee mahdollisesti jollain tavalla kaipailtua aika pitkäänkin. Olen lukenut täältä toisen ketjun aiheesta. Joku oli siellä kaivannut 8 vuotta, mutta kuitenkin oli parisuhteessa jossa mies on kultakimpale.

ap

Vierailija
5/7 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tuntuu siltä, että kestät taas pettymistä, haukkumista, manipulointia, uhkailua jne. Niitä parisuhteen juttuja.

Vierailija
6/7 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun tuntuu siltä, että kestät taas pettymistä, haukkumista, manipulointia, uhkailua jne. Niitä parisuhteen juttuja.

Noh sittenhän tuota exää ei ois kannattanut jättääkään. Tosin ei tuo uhkaillut ja haukkunut. Petti ja valehteli.

ap

Vierailija
7/7 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselle tuli hyvin pian eron jälkeen se olo etten enää kaivannut exää. Mutta sen jälkeen kaivelin vielä aika pitkään mielessäni mikä liitossa meni vikaan, mitä vikoja miehessä oli (että osaisin välttää seuraavassa), mitä hyviä puolia (mitä etsiä), mitä itse olisin voinut tehdä liitossa paremmin. Lisäksi opettelin tulemaan toimeen omillani ja yksin, aloin itsetutkiskelun myös sen suhteen että kuka olen ja mistä pidän (ennen eroa olin hyvin vahvasti äiti ja vaimo, sitten ehkä sisko ja tytär, se oma minä tuli sitten jossain hännän jatkona.. ). Kun alkoi tuntua hyvältä olla yksin niin pikkuhiljaa tuli halu myös parisuhteeseen :) Eli n. 2 vuotta eron jälkeen.

Nyt kun muistelen niin pari ekaa kuukautta eron jälkeen oli aika palava halu parisuhteeseen koska se ero ja yksinolo oli alussa tuskaisen kipeää. Mutta se olo meni nopeasti ohi ja meni sitten aika pitkään siis lopulta kun en siinä välissä edes harkinnut mitään parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi