Yliluonnollinen kokemus. Muita kokeneita?
Tunsin energian tulevan kehooni jaloista liikkuen ylöspäin. Tuntui tietynlaisina väristyksinä. Kiemurteli suolistoni lävitse ja lopulta asettui rintakehäni tienoille. Olin tätä ennen ollut hyvin masentunut ja sairastanut kivuliaan niskatyrän. Tuona päivänä mieleeni tulvi pelonsekaisia ajatuksia jatkuvalla syötöllä. Kuitenkin tämän energian saavuttua kehooni mieleni rauhoittui ja hiljeni. Outoa oli myös, että eräs tuntemani henkilö kysyi seuraavana päivänä, että tunsinko jotain yöllä?
Onko kenelläkään aavistusta siitä mistä oli mahdollisesti kyse?
Kommentit (7)
Jos hän lähetti sinulle energiahoitoa?
Ei siis sillä, että energiahoidossa olisi mitään yliluonnollista
En ole varma oliko tällä tutulla hyvät vai pahat aikeet suhteeni. Siksi asia mietityttää. Tapahtui tosin jo 2018 ja kaikki on ollut hyvin. Voiko energiahoito tuntua tuolta kuvailemaltani? Että jokin liikkuu sisälläni?
AP
Itse olen uskovainen, uskon siis Jeesukseen. Kyllä voi tulla fyysisiäkin tuntemuksia ja oloja hengellisten kokemusten yhteydessä. Suosittelen kuitenkin olemaan tarkkana mitä henkivaltoja päästät vaikuttamaan itsessäsi. Jeesuksen nimi on valtava auktoriteetti henkimaailmassa, huuda mielessäsi Jeesusta apuun aina jos epäilyttää, hän karkottaa huonot voimat.
Menisit hoitoon kun mietit tuollaista. Itsekin sain kundaliinienergian nousemaan, mutta lopetin ne harrastukset. Kyllä, olen ollut hoidossakin, mutta eri syistä.
Mun ex-muijalla oli yliluonnollisia kokemuksia... Sillä oli kyllä skitsofreniakin...
Miksi se tuttusi kysyi sitä?