Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas todella "kiva" äitienpäivä

Vierailija
10.05.2020 |

Perjantaina minulle lupailtiin että sunnuntaina lahja odottaa kortin kanssa, kun haen lapset isältä.

No, hetki sitten kävin lapset hakemassa ja sainhan minä kortin joka oli päiväkodilla väsätty, revennyt ja ruttuinen. Tämän päälle lasten isä lateli miten kovasti häntä ärsyttää, kun en ole pullantuoksuinen ihanne-äiti ja tuuppasi meidät ulos sateeseen.

Muutenkin saan äitiydestä vaan negatiivista palautetta. Ehkä valitan pienestä, mutta tämä oli liikaa nyt tähän ämpäriin.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikalle kommentoijalle:

Syytät siis todella minua väkivallasta hyväksikäytöstä? Olet sairas Ap

Vierailija
42/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sinä olet äitienpäiväsi valinnut, kuten kaikki muutkin länsimaiset naiset. Luepa tämä:

https://www.wnd.com/2020/05/mother-2/

Naisen elämän tärkein päätös -ja naisen LASTEN elämään eniten vaikuttava päätös- on se, kenet valitsee lastensa isäksi. Sinä, ap, olet selvästi epäonnistunut äitinä, kun olet valinnut huonon isän. Sitten vielä kehtaat ruikuttaa, ikään kuin sinä olisit uhri, vaikka sinä olet ollut aikuinen ja tehnyt huonoja valintoja syntymättömien lastesi puolesta. Hienoa.

Jos olisi ollut terve rakkauden malli, niin olisi voinut tehdä elämässä erilaisia valintoja. Kiitos siitä tänä päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo se Elisa sun ukkosikin on kun täällä palstalla välillä valittaa eikä kuitenkaan halua päähuoltajiksi lapsilleen.

Vierailija
44/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut hennalla jäädä lääkkeet ottamatta.

Vai onko tää se Serttinen?

Vierailija
45/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla niillä muillakin äideillä on paska elämä ja saavat pelkkää paskaa päälleen ja haukkuja joka asiasta.

Mutta äitienpäivänä sitten esitetään somessa että elämä on ihanaa, vaikka yhtä paskaa se silloinkin on. Ehkä on vain tuotu se kukkapuska ja kortti, mutta yhtään parempaa heilläkään ei ole.

Muistelen vain omaa lapsuuttani ja äitien- ja isänpäivän teatteriesitystä... En ole vieläkään laittanut äidille äitienpäiväonnittelua. Ei huvita laittaa. Ja jos en laita, saan huudot ja marttyyriäiti kiukuttelee vuosikausia. Isän kanssa katkoin lopulta välit muutama vuosi sitten.

Muistan kun joskus en ollut aamulla herännyt laulamaan äidille onnittelulaulua kun olin kuumeessa. Olin lukioikäinen, siskoni ulkomailla joten hänkään ei ollut kotona. Äiti sitten suuttui siitä ettei saanut teatteriesitystä sänkyyn ja haukkui minut. Isä sitten suuttui äidille ja haukkui äidin. Minä itkin kun olin niin paska lapsi, ja vtutti kun sä haukkuu äitiä. Siskoni soitti äidille äitienpäiväonnittelut ja äiti itki kuinka on niin onnellinen kun edes joku viitsii onnitella kun täällä häntä vain haukutaan ja kukaan ei välitä! Haukkui siis minut ja isän vielä siskollenikin!

Äiti on aina ollut hirveä marttyyri, ja aina inhonnut marttyyriutta. Aina haukkui omaa äitiään, kuinka hän oli niin marttyyri ja aina selitti että "Onneksi minä en ole samanlainen marttyyri kuin oma äitini, enhän ole, enhän?!" ja suuttuu kun hänelle sanoo, että ihan samanlainen marttyyriäiti sinäkin olet. Esimerkkejäkin voi luetella vaikka kuinka, ja hän suuttuu kuinka hän on niin paska ihminen! Niin, nimenomaan, hirveä marttyyri.

Että hyvää äitienpäivää vain sillekin marttyyriäidille...

Eli aloittajalle trsempit, et sinä ole sen huonompi kuin muutkaan eikä muilla ole yhtään sen parempi elämä kuin sinullakaan.

Vierailija
46/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa äitienpäivä, juhannus, joulu, uusivuosi ja pääsiäinen. Eli kaikki juhlapyhät :( Onneksi huomenna alkaa arki.

Vierailija
47/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Elisa Oulusta

Vierailija
48/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap some kiinni. Oot niin tyhmä että uskot sieltä kaikki lässynlää tarinat. Voihan moni saada kukkia, mutta ihan yhtälailla sen jälkeen mies voi haukkua vaikka päästä varpaisiin.

Miksi haluaisit elää kulissia? Jospa se miehesi vaan hermostui, kun olet käynyt taas omaa lääkäriäsi näkemässä. Tiedät kyllä.

Vierailija
49/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oikea ap. Oli tarkoitus olla lahjakortti, jota odotin, mutta se olikin eksälläni mystisesti kadonnut. Katselin sitä tuon ruttuisen kortin välistä, eikä löytynyt. Tiedän myös, että siihen on käytetty lapsen rahoja, joten siksi ihmettelen.

Vierailija
50/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä eroissa pitää aina muistaa, että lapsiparat joutuvat kahteen eri kotiin, eri maailmaan joten ei ole ihme jos isompi sanoo välillä pahasti. Pitää ymmärtää ettei lapsella ole helppoa. Itse en ole joutunut eroamaan eikä lapsenikaan onneksemme ainakaan vielä.

Vierailija
51/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on ilmeisesti ilmoilla. Minä en odottanut kuin että olisi hyvä mieli ja saisi ”Hyvää äidin päivää äiti”- toivotuksen halauksella. Herätys aamulla oli kaappien paiskontaan ja ikävään negatiiviseen tunteeseen. Kahvit keitin itse ja kohta sen jälkeen itkeskelin koko päivän. Sitä äidinpäivän toivotusta odottelin iltapäivään kunnes en enää odottanut. Puolituntia sitten noin ohimennen se sanottiin, sopivasti kyynelten kuivuttua.

Odotan jo innolla ensi vuotta! Varmaan koska aion järjestää itselleni ihan oman äitienpäivän, jossain muualla. Sen verran on kiitollista porukkaa meillä.

Tsemppiä muillekin kakuttomille! 🥂

Vierailija
52/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Elisa Oulusta

Taitaa olla aika samanlainen kun Serttilä? (Purhonen?)

Vierailija
53/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Se on melkoista, että verorahoja tykitetään taivaalle tuommoisen ihmisen lisääntymiseen hedelmöityshoidoilla. Paljonko on tullut maksamaan yhteiskunnalle? Tuskin olisit niitä hoitoja edes saanut, ellen minä olisi ollut siinä esimerkkinä kunnollisesta vanhemmasta.

T. Se ilkeä exäsi :-)

Vierailija
54/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Ihan varmasti 5-vuotiaan potkaisu käykin kipeää. Nykyajan naiset on tehty sokerista.

Vierailija
55/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan itku... Tätä on nykyaikaan naiset ja äidit. Oikeasti. Mua itkettää. Ei tälle voi edes nauraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi