Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas todella "kiva" äitienpäivä

Vierailija
10.05.2020 |

Perjantaina minulle lupailtiin että sunnuntaina lahja odottaa kortin kanssa, kun haen lapset isältä.

No, hetki sitten kävin lapset hakemassa ja sainhan minä kortin joka oli päiväkodilla väsätty, revennyt ja ruttuinen. Tämän päälle lasten isä lateli miten kovasti häntä ärsyttää, kun en ole pullantuoksuinen ihanne-äiti ja tuuppasi meidät ulos sateeseen.

Muutenkin saan äitiydestä vaan negatiivista palautetta. Ehkä valitan pienestä, mutta tämä oli liikaa nyt tähän ämpäriin.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se kun lukee jatkuvasti somesta, miten toiset saa kukkia, kakkuja ja muuta. Sekä kehuja. Itse saan vaan lyttäystä vuodesta toiseen.

Tämän kruubasi että kun pääsimme viimein kotiin sateesta, esikoinen huutaa että "äiti sinä olet ilkeä p*skapää. " Onneksi minulla on pienempi, joka antaa rakkautta ja jolle saan myös näyttää sitä, ilman että minua lyödään tai potkaistaan. Ap

Vierailija
2/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasitko viedä pullat mukanasi, vai mistä pullantuoksusta miehesi valitti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jätettiin äsken.. Paska äitienpäivä siis täälläkin.

Vierailija
4/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tosissasi? Odotat exältäsi äitienpäivälahjaa??

Vierailija
5/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut jätettiin äsken.. Paska äitienpäivä siis täälläkin.

Voi ei. Toivottavasti päiväsi piristyisi edes vähän

Toivottavasti ero myös hoituu siististi.. Ei ole kivaa sekään eron jälkeen monen vuoden katkeruus ja jatkuvat lasu-ilmot joita lasten isä tehtailee meidän tapauksrssa. Ap

Vierailija
6/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lupaili lahjaa ja korttia?exä? Miksi exä lahjoisi sinua? Sait kuitenkin lasten tekemät kortit. Halaa lapsia ja pitäkää yhdessä pikku juhla syökää vaikka jotain hyvää yhdessä.

Vierailija
7/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole exäsi äiti toivottavasti? Omat lapsesi voit kasvattaa niin, että äitienpäivä on kiva juhlapäivä. Kovin pieniltä et voi odottaa mitään, mutta jos näytät mallia niin vähän isompina lapset voi yllättää sinut vaikka leipomalla kakun äitienpäiväksi. Älä sitä exää tähän sotke.

Vierailija
8/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan lapsilta sitä mitä minulle luvattiin perjantaina. Enkä ainakaan odota exältä sitä että minut lytätään ja ajetaan ulos äitienpäivänä, kun viimein illasta saan lapset luokseni. Ap

Vierailija
9/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen suusta kuuluu tuollaista tekstiä istuttaisin hänet vastapäätä ja kertoisin, miksi toiselle ei ikinä sanota noin. Todennäköisesti toistaa isänsä juttuja. Kaikki muu kortti- ja lahjahömppä on vain ulkokuorta. Tärkeämpää on, miten jatkossa toimit sekä lastesi, että heidän isänsä suhteen. Pidä pintasi.

Vierailija
10/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin tänään sataa?

Vierailija
11/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ihan ymmärrä, miksi exä vaatii lahjaa ja korttia jokainen isänpäivä. Kuuliaisesti olemme ne hänelle aina väsänneet.

Myös synttäripäivänään on odotellut jotakun ja usein kohteliaisuudesta olen kahvipaketin ojentanut.

Tähän loppuu lahjat myös sinne suuntaan. Lapset saa tehdä isänpäiväkortin päiväkodilla, jos haluavat. Mutta jos kortin teko ei satu hoitopäivälle, niin en ala sitä enää väsäämään. Ap

Vierailija
12/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin tänään sataa?

Meillä täällä Etelä-Pohjanmaalla on satanut koko päivän.

Vierailija
13/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin tänään sataa?

https://www.kelikamerat.info/kelikamerat/Pohjanmaa/Vaasa/tie-3/vt3_Vaas…

Vierailija
14/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan lapsilta sitä mitä minulle luvattiin perjantaina. Enkä ainakaan odota exältä sitä että minut lytätään ja ajetaan ulos äitienpäivänä, kun viimein illasta saan lapset luokseni. Ap

No se kortti oli lasten lahja, senkin kiittämättömyyden huippu. Mistä ihmeestä ne lapset sulle lahjan taikoisi, kun olivat isänsä luona 🤔🤔

Vierailija
15/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsen suusta kuuluu tuollaista tekstiä istuttaisin hänet vastapäätä ja kertoisin, miksi toiselle ei ikinä sanota noin. Todennäköisesti toistaa isänsä juttuja. Kaikki muu kortti- ja lahjahömppä on vain ulkokuorta. Tärkeämpää on, miten jatkossa toimit sekä lastesi, että heidän isänsä suhteen. Pidä pintasi.

Olen istuttanut monta kertaa. Kuten myös tänään. Myös isälle olen kertonut että mitä lapsi puhuu, ja kysynyt mihin sävyyn siellä puhuttaan minusta. Kuulemma hän ei tuommoista kieltä käytä, vaan se on "alemman väen" (eli kuulemma minun) puhetta. Ap

Vierailija
16/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko AP. Omaa äitiäsi? Taidan arvata kuka olet...

Vierailija
17/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Jankatkaa toki vapaasti. 

Vierailija
18/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan toisesta lastnsuojeluun eron jälkeen, mutta samalla odotetaan lahjoja?

Taidatte olla narsisteja kummatkin?

Vierailija
19/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatko AP. Omaa äitiäsi? Taidan arvata kuka olet...

Mieti sinä mitä äitini mulle on tehnyt.

Kun kerran tiedät niin hyvin.

Ja ktllä, siitä huolimatta minä muistin Terttu-äitiä.

Kerropa sitten kuka olen kun tiedät niin hyvin?

Vierailija
20/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin tänään sataa?

Pohjois-Pohjanmaalla, just alkoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi