Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas todella "kiva" äitienpäivä

Vierailija
10.05.2020 |

Perjantaina minulle lupailtiin että sunnuntaina lahja odottaa kortin kanssa, kun haen lapset isältä.

No, hetki sitten kävin lapset hakemassa ja sainhan minä kortin joka oli päiväkodilla väsätty, revennyt ja ruttuinen. Tämän päälle lasten isä lateli miten kovasti häntä ärsyttää, kun en ole pullantuoksuinen ihanne-äiti ja tuuppasi meidät ulos sateeseen.

Muutenkin saan äitiydestä vaan negatiivista palautetta. Ehkä valitan pienestä, mutta tämä oli liikaa nyt tähän ämpäriin.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ap. Mua on syyllistetty painostettu ja uhkailtu koko viikko äitienpäivän varjolla, jotta lapsi voisi tulla sovittua aiemmin kotiin. No, tuli. Kuulemma tähän päivään on valmistauduttu koko viikko ja kasvatuksellisesti on tärkeää, että lapsi on koko päivän aamusta asti äidin kanssa äitienpäivänä. Sain lahjan ja halin ja sitten juteltiin, että kaipaako hän jotain enemmän. Mä en tykkää äitienpäivästä tai juhlista ja mielellään skippaisin niin omat kuin muiden. No, lapseni sanoi myös, ettei hän välitä juhlista. Käytiin ulkona, tilattiin ruokaa ja katsottiin leffa. Täydellistä mun mielestä.

Vierailija
22/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän olette eronneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat.

Vetäkää nyt hyvät naiset henkeä, muistakaa että teillä on elossa olevat lapset, ja olkaa siitä kiitollisia. Nuo angstaukset voi jättää sinne menneisyyteen. 

Minulla on kaksi teinipoikaa, eikä kumpikaan tehnyt edes korttia. Mutta ei se haittaa, he ovat läsnä ja sain lämpimät halaukset. Mies onnitteli aamulla ennen kuin lähti töihin. 

Nyt nuo prinsessahommat voisi jo unohtaa :)

Vierailija
24/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin tänään sataa?

Pohjois-Pohjanmaalla, just alkoi.

Tästähän tämä kirjoittaja sitten paljasti itsensä. Paikkakunta Oulu ja E lisa.

Mitä luulet parin vuoden päästä kun sulla poikakin kasvaa js alkaa paukuttaa totuuksia äidistään? Eiköhän isä kerro hänellekin kaiken.

Vierailija
25/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se outo oululainen äiti. Oliko hänen nimensö Henna? Lapset alle kouluikäisiä ja pukee ne likaisiin vaatteisiin, mies ei halua huoltajuutta.

Vierailija
26/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin tänään sataa?

Pohjois-Pohjanmaalla, just alkoi.

Tästähän tämä kirjoittaja sitten paljasti itsensä. Paikkakunta Oulu ja E lisa.

Mitä luulet parin vuoden päästä kun sulla poikakin kasvaa js alkaa paukuttaa totuuksia äidistään? Eiköhän isä kerro hänellekin kaiken.

Häntä tarkoitin. T vastaaja nro 27

Vierailija
27/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä alkaa...

Vierailija
28/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä ongelmat.

Vetäkää nyt hyvät naiset henkeä, muistakaa että teillä on elossa olevat lapset, ja olkaa siitä kiitollisia. Nuo angstaukset voi jättää sinne menneisyyteen. 

Minulla on kaksi teinipoikaa, eikä kumpikaan tehnyt edes korttia. Mutta ei se haittaa, he ovat läsnä ja sain lämpimät halaukset. Mies onnitteli aamulla ennen kuin lähti töihin. 

Nyt nuo prinsessahommat voisi jo unohtaa :)

No hyvänen aika. Ihan hyvin olisi kelvannut pelkkä halaus ilman lahjoja tai kortteja. Tärkeintähän se on yunnelma.

Minä sain revenneen kortin, potkaisun mahaan ja haukkumista. Ei kelvannut. Sori vaan. Ap

Vierailija
29/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahullut nyt yleensä paljastaa itsensä... Oikeesti jos et ole itse hyvä omalle äidilleni, miksi oletat omien lapsiesi olevan sulle. 💋

Vierailija
30/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on se outo oululainen äiti. Oliko hänen nimensö Henna? Lapset alle kouluikäisiä ja pukee ne likaisiin vaatteisiin, mies ei halua huoltajuutta.

Oli joko Henna tai Elisa/Elina?

Karsea tapaus

Vierailija
31/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap tosissasi? Odotat exältäsi äitienpäivälahjaa??

Mun exä tuli lasten kanssa tuomaan kukkia ja kakun. Annan minäkin hänelle aina isänpäivälahjan. Ei kaikilla mee välit vaikka eroaisikin, se vaan vaatii aika paljon työtä.

Vierailija
32/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit parempi äiti, niin saisit lapsilta ylistystä.

Vierailija
33/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa iloni olisi ollut mennä äitienpäivän aamuna siivoamaan mökille. Lapsi kiukutteli aamulla, että ei halua lähteä, ei lähdetty. Nyt olen itkenyt koko päivän. En odottanut kakkua, kukkia tai lahjoja. Olen siirtänyt oman elämäni syrjään lapsen takia. Ja miksi? Luultavasti tulevaisuudessakaan en saa kakkua, kukkia tai lahjoja.

Sanoin lapselle tänään, että hänen isänsä teki minut onnettomaksi. Ja myös lapsi tekee minut onnettomaksi.

Vierailija
34/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit parempi äiti, niin saisit lapsilta ylistystä.

Ei lapset sitä kuitenkaan muista, teki mitä hyvänsä.

Vierailija
35/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstahullut nyt yleensä paljastaa itsensä... Oikeesti jos et ole itse hyvä omalle äidilleni, miksi oletat omien lapsiesi olevan sulle. 💋

Silläkö ei sitten ole väliä millainen äiti on ollut lapselle koko lapsuuden? Väkivaltainen, huutava, hyväksikäyttävä jne?

Tästä huolimatta, kuten sanoin, minä muistin häntä. Sinustako hän nyt ansaitsisi jotakin extra kiitosta käyttäytymisestään? Ap

Vierailija
36/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa iloni olisi ollut mennä äitienpäivän aamuna siivoamaan mökille. Lapsi kiukutteli aamulla, että ei halua lähteä, ei lähdetty. Nyt olen itkenyt koko päivän. En odottanut kakkua, kukkia tai lahjoja. Olen siirtänyt oman elämäni syrjään lapsen takia. Ja miksi? Luultavasti tulevaisuudessakaan en saa kakkua, kukkia tai lahjoja.

Sanoin lapselle tänään, että hänen isänsä teki minut onnettomaksi. Ja myös lapsi tekee minut onnettomaksi.

Joskus mietin, mistä kaikesta olen jäänyt paitsi lapsen takia. En luettele asioita tässä.

Kumman elämä on tärkeämpää minulle, omani vai lapsen? Vastaan omani. En voi ja suostu elämään enää näin.

Vierailija
37/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se kun lukee jatkuvasti somesta, miten toiset saa kukkia, kakkuja ja muuta. Sekä kehuja. Itse saan vaan lyttäystä vuodesta toiseen.

Tämän kruubasi että kun pääsimme viimein kotiin sateesta, esikoinen huutaa että "äiti sinä olet ilkeä p*skapää. " Onneksi minulla on pienempi, joka antaa rakkautta ja jolle saan myös näyttää sitä, ilman että minua lyödään tai potkaistaan. Ap

No olitko ilkeä paskapää???

Vierailija
38/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silläkö ei sitten ole väliä millainen äiti on ollut lapselle koko lapsuuden? Väkivaltainen, huutava, hyväksikäyttävä jne?

Tästä huolimatta, kuten sanoin, minä muistin häntä. Sinustako hän nyt ansaitsisi jotakin extra kiitosta käyttäytymisestään? Ap

Omena ei kauas putoa puusta, hyvä E.

Katso peiliin

Vierailija
39/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä olet äitienpäiväsi valinnut, kuten kaikki muutkin länsimaiset naiset. Luepa tämä:

https://www.wnd.com/2020/05/mother-2/

Naisen elämän tärkein päätös -ja naisen LASTEN elämään eniten vaikuttava päätös- on se, kenet valitsee lastensa isäksi. Sinä, ap, olet selvästi epäonnistunut äitinä, kun olet valinnut huonon isän. Sitten vielä kehtaat ruikuttaa, ikään kuin sinä olisit uhri, vaikka sinä olet ollut aikuinen ja tehnyt huonoja valintoja syntymättömien lastesi puolesta. Hienoa.

Vierailija
40/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, jos on ollut paha vanhempi ja pilannut lapsen elämän tai aiheuttanut traumoja. Mutta ei lapset muuten muista, mitä vanhempi on tehnyt.

Minä tiedän sen, että minua ei muisteta tulevaisuudessa äitienpäivänä. Laitan riman niin matalalle, kuin voin. Lapsi saa selviytyä mahdollisimman paljon yksikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi