No nyt löysin julkkiksen joka on silmiinpistävän persjalkanen!
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole. Lyhyt on, mutta ei erityisen pitkäselkäinen.
No todellakin on! Lyhyys oikeen korostaa epäsuhtasen lyhyitä jalkoja. Kate on sentään pitkähkö niin ei ole noin silmiinpistävän näkönen.
Todellakin! Hirvittävä rikos ihmiskuntaa vastaan!
Mikä nyt on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa persjalkainen. Kysyn tosissani. Ehkä ikäni takia en tiedä. 18v. Saatte haukkua tietämättömyyttäni.
Suomalaisten lyhyitä jalkoja. Tennarit ja lyhyt takki korostaa varsinkin naisten persjalkaisuutta kun lyllertävät paksujalka/pyllyisinä menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha! No kiva juttu!
Miksi koet tarvetta pilkata lyhytjalkaisia? Zlatanin vaimo on varmaan silti ihan kiva ihminen ja hyvä äiti, vaikka hänellä onkin lyhyet jalat.
Ei mun häntä tai lyhytjalkasia ollut sen kummemmin tarkotus pilkata, kunhan pisti silmään. Itsellä ollut aina yhtä lättä arse kun Helenalla mutta ikinä ei varmasti tule menemään niin hyvin kun hänellä. Hattua nostan että on päässyt noin komeille päiville!
No, ei varmaankaan ole mikään ihme, että sinun sielunelämälläsi varustetulla ihmisellä ei mene kovinkaan hyvin.
Persjalkaiset naiset on parhaita. 🥰
Nyt meni kunnioitus Zlatania kohtaan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa persjalkainen. Kysyn tosissani. Ehkä ikäni takia en tiedä. 18v. Saatte haukkua tietämättömyyttäni.
Se on ruma nimitys ihmisestä, jolla jalat ovat lyhyet suhteessa selän pituuteen. Eli lyhyet jalat, pitkä selkä. Monella suomalaisella on. Mutta mun mielestä pitkä selkä voi olla tosi kaunis.
Järjetöntä ulkonäön retostelua kirjoitti:
Ihan oikeasti retosteletteko te täällä rumasti ihmisten kehojen mittasuhteitakin. Siihenhän voi itse kamalasti vaikuttaa ja sehän on maailman tärkein asia, minkä pituiset jalat ihmisellä on!! Ymmärrän tietenkin, että köyhää pahansuopaista mammaa käy kateeksi Zlatanin avioliiton kautta upporikas vaimo. Mutta itsehän Z on puolisonsa valinnut. Pitäisikö hänen olla naimaton ja lapseton sen takia, että on niin rikas. Hänellä jos jollain on jotain tarjottavaa puolisolle ja lapsille. Ja Z valitsee ihan itse. Jokaisella on oma makunsa ja usein juuri rikkaat valitsevat juuri sen, josta eniten tykkäävät ja joka miellyttää omaa silmää.
Epäilen että elämä Zlatanin kanssa ei aina ole herkkua vaikka rahaa onkin. Ei varmasti mikään helppo persoona tulla toimeen neljän seinän sisällä.
Kunnonkengätt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten lyhyitä jalkoja. Tennarit ja lyhyt takki korostaa varsinkin naisten persjalkaisuutta kun lyllertävät paksujalka/pyllyisinä menemään.
No anteeksi. Pilaammeko sun elintilan? Haukutaan jo asioista, joille ei mitään voi. Kyllä miehillä on helppoa. Naiset ei saa tennareitakaan käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole. Lyhyt on, mutta ei erityisen pitkäselkäinen.
No todellakin on! Lyhyys oikeen korostaa epäsuhtasen lyhyitä jalkoja. Kate on sentään pitkähkö niin ei ole noin silmiinpistävän näkönen.
Todellakin! Hirvittävä rikos ihmiskuntaa vastaan!
Mikähän on ihmisen äö, joka huolehtii vauvapalstalla jonkun ei edes Suomessa asuvan ihmisen jalkojen pituudesta? Kohta tulee varmasti vastaus tähän, että ihan Mensan jäsenistöä noin niinkuin nimettömänä nimimerkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ruma nimitys ihmisestä, jolla jalat ovat lyhyet suhteessa selän pituuteen. Eli lyhyet jalat, pitkä selkä. Monella suomalaisella on. Mutta mun mielestä pitkä selkä voi olla tosi kaunis.
Lisäys vielä: tämä ilmiö ei liity mitenkään ihmisen kokonaispituuteen. Jalat voivat olla pitkät suhteessa selän pituuteen, vaikka ihminen olisi lyhyt. Tai pitkällä ihmisellä voi olla lyhyet jalat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni kunnioitus Zlatania kohtaan täysin.
Vähemmästäkin. Ai että minkä teki.
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko miesjulkkiksiakin?
Riku Rantala.
Onni Sarmaste.
Katsoin sen 7-kuvia putkasta vapautumisen jälkeen, ja pakko oli todeta, että kylläpä voi mieskin olla persjalka. Vaikka aina vaan haukutaan suomalaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kunnonkengätt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anteeksi. Pilaammeko sun elintilan? Haukutaan jo asioista, joille ei mitään voi. Kyllä miehillä on helppoa. Naiset ei saa tennareitakaan käyttää.
Ei ne tennarit nyt tässä ollut se ongelma, vaan lyhyet jalat. Jalkojen pitää olla tietyn mittaiset suhteessa kokonaispituuteen, että mennä naimisiin jalkapalloilijan kanssa, tai edes kävellä kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäys vielä: tämä ilmiö ei liity mitenkään ihmisen kokonaispituuteen. Jalat voivat olla pitkät suhteessa selän pituuteen, vaikka ihminen olisi lyhyt. Tai pitkällä ihmisellä voi olla lyhyet jalat.
Jep, puhutaan mittasuhteista.
Olen nimittäin usein miettinyt, miten kaupan housut voi olla mulle niin usein oikean pituisia, vaikka olen lyhyt. Kaiken logiikan mukaan niitä pitäisi joutua lyhentämään aina.
Siis mammojen mielestä Helena on ihan mitätön, samoin Sirpa Selänne ja ihan kaikki miljonäärien vaimot. Itse pitäisi siinä tilalla olla, kun laatukaunottaria ollaan. Ja miehethän ei ole ihmisiä. Eli eihän heille merkitse naisissa lainkaan sellaiset asiat kuin mukavuus, ystävällisyys, hellyys, toisen tukeminen, äly, mielenkiintoisuus, samankaltaiset harrastukset jne. Naisten jalkojen pituutta vaan mittailevat ja laskevat naisen instan tykkäysmääriä. Ja tietenkin nainen valitaan sieltä instasta sillä perusteella mitä muokatumpi kuva. Ja juuri rahamiehet toimivat näin. (No oma elämänkokemus puhuu vähän muuta, toki poikkeukset vahvistavat säännön tässäkin asiassa).
Se englantilainen herttuatar, Katieköhän nimensä oli.
Koskaan nähny Jani Mäkelää?