Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niin rajat suljettu? Lentolippuja saa ihan normaalisti?

Vierailija
10.05.2020 |

Osaako joku viisas sanoo miksi näin on?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rajoja ole suljettu. Just ostin lennot Helsinki- Pisa 257€.

Vierailija
2/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en yhtään tätä tajua!!!! Miten rajat suljettu??? Eikö kuka vaan voi ottaa nytkin lennon ulkomaille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu on sit se, että pääsetkö kyseiseen maahan ilman 2 viikon karanteenia.

Vierailija
4/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä mä sit oon karanteenissa toisessa maassa? Nukunko mä lentokentän lattialla?

Miksi mistään ei koskaan saa selkeitä sääntöjä?

Vierailija
5/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rajoja ole suljettu. Just ostin lennot Helsinki- Pisa 257€.

Mites nuo Italian rajat? Auki vai kiinni?

Vierailija
6/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä mä sit oon karanteenissa toisessa maassa? Nukunko mä lentokentän lattialla?

Käy siellä Pisassa kysymässä.

Tai etsi tieto jostain Itlaian hallituksen sivuilta, jos ei onnistu, soita vaikka Italain lähetystöön ja kysy. Tai vielä parempi,kysy vauva-av.lta.

Vierailija
7/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rajojen sulkeminen on myytti, kuten karanteenikin. Tuo karanteeni on suositus, ei mikään pakko, vaan lähinnä niille joita huvittaa.

Ihan hyvin voi varata lentoja jo, jos vaan kohdemaa päästää.

Vierailija
8/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei ymmärrä suositusten ja kieltojen eroa. Joissakin maissa rajoilla ollaan tiukkoja, siitä kai se väärä luulo tulee.

Vierailija
9/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat suljettu siten, etteivät ulkomaalaiset pääse toistaiseksi Suomeen.

Sisareni asuu ulkomailla, eikä toistaiseksi pysty tulemaan Suomeen, koska hänen lomansa on lyhyt ja Suomeen tultuaan hän viettäisi lomastaan 14 vrk erityksessä. 

Loma ei riitä siihen.

Mutta Suomen kansalaiset voivat matkustaa ulkomaille lomille ja vierailuille, jokaisessa maassa on omat sääntönsä korona-aikaan.

Vierailija
10/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai etsi tieto jostain Itlaian hallituksen sivuilta, jos ei onnistu, soita vaikka Italain lähetystöön ja kysy. Tai vielä parempi,kysy vauva-av.lta.

Kun on kaksoiskansalaisuus, ei mitään ongelmaa päästä maahan.

Vierailija
11/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti lentoyhtiöt myy lentoja. Käteistä tarvitaan joko ajan. Saat sitten pisteitä tilalle, kun lento perutaan.

Vierailija
12/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallaan viestitettiin esim että Ruotsiin ei pääse

Puhutaan "muunneltua totuutta"

Mihin tässä maassa enää voi luottaa?

Vierailija
14/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi venäjän ja Suomen välillä.

Mutta Johan tässä on sanottu, että ja salaisella on oikeus tulla ja lähteä. Myös heidän perheenjäsenillään, vaikka eivät olisi kansalaisia. Ja myös sellaisilla jotka asuvat vakituisesti Suomessa, vaikka eivät olisi kansalaisiakaan.

Vierailija
15/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka haluaa matkustaa, hänen on itse otettava selvää sen maan korona säännöistä mihin matkustaa.

Mistä helvetistä hallitus voisi tietää, millaiset pilkun tarkat säännöt jossakin maassa on.

Ja vielä kerran, ja vielä kerran: Jokainen suomalainen saa ja pystyy matkustamaan minne tahansa jos haluaa.

Itse on kuitenkin selvitettävä, millainen on sen maan korona ohjeistus johon haluaa matkustaa, ettei tule sellaista yllätystä, ettei pääse lentoasemaa pitemälle.

Ja ulkomailla ei kukaan maksa sun majoitustasi missään, jos et lentoasemaa pidemmälle pääse.

Vierailija
16/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiasaa on baarit, ravintolat, jäätelöbaarit, nähtävyydet, museot ja rannat kiinni. Aika turhaa lähteä.

Vierailija
17/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niinhän meillä kaikilla on.

Toosi fiksua antaa neuvoja vain harvoja koskevia neuvoja taviksille.

Vierailija
18/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse peruin maaliskuussa Israelin matkan, koska siellä olisin joutunut olemaan 14 vrk hotellikaranteenissa omaan laskuuni. Sen jälkeen olisin päässyt maahan, jossa on ulkonaliikkumiskielto, jota valvoi armeija. Ja kukaan ei hallituksesta vaivautunut siitä minulle henkilökohtaisesti soittamaan. 😉

Vierailija
19/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka haluaa matkustaa, hänen on itse otettava selvää sen maan korona säännöistä mihin matkustaa.

Mistä helvetistä hallitus voisi tietää, millaiset pilkun tarkat säännöt jossakin maassa on.

Ja vielä kerran, ja vielä kerran: Jokainen suomalainen saa ja pystyy matkustamaan minne tahansa jos haluaa.

Itse on kuitenkin selvitettävä, millainen on sen maan korona ohjeistus johon haluaa matkustaa, ettei tule sellaista yllätystä, ettei pääse lentoasemaa pitemälle.

Ja ulkomailla ei kukaan maksa sun majoitustasi missään, jos et lentoasemaa pidemmälle pääse.

Vakuuktusyhtiötkin ovat pesseet kätensä korona-ajan matkoista.

Vierailija
20/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi venäjän rajalla kumpaankin suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan