Voiko komea mies olla uskollinen
Kommentit (12)
Komea mies ei tarvitse parisuhdetta.
Voiko nainen olla uskollinen? Peruspirkko voi meikata ja saada seksiä mieheltä, jollaisia on Suomessa vain muutamia satoja.
Ei voi. Mies käyttää tilaisuuttaan hyväksi, niin paljon kun vain ikinä ehtii. Yritin uskotelle itselleni muuta, mutta näin se vaan meni. Mies vielä kehtaisi sanoa, että hän koki sen oikeudekseen, ja en kai kuvitellut, että hänenlaisensa olisi vain mun kanssa. En kuulemma ollut edes kovin kaunis... (Kuitenkin kelpasin 14 vuotta...)
Itse panin miestä, jonka ulkonäkö voisi jonkun mielestä olla jopa epämiellyttävä. Ei se petollisuus ulkonäköön liity.
Joo jos nainen on kaunis ja seksikäs
Voi olla, mutta toki, kuten sanoit, niitä kiusauksia tarjoutuu enemmän. Pidä siis itse huolta, että mies viihtyy sinun seurassasi. Ei pelkästään se ulkonäkö, vaan muutenkin hyvä seura, seksi ja kotiolot. Ja että tiedät mitä päässä liikkuu, mitä mies kaipaa ja unelmoi. Kauniskin nainen voi vaihtua lennosta tavalliseen tallukkaan, jos mies kokee ettei suhde ole tyydyttävä. Tämä voi tapahtua kelle vaan, vaikka kuinka mies uskoisi etsikin olevansa se uskollisuuden perikuva. Tilanteet muuttuu ja niin pois päin.
Ainakin yks komea oli uskollinen. Menin baarissa pokaamaan, sanoi että hänellä on tyttöystävä ja sanoi myös että on tottunut pokailuun. Sain käsityksen, että vika ei ollut minussa on vaan uskollinen. Toki ei enää silleen edes kiinnostanut, kun kertoi olevansa varattu. Mutta muutama sana siis vaihdettiin, kun oli niin komea.
Rakastuminen komeaan mieheen aiheuttaa särkyneen sydämen.
Tietenkin voi. Hyvä ulkonäkö ei tee kenestäkään kus'päätä eikä ruma ulkonäkö tee kenestäkään kivaa. Ne ominaisuudet tulevat muualta.
Voi,koska olen