Vietän tänään äitienpäivää, koska olen äiti koiralleni.
Mies toi kahvin sänkyyn ja vietämme laatuaikaa tänään koiran kanssa ulkosalla. Kakkua iltapäivällä. En voisi parempaa päivää toivoa! Hyvää äitienpäivää meille kaikille äideille!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Oliko synnytys rankka?
En ollut paikalla, mutta hyvin ainakin emä selvisi ja elää reipasta koiranelämää nykyisin!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko synnytys rankka?
Miten järjestit hedelmöitystapahtuman?
Minkä rotuinen koira sinut on astunut vai miten helkkarissa olet äiti koirallesi?
Mulla on kolmoset, kissoja kaikki. Leppoisaa päivää vietämme toistemme seurasta iloiten:)
Muista, se huoli ja rakkaus ei pääty siihen kun koirasi täyttää 18 vuotta. Se äidinrakkaus kestää niin pitkään kuin henki sinussa pihisee.
Vierailija kirjoitti:
Minkä rotuinen koira sinut on astunut vai miten helkkarissa olet äiti koirallesi?
Tivaatko samanlaisia asioita esim. adoptiovanhemmilta?
Minäkin laitan tänään hännän pyllyyni ja lähden trikoissa lenkille koirien kanssa. Ja meillä on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että varastaa pennun emolta ei ole adoptointia, vaan "kehdonryöstöä". Joko ap:n on täytynyt synnyttää se koira tai muutoin hän ei ole sen koiran äiti.
Mun mielestä ihanasti ajateltu. Itsellä kolme lasta, mutta äitiys voi olla hyvin laaja käsite. Nautitaan päivästä!
Minun frettini toi minulle kimpun valkovuokkoja!
Mua kävi juuri onnittelemassa hyvin karvainen lapsenlapsi. Tyttäreltä sain kukkakimpun ja koiralta suklaalevyn:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että varastaa pennun emolta ei ole adoptointia, vaan "kehdonryöstöä". Joko ap:n on täytynyt synnyttää se koira tai muutoin hän ei ole sen koiran äiti.
Tätä ei muuten koskaan mietitä, että haluaako se koiraemo pentujaan vietävän? Ihminen vain tulee ja ottaa.
Typerintä mitä tiedän, on pitää lemmikkiä lapsena.
Minulla on kaksi kissaa, naapurillani oli joskus tapana toivottaa hyvää joulua/pääsiäistä, mitä nyt kulloinkin, päättäen lauseen aina:lapsukaisille myös. Vanhempi kissani oli tuolloin 16-vuotias, n. 80 ihmisen iässä. Musta oli loukkaus arvokasta kissavanhusta kohtaan sanoa sitä lapsukaiseksi! YÄK!!
Aika irvokasta. Mielestäni saa juhlia ja viettää juhlapäiviä, mutta jos minun nimipäivät otettaisiin vaikka persujen juhlapäiväksi, niin vähän ärsyttäisi. Miksei voi keksiä vaikka koiranomistajien juhlapäivä? Se voisi olla joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Typerintä Pomitä tiedän, on pitää lemmikkiä lapsena.
Minulla on kaksi kissaa, naapurillani oli joskus tapana toivottaa hyvää joulua/pääsiäistä, mitä nyt kulloinkin, päättäen lauseen aina:lapsukaisille myös. Vanhempi kissani oli tuolloin 16-vuotias, n. 80 ihmisen iässä. Musta oli loukkaus arvokasta kissavanhusta kohtaan sanoa sitä lapsukaiseksi! YÄK!!
Olen samaa mieltä. Mielestäni eläimiä kohdellaan paremmin, kun niitä ei pidetä lapsina. Niillä on eläimen tarpeet, eikä lapsen.
Oliko synnytys rankka?