Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vietän tänään äitienpäivää, koska olen äiti koiralleni.

Vierailija
10.05.2020 |

Mies toi kahvin sänkyyn ja vietämme laatuaikaa tänään koiran kanssa ulkosalla. Kakkua iltapäivällä. En voisi parempaa päivää toivoa! Hyvää äitienpäivää meille kaikille äideille!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko synnytys rankka?

Vierailija
2/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko synnytys rankka?

En ollut paikalla, mutta hyvin ainakin emä selvisi ja elää reipasta koiranelämää nykyisin!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko synnytys rankka?

Miten järjestit hedelmöitystapahtuman?

Vierailija
4/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä rotuinen koira sinut on astunut vai miten helkkarissa olet äiti koirallesi?

Vierailija
5/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmoset, kissoja kaikki. Leppoisaa päivää vietämme toistemme seurasta iloiten:)

Vierailija
6/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, se huoli ja rakkaus ei pääty siihen kun koirasi täyttää 18 vuotta. Se äidinrakkaus kestää niin pitkään kuin henki sinussa pihisee.

Vierailija
7/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä rotuinen koira sinut on astunut vai miten helkkarissa olet äiti koirallesi?

Tivaatko samanlaisia asioita esim. adoptiovanhemmilta?

Vierailija
8/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitan tänään hännän pyllyyni ja lähden trikoissa lenkille koirien kanssa. Ja meillä on ihanaa.

Vierailija
9/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että varastaa pennun emolta ei ole adoptointia, vaan "kehdonryöstöä". Joko ap:n on täytynyt synnyttää se koira tai muutoin hän ei ole sen koiran äiti.

Vierailija
10/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas sakea narttu.

Vierailija
11/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

\0/

Vierailija
12/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihanasti ajateltu. Itsellä kolme lasta, mutta äitiys voi olla hyvin laaja käsite. Nautitaan päivästä!

Vierailija
13/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun frettini toi minulle kimpun valkovuokkoja!

Vierailija
14/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kävi juuri onnittelemassa hyvin karvainen lapsenlapsi. Tyttäreltä sain kukkakimpun ja koiralta suklaalevyn:)

Vierailija
15/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että varastaa pennun emolta ei ole adoptointia, vaan "kehdonryöstöä". Joko ap:n on täytynyt synnyttää se koira tai muutoin hän ei ole sen koiran äiti.

Tätä ei muuten koskaan mietitä, että haluaako se koiraemo pentujaan vietävän? Ihminen vain tulee ja ottaa.

Vierailija
16/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerintä mitä tiedän, on pitää lemmikkiä lapsena.

Minulla on kaksi kissaa, naapurillani oli joskus tapana toivottaa hyvää joulua/pääsiäistä, mitä nyt kulloinkin, päättäen lauseen aina:lapsukaisille myös. Vanhempi kissani oli tuolloin 16-vuotias, n. 80 ihmisen iässä. Musta oli loukkaus arvokasta kissavanhusta kohtaan sanoa sitä lapsukaiseksi! YÄK!!

Vierailija
17/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika irvokasta. Mielestäni saa juhlia ja viettää juhlapäiviä, mutta jos minun nimipäivät otettaisiin vaikka persujen juhlapäiväksi, niin vähän ärsyttäisi. Miksei voi keksiä vaikka koiranomistajien juhlapäivä? Se voisi olla joka kuukausi.

Vierailija
18/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerintä Pomitä tiedän, on pitää lemmikkiä lapsena.

Minulla on kaksi kissaa, naapurillani oli joskus tapana toivottaa hyvää joulua/pääsiäistä, mitä nyt kulloinkin, päättäen lauseen aina:lapsukaisille myös. Vanhempi kissani oli tuolloin 16-vuotias, n. 80 ihmisen iässä. Musta oli loukkaus arvokasta kissavanhusta kohtaan sanoa sitä lapsukaiseksi! YÄK!!

Olen samaa mieltä. Mielestäni eläimiä kohdellaan paremmin, kun niitä ei pidetä lapsina. Niillä on eläimen tarpeet, eikä lapsen.

Vierailija
19/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isä vielä mukana kuvioissa?

Vierailija
20/43 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissa toi minulle oravan.