Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introvertin unelmakevät

Vierailija
10.05.2020 |

Salaa toivon, että rajoitukset jatkuisivat kesällä.

En oo pitkään aikaan voinut henkisesti niin hyvin kuin tänä keväänä.

En ole ennen edes tajunnut kuinka introvertti olenkaan. Mulla on paljon kavereita ja tykkään asiakaspalvelutyöstäni, se sopii mulle kuin nappi silmään.

Olen nyt tajunnut, että olen sosiaalinen introvertti. Oma rauha kullan kallis <3

Vähän ahdistaa "maailmaan palaaminen." Voisin jatkaa tätä vielä pitkään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Millainen fiilis muilla palstailijoilla on?

Vierailija
2/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei estä sinua elämästä haluamallasi tavalla. Niin minäkin ekstroverttinä olen toiminut. Käyn töissä ja vietän vapaa-aikani perheeni ja kavereideni kanssa. Ulkoilen, shoppailen jne. Jostain syystä tämä ärsyttää vapaaehtoisessa karanteenissa aikaansa viettäviä hysteerikkoja. En minäkään heitä neuvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Mikään ei estä sinua elämästä haluamallasi tavalla. Niin minäkin ekstroverttinä olen toiminut. Käyn töissä ja vietän vapaa-aikani perheeni ja kavereideni kanssa. Ulkoilen, shoppailen jne. Jostain syystä tämä ärsyttää vapaaehtoisessa karanteenissa aikaansa viettäviä hysteerikkoja. En minäkään heitä neuvo.

Kavereilta tulee jo kutsuja grilli-iltoihin, leffailtoihin, viikonloppureissuihin kaupunkiin x yms.

Koen jääväni ulkopuollle, jos kaveriporukassa muut viettävät aikaa yhdessä ja itse en osallistuisi. Ja onhan se vähän "velvollisuus" kaikkien ylläpitää kaverisuhteita.

Jos rajoitukset jatkuisivat, se olisi hyvä tekosyy olla osallistumatta.

Vierailija
4/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ajatellut olevani introvertti, mutta en olekaan. Kaipaan normaalia.

Vierailija
5/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa aikaa! Oleilla vain perheen kesken, eikä tarvitse nähdä ihmisiä.

Ärsyttää jopa soitot ja sähköpostit, niin introvertikko olen :D

Vierailija
6/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ap et voisi olla introvertti "tavallisessa maailmassa"? Mitä iloa sinulle on siitä, että tilanne on nyt tämä mikä se on? Monet vanhukset esim. kärsivät kovasti, kun eivät voi tavata läheisiään vaikka haluaisivat. Et ole sosiaalinen introvertti (paradoksaalinen ilmaisu muuten) vaan ihan pelkästään itsekäs introvertti.

Vierailija
7/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Kavereilta tulee jo kutsuja grilli-iltoihin, leffailtoihin, viikonloppureissuihin kaupunkiin x yms.

Koen jääväni ulkopuollle, jos kaveriporukassa muut viettävät aikaa yhdessä ja itse en osallistuisi. Ja onhan se vähän "velvollisuus" kaikkien ylläpitää kaverisuhteita.

Niinhän siinä helposti käy, että jos ystävyys ei ole vastavuoroista, se ennen pitkää loppuu. Kyse on omista valinnoistasi.

Vierailija
8/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ja olen introvertti. Olen nauttinut tästä kotoilusta ja etätöiden tekemisestä todella paljon.

Ihanaa, kun julkisilla paikoilla ja pakollisilla kauppareissuilla on tavallista vähemmän ihmisiä. Esim. kun laittaa kaupassa ostokset hihnalle, niin takana oleva ei hengitä niskassa tunkemassa omia ostoksiaan perään, vaan odottaa viivan takana, että saa rauhassa asioida. Tällaisten asioiden soisi jatkuvan poikkeustilanteen jälkeenkin. 

Vierailija
9/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Koen jääväni ulkopuollle, jos kaveriporukassa muut viettävät aikaa yhdessä ja itse en osallistuisi.

introvertti ei koe asiaa noin

Vierailija
10/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin ei harmita yhtään, että en ole tavannut ketään aikoihin vaikka toki ihania ihmisiä ovat.

Vierailija
11/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä eri mukavaa aikaa. Oon itsekin huomannut että kuinka kuluttavaa on olla koko ajan ihmisten ympäröimänä, kotiin päästessä on aivan puhki enkä jaksa tehdä yhtään mitään minkään eteen.

Esimerkkinä tästä on siivous. Olen kuvitellut olevani suht sottapytty koska ei ole huvittanut esim. imuroida viikoittain. Nyt olen tajunnut etten ole vain jaksanut siivota. Kun päivän päätteeksi olen tullut kotiin, olen ollut niin väsynyt, etten ole jaksanut kiinnittää mitään huomiota kodin siisteystasoon. Nyt siivoan viikoittain koko kämpän koska minulla on ENERGIAA joka ei ole kulunut ihmisten kanssa olemiseen.

Olen siis todella sosiaalinen ihminen, en osaa olla huomioimatta ihmisiä ympärilläni. Tällä hetkellä opiskelen ja olen huomannut, etten pysty keskittymään tehtävien tekemiseen, jos joku tuttu on läsnä. Koen että heidän kanssaan tulee seurustella kun he siinä kerran ovat. Keskittyminen ei vaan onnistu vaikka kuinka yrittää, aivot vaan lyö tyhjää.

Eli joo, tää on ollut tosi kivaa kun on saanut olla itsekseen.

Vierailija
12/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Mieti, ovatko he oikeita kavereita sinulle. Mulla on kaveripiiri vaihtunut siten, että kaikki nykyiset kaverini ovat samanlaisia introverttejä kuin minäkin. Näin on hyvä...kaikkien osapuolten kannalta. 

Vierailija
13/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Koen jääväni ulkopuollle, jos kaveriporukassa muut viettävät aikaa yhdessä ja itse en osallistuisi.

introvertti ei koe asiaa noin

Miten introvertin pitäisi sitten tuntea?

Oon siis 100% rakastanut aikaa olla yksin ja sitä, ettei ole tarvinnut nähdä ketään. Yksinolo on ollut ihanaa enkä ole tuntenut yksinäisyyttä tai ahdistusta.

-ap

Vierailija
14/14 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on ollut ihanaa olla vaan kotona yksin. Olen siivonnut, rentoutunut, soittanut pianoa, käynyt kävelyillä, elänyt kiireettömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä