Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin asua Lapissa

Vierailija
10.05.2020 |

Kesällä valoisaa ja ihanat kalastus- ja marjastusmaat. Talvella lunta. Mutta mitä työtä voisi tehdä? Eräoppaana en pärjää, olen eksyvää sorttia. Kompassin ja GPS:n avulla pärjään metsässä. En osaa koodata enkä opi, olen yrittänyt. Olen huono piirtäjä, joten sillekään alalle ei löydy. Nykyään olen vain tylsä sihteeri. Olen myös kyllästynyt puuduttavaan istumatyöhön.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin matkailuun, (jos sitä enää koskaan on,) varmaan pääsisi kausityöntekijäksi. Kesät voi sitten lomailla.

Itsekin tykkäisin Lapin avaruudesta, mutta tiedän etten jaksaisi kaamosta, tällä etelämmässäkin on jo hilkulla ettei muutu toimintakyvyttömäksi.

Vierailija
2/6 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyvä paikka, miljardi hyttystä ei voi olla väärässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/?locations=Lappi&announced=0&leasing=…

Lisäksi on paljon piilotyöpaikkoja. Matkailualalla on paljon sesonkityötä, mutta kesät saisit marjastella ja kalastella rauhassa.

Vierailija
4/6 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä mitään kaamosta ole , kun on lunta, revontulia, tähtiä. Kuinka moni teillä siellä etelässäkään ulkoilee katuvalojen ulkopuolella iltaisin?

Vierailija
5/6 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo on ongelma, asun Keski-Suomessa maalla, eikä täällä ole katuvaloja. Lunta on kyllä ja tähtiä, mutta ei se mitään auta, kun metsässä ei voi pimeällä hiihtää.

Vierailija
6/6 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesiks et täällä on samanlaista työtä ku etelässä? 🤦