Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-nainen, eka tapaaminen, molemmat tietää että seksiä ja nainen haluaa heti ensimmäiseksi takaapäin

Vierailija
10.05.2020 |

Näitäkin on. 1/30 todennäköisyys kokemukseni mukaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän onkin (miehen näkökulma) aivan ihana asento! Naisen luonnollinen _ylly on kaunis ja kiihottava, varsinkin jos se luonnollisen karvainen. Asennoista lähetyssaarnaajalla ja muilla asennoilla on myös paikkansa, mutta itse koen takaapäin ottamisen kiihottavimpana. Suosikkivariaationi siitä on lusikka-asento.

Miten te muut naiset ja miehet koette takaapäin ottamisen?

Vierailija
2/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin ja spermat pimppaan , siitä se suhde lähtee liikkeelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tossa on? Takaapäin on paras asento enkä tosiaan ole ainoa nainen joka on tätä mieltä. Sanoisin että 20/30 naisista haluaisi niin, ei 1 kuten aloittajalla.

Vierailija
4/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tossa on? Takaapäin on paras asento enkä tosiaan ole ainoa nainen joka on tätä mieltä. Sanoisin että 20/30 naisista haluaisi niin, ei 1 kuten aloittajalla.

No eikä halua. En ikinä saa siinä asennossa ja hyvin harvoin päälläkään. Kaikista paras on miehen paino ihanasti päällä ja elin syvällä sisällä. Miehen hengitys kasvoilla ja kehot toisiinsa kietoutuneina ei tiedä missä itse alkaa ja toinen päättyy.

Takaa ja itse päällä on hyvä mutta ei paras todellakaan.

Vierailija
5/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin? Onpa kreisiä. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Tunnen naisia, jotka haluavat ekoilla tindertreffeillä oikein kunnollista alistamisseksiä. Kipua, nöyryyttämistä, rapeplayta jne... et haloo nyt.

Vierailija
6/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonevat sisemmät häpyhuulet / kuinka monella Tinder-naisella?

Vierailija
7/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä halua. En ikinä saa siinä asennossa ja hyvin harvoin päälläkään. Kaikista paras on miehen paino ihanasti päällä ja elin syvällä sisällä. Miehen hengitys kasvoilla ja kehot toisiinsa kietoutuneina ei tiedä missä itse alkaa ja toinen päättyy.

Takaa ja itse päällä on hyvä mutta ei paras todellakaan.

Niin, no sinä kuulut siihen vähemmistöön joka on tota mieltä. Ei kukaan väittänytkään, että kaikkien naisten mielestä olisi paras asento. Minusta on ja aloitus on outo. Ekalla kerralla takaapäin, voi hurja. Mun ekoilla Tinder-treffeillä vedettiin takaapäin molempiin reikiin kun mulla oli suupallo ja sain piiskaa. Ah, hyviä muistoja.

N38

Vierailija
8/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asento on voimalla takaa. Mitä outoa tossa nyt muka on? Jos haluaa heti anaalia niin sitten saattaisin laimeasti yllättyä. N50+

Vierailija
9/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista. Silloin voin kuvitella, kuinka Richard Gere paukuttaa minua takaapäin. Eikä takaapäin minun tarvitse haistella miehen pahanhajuista hengitystä eikä hän pääse kourimaan minua epämiellyttävästi. Mutta mihinkään alistamiseen viittaavaan en suostu enkä perspanoon. Jos yrittää, lähtee saman tien munattomana kotiinsa. Minulla on leipäveitsi patjan alla hätätilanteita varten ja oikeus uskoo aina naista.

Vierailija
10/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian koiramaista minun makuuni.

Vierailija
11/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ns. baaripanoistani ovat olleet erittäin kokeilunhaluisia yhdenillan tyyppejä. Moni suorastaan ulvoo nautinnosta kun panen heitä takaapäin ja haluavat monessa asennossa. Aika moni haluaa myös lopuksi spermat naamalle. Suurin osa haluaa naida useita kertoja yön ja aamun aikana. Kyllä humalassa oleva suomineito antaa palaa sängyssä.

Vierailija
12/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa on kivointa. Joko niin että olen tavallisesti kontallaan sängynreunalla ja mies seisoo. Tai sit niin että makaan ja tyyny alle että peppu on pystyssä ja mies on päällä melkein koko painollaan.

Mut siis... mitä toi 1/30 tässä nyt tarkoittaa? 1/30 tinder-treffeistä menee noin? Hyvin mahdollista, ei ihan kaikki halua heti seksiä. Jengi etsii myös parisuhdetta tinderistä.

Vierailija
13/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut n. 10 daamia ja jokainen halusi heti takaa paitsi yksi. Siis 1/10 ei halunnut ekalla kerralla takaapäin.

Vierailija
14/16 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on just hyvä asento nobodyn kanssa nussimiseen?

Doggy ei ole ollenkaan intiimi (eihän siinä edes näe miestä) toisin kuin vaikkapa lähäri joka on erittäin intiimi, ja jota en joka miehen kanssa halua.

Doggy on sama kuin käyttäisi miestä dildona, patukka pumppaa pillussa, miestä ei näy eikä tarvi itse tehdä mitään.

Dildoa joutuu ite liikuttaan, tuntematon mies takaapäin liikuttaa itse penistään eli iisimpi kuin dildo.

Vierailija
15/16 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran panin naista, joka tiesi mitä haluaa. Olimme juuri tulleet kämpille, kun vaatteet lensi nurkkaan. Hän halusi lähetyssaarnaajassa niin, että kietoi jalkansa minun ympärille. Polettiin tandemilla. En saanut kaluani ulospäin, vaan olin koko ajan kiinni hänessä. Hän sai joka ikinen kerta kun halusikin saada. Olisin halunnut alkaa olemaan hänen kanssaan, mutta hän päätti jäädä Viroon.

Vierailija
16/16 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran panin naista, joka tiesi mitä haluaa. Olimme juuri tulleet kämpille, kun vaatteet lensi nurkkaan. Hän halusi lähetyssaarnaajassa niin, että kietoi jalkansa minun ympärille. Polettiin tandemilla. En saanut kaluani ulospäin, vaan olin koko ajan kiinni hänessä. Hän sai joka ikinen kerta kun halusikin saada. Olisin halunnut alkaa olemaan hänen kanssaan, mutta hän päätti jäädä Viroon.

Muistithan käydä heti arkena terveyskeskuksessa otattamassa katkaravustasi näytteen??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä