Tänä vuonna ei taida juuri tulla äitienpäivälahjoja
Lapset eivät ole askarrelleet mitään kouluissa, monet pienet jääneet pois päiväkodistakin. Iäkkäiden äitien luo ei uskalleta mennä.
Kommentit (23)
Aika paljon puolisoiden vastuulla nyt.
Eilen kyllä näkyi paljon miehiä kukkaostoksilla.
Juuri avasin korvakorut paketista ja kakkukahvit nautittu vuoteessa.
Kauniin valkoisen hortensian sain myös, että ei kaikki sentään muutu, kun oma perhe panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö äideillä pitäisi opettaa, että lahjat eivät ole elämässä pääasia?
Näissä nyt on kyse lähinnä kartonkiaskarteluista tms. Muutama nätti lause paperille rustattuna.
Olen jo valmistautunut siihen, ettei tule mitään. Jos jompi kumpi lapsista olisi vaikka piirtänyt jotain, niin se olisi ihana yllätys.
Minulla oli timanttisormus aamulla edessä ja lapsen askartelema kortti ja silkkipaperikukka.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli timanttisormus aamulla edessä ja lapsen askartelema kortti ja silkkipaperikukka.
Askarteliko lapsi itsekseen kotona?
Vierailija kirjoitti:
Eilen kyllä näkyi paljon miehiä kukkaostoksilla.
Nämä miehet osti kukkia omille äideilleen eikä puolisoille
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt ei varmaan tarkoiteta mitään erityisen materiaalista lahjaa. Lahja voisi olla vaikka äitienpäivälaulu.
Mä sain lahjakortin kampaamoon ja oon niin iloinen siitä. Ja kakkukahvit tyttären tekemällä täytekakulla, oi miten oon onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen kyllä näkyi paljon miehiä kukkaostoksilla.Nämä miehet osti kukkia omille äideilleen eikä puolisoille
Puolisoille myös. Moni osti kaksi ruusupuskaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Juuri avasin korvakorut paketista ja kakkukahvit nautittu vuoteessa.
Kauniin valkoisen hortensian sain myös, että ei kaikki sentään muutu, kun oma perhe panostaa.
Mutta eskarilainen tuskin koruja osti? Tässä oli varmaan lähinnä puhe lapsien lahjoista?? Miehet varmasti ostavatkin mutta lapset eivät oikein askartele jne
Vierailija kirjoitti:
Kuinka helppoa miehen onkaan mennä koruliikkeeseen, mutta lapset käyttäneet aiemmin monta tuntia askarteluihin ym mitä koulussa tehty
Mulla on äidilleni kukka ja suklaarasia. Hän varmaan pettyy, kun ei saa mitään parempaa. Ei ole edes korttia, kun ne oli kaupasta loppu, enkä osaa askarrella.
Mun lapset ovat luvanneet siivota tänään työpäiväni aikana. 😊
Veikkaan että monelle lapsellekin on vähän kurja tilanne. Yleensä ovat niin innoissaan niitä lahjoja tehneet ja antaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen kyllä näkyi paljon miehiä kukkaostoksilla.Nämä miehet osti kukkia omille äideilleen eikä puolisoille
Puoliso ei ole minun äiti !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso ei ole minun äiti !
Jos teillä on yhteiset pieni lapset niin kuka muu opettaa muistamaan äitiä äitienpäivänä kuin juuri sinä?
Tiedän, että lapsillani on ollut koulutehtävänä askarrella jotain äidille, kun opettajan viestien otsikoista luin. En tiedä ovatko tehneet, kun ainakin toista lasta saa vahtia koko ajan, että tekee koulutehtävänsä. On vielä nukkumassa, niin en ole vielä saanut mitään.
Minä en odota enkä tarvitse tänään mitään timanttikoruja yms. Meillä on Äitienpäivä joka päivä. En ole ikinä ymmärtänyt tätä kaupallista hypetystä että just tänään pitäisi lahjoa äitejä. Ja miksi miehen pitäisi vaimoaan tänään lahjoa ?! En tätäkään ole ikinä ymmärtänyt, eihän se vaimo ole miehen äiti !