Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun luokalla oli yksi poika joka oli ihan surkea kielissä ja matikassa, mutta tiesi valtavasti asioita

Vierailija
09.05.2020 |

Tiesi jo joskus nelosluokalla vaikka mitä sellaista, mitä ei koulussa opetettu tai oltu siihen mennessä opetettu, esim. historiasta ja politiikasta. En tiedä miksi juuri nyt aloin ajatella häntä, mutta olisi jännä tietää, mitä hänestä tuli. Onko muiden luokilla ollut jotain "erikoisosaajia", jotka eivät ole kuitenkaan olleet niitä ns. nipoja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekäänbollut mikään nipo ja matematiikkan numero oli vain tyydyttävä(päättötodistukseen nousi 7:stä 8:ksi)

Vietin paljon aikaani tietosanakirjasarjaa lukien, seurasin uutisia, dokumentti- ja ajankohtaisohjelmia.

En koskaan opetellut kieliopin teoriaa, koska se tuntui niin epämiellyttävälle ja matematiikan puuduttavia laskuja inhosin.

Menin amikseen alalle, joka oli sillä hetkellä mielenkiinnonkohteeni.

Astuin työelämään juuri ennen 90- luvun lamaa ja työpaikkani olivat vaihtelevia.

Päädyin lopulta alalle kapea-alaiseen suunnittelutehtävään, kunnes ryhdyin maanviljelijäksi.

Vierailija
2/3 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia oli ennen mutta ei heille ole nykyään käyttöä, koska on Wikipedia ja älypuhelimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse tuollainen. Ihan tavis kielissä ja matematiikassa. Hyvä historiassa, psykologiassa, elämänkatsomustiedossa, maantiedossa ja kuvaamataidossa. Kirjoitin myös lennokkaita aineita äidinkielessä.

Minusta tuli VTM.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi