Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, että jää hauskat jutut tekemättä kun oon epävarma kehostani.

Vierailija
09.05.2020 |

En ole käynyt vuosiin uimassa tai saunassa, koska mulla on ilman erektiota pieni penis. Olen seurustellut, mutta on kaatunut siihen kun on tullut läheisyyttä peliin ja olen jättänyt hommat sitte kun en ole kehdannut edetä pidemmälle. Mitä mun pitää tehdä? Meenkö terapiaan tai jotain? Tää tekee mun elämästä ihan helvettiä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
2/21 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni penis ikävä kyllä haittaa seksielämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö mennä lääkäriin

Vierailija
4/21 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta erektiossa ihan normaali? Vain sillä on merkitystä.

Vierailija
5/21 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni, 15 pituus 11 ymp. mitta.

Vierailija
6/21 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kalu ole läheskään kaikilla miehillä jäätävä lepotilassa vaa päinvastoin. On normaalia et lepotilassa on olematon eikä nainen siitä piittaa. Vaa se minkä kokonen se on sota toimissa.

Kaluja on erinlaisia. Jopa katkaravun kokosesta voi kasvaa sota tilassa oikeasti suuri. Joillakin taas ei tule pituutta oikeastaan yhtää lisää. Mutta yleisempää on juuri huomattava kokoero lepo ja sotatilassa

Vierailija
7/21 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää provo. Kenen sitä pitäis siellä saunassa katsella?

Vierailija
8/21 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kalu ole läheskään kaikilla miehillä jäätävä lepotilassa vaa päinvastoin. On normaalia et lepotilassa on olematon eikä nainen siitä piittaa. Vaa se minkä kokonen se on sota toimissa.

Kaluja on erinlaisia. Jopa katkaravun kokosesta voi kasvaa sota tilassa oikeasti suuri. Joillakin taas ei tule pituutta oikeastaan yhtää lisää. Mutta yleisempää on juuri huomattava kokoero lepo ja sotatilassa

There are showers and growers

Vierailija
9/21 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni, 15 pituus 11 ymp. mitta.

Pituus on superhyvä, mutta ohuthan tuo ikävä kyllä on.

Vierailija
10/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa rehellisesti kuinka paljon tuo haittaa, onko toivoa tyydyttää naista? -ap

Vierailija
11/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on teleskooppimallia oma ja hyvin toimii. :D Ei ole siitä jäänyt kiinni. Jos olet epävarma koosta, voit kompensoida muilla keinoin. Ei se pelkkä lykkimimen ole kuin pieni osa hyvää seksiä.

Vierailija
12/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa rehellisesti kuinka paljon tuo haittaa, onko toivoa tyydyttää naista? -ap

Hyvä on jos nainen ei ole lorttoinen.

Vierailija
13/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä on jos nainen ei ole lorttoinen.

Naiset siis myös erikokoisia sieltä. Toisilla uppoaa nyrkkiki ihan suoraan. Toisella muutama sormi. Eli jos et isopilluisinta valitse niin koko on ihan hyvä.

Vierailija
14/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Tuota voisitte miettiä kun haukutte naisia laudoiksi ym. Ei naisetkaan sille mitään voi ja kaiken lisäksi ovat niin näkyvällä paikalla että vaikea peittää kokoa niin kuin miehet pystyvät löysien housujen alle. Eli kun itselläsi on pieni penis, toivottavasti et vaadi naiseltasi tiettyä vartalomallia. Mulla on b-kupin rinnat, ei mitkään kovin isot mutta kiinteät ja nätit. No, eihän se junttimiehille riitä, kun nykyään joka toisella on isot silikonit. Kaikkialla minne menet tai katsot esim televisiota, on naisilla silikonit. Näin kärjistetysti. Sinä ja muut miehet ette joudu joka tuutista katselemaan puolialastomia treenattuja miehiä isolla meisselillä. Minä en halua leikellä itseäni ja silikonien ottamiseen liittyy riskejä, joista ei puhuta. Tuntuu, että meitä naisia suorastaan painostetaan hankkimaan isot tissit, muuten et ole hyväkroppainen. Onneksi löysin miehen, joka on hulluna näihin mun pikkutisuihin. Sunkin kannattaa muistaa, että peniksen koko ei ole kaikille naisille niin tärkeää. Opettele tykkäämään siitä ja luota että se on riittävän kokoinen. Näin me pikkutissiset naisetkin joudumme ajattelemaan.

Vierailija
15/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen. Mulla on b- kupin rinnat. Eikä ne oli pienet!

Vierailija
16/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla DD kuppi ja pienet. Oikeastaan E sopivampi. Ihan nytkin sisään mahtuu tissi.

Vierailija
17/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen mielipiteeni on että koolla ei ole väliä. Jos on pieni muna, sitä voi kompensoida muilla tavoin, esimerkiksi hyvällä suuseksillä ja sorminäppäryydellä. Itse pidän muutenkin enemmän muista jutuista kuin yhdynnästä, koska valitettavasti usein se on pelkkää jyystöä ja miehet kuvittelee että naiset nauttii sellaisesta, vaikka suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä.

Mutta kannattaa myös kokeilla eri asentoja, koska jotkut asennot sopii paremmin pienemmille munille ja toiset taas ei. Ja seksileluja ei kannata pelätä, niistä voi olla paljon iloa molemmille osapuolille. Myös miehille on paljon kivoja leluja, rohkeasti vain kokeilemaan. :) Ja kaikkia naisia ei ihan oikeasti haittaa pieni muna. T: N26

Vierailija
18/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tuota voisitte miettiä kun haukutte naisia laudoiksi ym. Ei naisetkaan sille mitään voi ja kaiken lisäksi ovat niin näkyvällä paikalla että vaikea peittää kokoa niin kuin miehet pystyvät löysien housujen alle. Eli kun itselläsi on pieni penis, toivottavasti et vaadi naiseltasi tiettyä vartalomallia. Mulla on b-kupin rinnat, ei mitkään kovin isot mutta kiinteät ja nätit. No, eihän se junttimiehille riitä, kun nykyään joka toisella on isot silikonit. Kaikkialla minne menet tai katsot esim televisiota, on naisilla silikonit. Näin kärjistetysti. Sinä ja muut miehet ette joudu joka tuutista katselemaan puolialastomia treenattuja miehiä isolla meisselillä. Minä en halua leikellä itseäni ja silikonien ottamiseen liittyy riskejä, joista ei puhuta. Tuntuu, että meitä naisia suorastaan painostetaan hankkimaan isot tissit, muuten et ole hyväkroppainen. Onneksi löysin miehen, joka on hulluna näihin mun pikkutisuihin. Sunkin kannattaa muistaa, että peniksen koko ei ole kaikille naisille niin tärkeää. Opettele tykkäämään siitä ja luota että se on riittävän kokoinen. Näin me pikkutissiset naisetkin joudumme ajattelemaan.

En ole tuollainen mies, sun tissit on hyvät just tollasena eikä kannata niistä kokea paineita. -ap

Vierailija
19/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen mielipiteeni on että koolla ei ole väliä. Jos on pieni muna, sitä voi kompensoida muilla tavoin, esimerkiksi hyvällä suuseksillä ja sorminäppäryydellä. Itse pidän muutenkin enemmän muista jutuista kuin yhdynnästä, koska valitettavasti usein se on pelkkää jyystöä ja miehet kuvittelee että naiset nauttii sellaisesta, vaikka suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä.

Mutta kannattaa myös kokeilla eri asentoja, koska jotkut asennot sopii paremmin pienemmille munille ja toiset taas ei. Ja seksileluja ei kannata pelätä, niistä voi olla paljon iloa molemmille osapuolille. Myös miehille on paljon kivoja leluja, rohkeasti vain kokeilemaan. :) Ja kaikkia naisia ei ihan oikeasti haittaa pieni muna. T: N26

Kiitos :) -ap

Vierailija
20/21 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Fiksuja, aikuisia naisia ei varmasti haittaa. Kannattaa silti opetella nuolemaan ja käyttämään sormia hyvin, sillä moni nainen arvostaa niitä taitoja enemmän kuin isoa munaa. Ja muutenkin kannattaa olla erittäin huomaavainen toista kohtaan sängyssä, niin pidät huolen että saat toistekin. ;) Monia miehiä kiinnostaa vain oma muna ja oma nautinto..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi