Miten paljon ulkonäöllä on väliä parisuhteessa?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Miehille ulkonäkö merkitsee enemmän, kuin naisille, joille taas miehen kompetenssi on suurempi vetovoimatekijä. Siksi naiset meikkaa ja miehet ovat kilpailullisempia. Tämähän ei uusfemisteille vaan käy.
Sä olet sitten varmaankin ikisinkku. Meinaan kun kompetenssia ei näytä olevan...
Yksin olemisen pelko ja hyödyn hakeminen kai parisuhteet aiheuttaa. Ei kukaan muuten niihin ryhtyisi.
Kyllä se vaikuttaa. Olen itse saanut nättinä hoikkana naisena paljon anteeksi paljolti ulkonäköni takia. (Tiedostan kuitenkin, että olen välillä vaikea ihminen mt-ongelmineni ja käyn terapiassa säännöllisesti.)
Jos nainen miellyttää miestä mutta nainen ei himoitse miestä niin seksiä ei ole.
Joo ellet osta tonnilla.
On sillä väliä. Omasta puolestani voin sanoa, että seksuaalinen vetovoima täytyy löytyä ja yleensä miellyttävän näköinen ulkonäkö vetää puoleensa, tarvitaan siihen toki muutakin, älyllistä eroottisuutta. Olen pitänyt itseni kuosissa koko ikäni, joten mitään kaljamahaa itse en katselisi, enkä mitään partajeesuksia, niitä tuntuu nykyään riittävän. Miehen rahapussilla ei itselle niin väliä, kunhan mies tulee toimeen ja hoitaa raha-asiansa fiksusti. Eli en olisi ruman rikkaan miehen kanssa, ei vaan pystyisi katselemaan rumaa naamaa päivästä toiseen. Se olisi liian feikkiä minulle.
Eihän sillä enää väliä ole sitten kun siihen on päästy. Sitä ennen ilmeisesti kovastikin.
Ruma pieni ukko.
Liian kaunista ei ole helppo omistaa vaan sellainen tuppaa lähtemään nauttimaan maailman tarjoamasta ennen pitkää jos ei saa kovaa laatua kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Liian kaunista ei ole helppo omistaa vaan sellainen tuppaa lähtemään nauttimaan maailman tarjoamasta ennen pitkää jos ei saa kovaa laatua kotonaan.
Näin, ja silti sen kokeilisi aina uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin, ja silti sen kokeilisi aina uudelleen.
Heh, näinhän se on. Elämä ei tarjoa lähimainkaan mitään yhtä huumaavaa kuin ihastuminen. Joskus sellainen tila voi kannatella kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille ulkonäkö merkitsee enemmän, kuin naisille, joille taas miehen kompetenssi on suurempi vetovoimatekijä. Siksi naiset meikkaa ja miehet ovat kilpailullisempia. Tämähän ei uusfemisteille vaan käy.
Sä olet sitten varmaankin ikisinkku. Meinaan kun kompetenssia ei näytä olevan...
? Ottaako todellisuus noin pattiin feministiä? Näinhän se vaan menee..... menee.