Kuunteletko koskaan juomalasin avulla seinän läpi mitä naapurissa puuhataan?
Kommentit (17)
En usko että juomalasi auttaa. Jos kuulisin seinäni läpi naapurien puhetta alkaisin epäillä omaa mielenterveyttäni.
nimim. lähin naapuri 200m päässä.
Vaikeaa on, mutta nyt on ruvennut kuulumaan kaikkea metelöintiä turhan läheltä. Lähimpään naapuriin ei enää olekaan kuin ehkä 100 metriä linnuntietä.
Vierailija kirjoitti:
En usko että juomalasi auttaa. Jos kuulisin seinäni läpi naapurien puhetta alkaisin epäillä omaa mielenterveyttäni.
Otapas parin viikon rankka viinakuuri. Seinien sisältä kuuluu kaikkea jännää - itse en pystynyt nukkumaan makkarissa ollenkaan, koska seinän sisällä asui fuusiojazzia soittava orkesteri, joka soitti aivan liian lujaa vain ja ainoastaan silloin kun laitoin silmät kiinni - vaikka ko. musiikista pidänkin.
Minä kuuntelen postiluukusta. Juurikin tuossa sanoin naapurille hississä, että pistäisi wc:n oven kiinni kun käy kusella. Naapuri kysyi, että mistä tiesin. Sanoin sille, että näin postiluukusta.
Ei tahdo oikein kuulla. Pitäisikö hankkia kuulokoje?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otapas parin viikon rankka viinakuuri. Seinien sisältä kuuluu kaikkea jännää - itse en pystynyt nukkumaan makkarissa ollenkaan, koska seinän sisällä asui fuusiojazzia soittava orkesteri, joka soitti aivan liian lujaa vain ja ainoastaan silloin kun laitoin silmät kiinni - vaikka ko. musiikista pidänkin.
Kaveri luuli kahden viikon rännin jälkeen vaimoaan kaksimetriseksi mateeksi ja alkoi kaivamaan haulikkoa sängyn alta.
Kuuntelin 90-luvun alussa. Naimiset ja riidat kuului hyvin.
Kuulee ilman juomalasiakin esim hyvän yön toivotukset huoh 🙄 Löytäspä kerrostalon hyvillä äänieristyksillä ja johon olis varaakin
Ei naapurit tarvitse lasia kun nyt soi Dr Peacock. Kuulevat kyllä. Olkaa hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Ei naapurit tarvitse lasia kun nyt soi Dr Peacock. Kuulevat kyllä. Olkaa hyvät.
Dr Peecock hahah
Ne on ihan amatöörien juttuja ne juomalasit. Mulla on stetoskooppi.
En, kuuluu naapureiden huuto ilmankin. Tosin mitään en ymmärrä, pitäisi käydä kielikurssi.
Meillä on 13,7 ha. omaa maata ja lähimpään naapuriin yli 2 km. matka.
En usko, että kuulisin naapuriemme ääniä seinämme takaa juomalasilla, en edes paistinpannulla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 13,7 ha. omaa maata ja lähimpään naapuriin yli 2 km. matka.
En usko, että kuulisin naapuriemme ääniä seinämme takaa juomalasilla, en edes paistinpannulla.
pientilallinen mutta silti seitsemän massikkaa ja mersu pihassa, työnnä se paistinpannu hanuriisi.
Juomalasilla kuuntelu on laitonta, pelkällä korvalla ei.
Kyllä. 24/7 kuuntelen Virtasten perhe-elämää, asuvat vieressä.