Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittääkö ketään muuta soittaminen?

Ahdistaa...
09.05.2020 |

Tänään tuossa muutama minuutti sitten eräs vanha työkaverini soitti minulle, ja emme ole nähneet toisiamme tai olleet missään yhteyksissä yli puoleen vuoteen. Muutin silloin puoli vuotta sitten toiseen kaupunkiin ja samalla vaihtui työpaikka. Yritin muuttamisen jälkeen useasti soittaa ja lähettää viestejä sille kaverilleni, mutta ei hän jostain syystä vastannut. Mutta nyt yhtäkkiä ihan yllättäen hän soitti, oli puhelin äänettömällä niin en kuullut soittoa mutta avatessani puhelimen häneltä oli tullut puhelu, ja kun emme pitkään aikaan ole olleet yhteyksissä niin takaisin soittaminen ahdistaa jostain syystä ihan liikaa :(

Olenko yksin pelkoni kanssa vai onko jollain muullakin tällaista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereille soittaminen ei niinkään jännitä, mutta auta armias kun pitää varata lääkäriaika tai hoitaa muuta virallista. Numero voi olla valmiina puolikin tuntia ja hikoilen kuin pieni sika :D Ehkä se jännitys johtuu siitä kun ei tiedä kuka vastaa, saako puheesta selvää eikä näe ilmeitä... Mulla taisi puhelinkammo tulla 90-luvulla, kun mukulana soitin kaveria kylään, mutta menikin vastaajaan. Sekosin sanoissa täysin ja päädyin pyytämään yökylään, vaikka parista tunnista oli puhe äidin kanssa xD Sain vielä kaverin isältä kommenttia, että hyvin meni vastaajaan puhuminen.. en edes ole varma kettuiliko vai yrittikö oikeasti tsempata :P

Vierailija
2/2 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soittaminen ei jännitä, mutta jos yleisölle pitäisi soittaa... jaa-a tää onkin taas puhelimella soittamista. En vaihda vastaustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme