Mies laiminlyö raha-asiat
Olen nyt vajaa vuoden ollut vakavassa suhteessa, muutama kuukausi ollaan asuttu saman katon alla. Molemmat vielä opiskelijoita eli kelan tuilla eletään. Kuitenkin, olen huomannut että aina kun mieheni saa rahaa hän pelaa ne, on kyllä useampaan otteeseen kiistänyt tämän ja kerronut että on lopettanut. Tiliotteista kuitenkin näkee, että pelattu aina kaikki rahat. Olen aikaisemmin jättänyt asian sikseen sillä itsellä ollut riittävästi rahaa asumiseen yms muihin kuluihin. Nyt kuitenkin on myös vuokra jäänyt maksamatta, vaikka minulle väitti että asia on hoidettu. Miehen kontolla oli vuokra sillä oma rahatilanne tällä hetkellä huono. En tiedä kauanko jaksan tätä.. Mikä neuvooksi? Mies ei suostu puhumaan näistä asioista kanssani..
Kommentit (11)
Ero. Ennenkuin kusee molempien asiat.
Nyt ei hyvää heilu. Eli joko mies lopettaa pelaamisen ja antaa esim.avainlukulistansa sinulle ja sinä hoidat raha-asiat tai pistät kattilat uusjakoon. Peliriippuvainen kumppani on yksi huonoimmista kumppaneista mitä maa päällään kantaa. Voi olla ihana ihminen mutta rahasta valehtelee kaiken minkä pystyy ja ajaa teidät pikkuhiljaa umpiupottavalle suolle.
Muuta erilleen heti, ettei tule maksuongelmia molemmille miehen vuoksi.
Ero. Alat heti etsiä omaa kämppää, miestä et varmaankaan saa lähtemään nykyisestä.
Älä tuhlaa elämääsi, luottotietojasi ja onneasi jäämällä ongelmatapauksen kumppaniksi.
"Olen nyt vajaa vuoden ollut vakavassa suhteessa, muutama kuukausi ollaan asuttu saman katon alla."
Lopetin lukemisen tuohon paikkaan. Ette ole seurustelleet edes vuotta ja kuitenkin olette ehtineet olla avoliitossa jo muutaman kuukauden. Jos opettelisi tuntemaan elämänkumppaninsa ennen avoliittoa, niin näitä yllätyksiä ei tulisi.
ai taas uusi miehen rahat provo, kun edellinen hiljeni? 0/5
Ap, jos tämä on totta, ota vuokranantajaan yhteyttä (jos kyseessä yksityinen) ja selitä tilanne. Sano, että mies on pelannut rahat ja että aiot itse muuttaa pois. Hoida tämä asia pikimmiten! Et halua joutua maksamaan miehen velkoja ja menettää sen takia luottotietojasi! Ei missään nimessä kannata jäädä odottelemaan, josko mies jossain vaiheessa suostuisi puhumaan asiasta tai jos hän vaikka muuttuisi.
Peliriippuvaiset, alkoholistit, narkit, niitä ei voi rakastaa terveiksi. Juokse!
Tuo kuvio on nähty. Eroa.