Saako sun mies päättää millaiset verhot teidän keittiössä on?
Kommentit (16)
Meillä ei ole keittiössä verhoja, mutta yhdessä ollaan verhojen värit päätetty :)
Saa päättää . Mulla on tosi huono sisustustaju, joten annan mieheni mielelläni tehdä sisustusta koskevat valinnat.
Meillä on tällä hetkellä mieheni valitsemat verhot kodissamme. Minä kyllä lyhensin ne.
Monia asioita toki päätämme myös yhdessä.
Ei, ite oon ommellu kaikki meidän verhot eikä tuota saa mukaan kangaskauppaan, joten mä päätän :P
Saidi kyllä, mutta ei sitä voisi vähempää kiinnostaa.
Meillä päätetään verhoista yhdessä. Siksi meillä ei moneen vuoteen ollut verhoja ollenkaan. Nyt meillä on verhot kahdessa makuuhuoneessa, olohuoneessa ja keittiössä ei ole.
Jopa suihkuverho-ostoksilta lähetin miehelle kuvan eri vaihtoehdoista. Miehelle asia tuntui olevan tärkeämpi kuin minulle, joten valitsin hänelle mieluisen suihkuverhon, josta en itse niin piitannut.
Myös kaikki pyyhkeet, lakanat ja pussilakanat on yhdessä ostettu, astioista nyt puhumattakaan. Meillä se ei ole ok, että toinen ostelee yhteiseen kotiin jotain omin päin, kun molemmat niiden valintojen kanssa joutuvat elämään.
Vaatteet kumpikin ostaa oman maun mukaan.
Keittiön nykyinen verho on itse asiassa miehen valitsema. Olohuoneessa taas minun valitsemat verhot.
Joo, mutta ei kyseenalaistanut, kun halusin rosan väriset verhot.
Mutta vaaleanpunaista jääkaappia hän ei antanut ostaa.
Päätettiin verhoista yhdessä. Mä aloin jossain vaiheessa suunnittelemaan vaihtoa mutta mies sanoi ettei halua vaihtaa kun pitää noista. Ei vaihdettu :)
Hän ei ole osoittanut mitään kiinnostusta verhoja kohtaan, niin olen sitten yksin päättänyt. Mulle verhot ja matot on tärkeitä ja tykkään vaihdella niitä joten hyvä näin. Kaupoilla käydessä mies on välillä valinnut meille lakanoita ja pyyhkeitä. Hyvä että johonkin osallistuu niin tulee varmasti myös hänen makuunsa tekstiilejä meille!
Yleensä miestä ei kiinnosta mutta nyt juuri viime viikolla hän sanoi, että meillä pitäisi olla keittiössä eri malliset verhot.
Tehdään valinnat sisustuksesta ja mm. lasten vaatetuksesta yhdessä. Olisi tylsää, jos miestä ei kiinnostaisi.
Päätimme yhdessä talon verhot. Noin 50/50 enemmän toisen mieliksi.
En antaisi naisen päättää. Valitsen ja maksan itse verhoni.
Mies ei paljon välitä, minä päätän estetiikan kodissamme.