118 euroa mennyt kauppaan kahdessa viikossa!
Ihan järkyttävää. Siinä on sima-ainekset ja torikala mukana.
Kommentit (8)
Yhdelle ihmiselle? Tuohan ei ole hirveän paljon jos siinä on kolme ateriaa per päivä. 118 / (3 x 14) = 2,8 euroa per ateria, olettaen että on ostettu pelkkää ruokaa. Ja joku pihviliha voi olla helposti vaikka 4-5 euroa annos.
Mielestäni ihan kohtuullista. Itselläni menee joku 35-40 euroa viikossa ja syön mielestäni köyhäillen, eli vähän lihaa, ei juomia, ei juustoa, ei leipiä/keksejä/yksittäispakattuja juttuja.
Meillä menee viikossa 300 euroa ja kakasi aikuista. Ruuat, viinat, oluet, taloustarvikkeet ja hygienia.
Meillä menee kahdelta 800-100€/kk. Vähemmänkin voisi mennä, mutta myös enemmän. Ap tuntuu elävän nuukasti.
Olen siis yksin nyt. Luulin ettei ole mennyt paljoa mutta uskottava se on.
Kalaa on vielä jäljellä ja avaamaton tonnikalapurkki.
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee kahdelta 800-100€/kk. Vähemmänkin voisi mennä, mutta myös enemmän. Ap tuntuu elävän nuukasti.
Voisitte käydä päivittäin ravintolassa syömässä, tosin nyt ne on kiinni.
Mulla meni tänään juuri sama summa, mutta meitä on kaksi. Käydään kaupassa seuraavan kerran vasta viikon kuluttua, haetaan jotakin täydennysostoksia vain sitä ennen.
Jos selviäisin edes viikon tuolla, olisin syvästi onnellinen sinkku. Tai siis en olisi tarkemmin ajateltuna, koska olen valinnut elää toisin enkä koe sitä ongelmana.
Voimia.