Millaista parisuhde toisen naisen kanssa?
Kertokaa, millaista on olla suhteessa toisen naisen kanssa. Onko keskustelua enemmän? Jakautuuko kotityöt tasaisemmin? Osuuko seksuaaliset halut, kuinka yhteen ja onko enemmän hellyyttä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti parempaa kuin oman vaimon kanssa.
Heh, ihan hauska vastaus, mutta kaipaisin nyt kokemuksia naisten välisistä suhteista. -ap
Meillä kummatkin naisellisia naisia, kumpikaan ei miesmäinen eikä kumpikaan osaa ns. miesten töitä eli pieniä korjauksia/remontteja, emme osaa vaihtaa pyörään kumia tms.
Vaimo tykkää ruuanlaitosta niin hoitaa sen puolen, ite tykkään ennemmin siivota ja pyykätä.
Keskustellaan kyllä paljon. Mutta ihan tavallista elämää, lapsiperheen arkea.
Kokeile. Edes nainen ei jaksaisi kanssasi. Vaikeista vaikein ei ole kiinnostavaa tai haluttavaa. Samaa hapanta piimää.
Naisilta udellaan makuuhuoneasioista niin kerron jo. Oon siis tuo joka kertoi että normaalia arkea.
Seksi on todella hyvää. Suhteen alussa joka päivä mutta nykyään viiden vuoden jälkeen pari kertaa viikossa. En ollut koskaan saanut orgasmia miehen kanssa. On mahtava tunne saada se toisen kanssa, täysin toisen antamana. Yksin olen saanut aina. Joku kuitenkin kysyy, niin vastaan että ei, meillä ei ole mitään seksileluja. Minulla ja hänellä on niitä kyllä ennen ollut. Mutta ei yhdessä, ja itse en ole saanut niistä oikein iloa iteksenikään. Meillä seksi on hirveän läheistä ja ei olla koettu leluja tarpeelliseksi. Jos joku dildo on siinä "välissä" niin tuntuu että toinen on tavallaan henkisesti liian kaukana. Vaikea selittää. Ehkä joskus sitten lelut voi alkaa kiinnostaa. Sormet ja suu on keksitty.
On ihanaa kun voi käyttää samoja hiustököttejä, vaatteita, kosmetiikkajuttuja. Vaimo tykkää laittaa minun hiuksiani kun itse olen surkea siinä. Molemmat pukeudumme naisellisesti ja meikkaamme. Naisen kanssa on mukava asua ja elää. Niin joo, taloyhtiön naisten saunavuorolle voimme mennä koko perhe.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta udellaan makuuhuoneasioista niin kerron jo. Oon siis tuo joka kertoi että normaalia arkea.
Seksi on todella hyvää. Suhteen alussa joka päivä mutta nykyään viiden vuoden jälkeen pari kertaa viikossa. En ollut koskaan saanut orgasmia miehen kanssa. On mahtava tunne saada se toisen kanssa, täysin toisen antamana. Yksin olen saanut aina. Joku kuitenkin kysyy, niin vastaan että ei, meillä ei ole mitään seksileluja. Minulla ja hänellä on niitä kyllä ennen ollut. Mutta ei yhdessä, ja itse en ole saanut niistä oikein iloa iteksenikään. Meillä seksi on hirveän läheistä ja ei olla koettu leluja tarpeelliseksi. Jos joku dildo on siinä "välissä" niin tuntuu että toinen on tavallaan henkisesti liian kaukana. Vaikea selittää. Ehkä joskus sitten lelut voi alkaa kiinnostaa. Sormet ja suu on keksitty.On ihanaa kun voi käyttää samoja hiustököttejä, vaatteita, kosmetiikkajuttuja. Vaimo tykkää laittaa minun hiuksiani kun itse olen surkea siinä. Molemmat pukeudumme naisellisesti ja meikkaamme. Naisen kanssa on mukava asua ja elää. Niin joo, taloyhtiön naisten saunavuorolle voimme mennä koko perhe.
Ihanalle kuulostaa. Yllättäen tapasin naisen ja välillämme tuntuu olevan ihastusta ja seksuaalista virittyneisyyttä. Haluaisin antaa naiselle mahdollisuuden ja tämä antoi lisää varmuutta.
Näissä kysymyksissä on aina vähän se vika, että seksuaalivähemmistöjen keskuudessa on mentaliteetti "omaa pesää ei liata". Siksi vastaukset ovat aina yltiöpositiivisia. Tästä samasta syystä monet ongelmat, kuten esimerkiksi väkivalta ja päihteet, jäävät piiloon.
Vaikeaa kun ei voi syyttää miestä mistään
Näin jälkeenpäin, mulle ideaalitilanne olisi varmaankin ollut kasvattaa lapsi naisen kanssa. Mies sitten seksiin, eikä kumpaakaan saman katon alle. Seuraavassa elämässä sitten viisaampana. ;)
Vierailija kirjoitti:
Näissä kysymyksissä on aina vähän se vika, että seksuaalivähemmistöjen keskuudessa on mentaliteetti "omaa pesää ei liata". Siksi vastaukset ovat aina yltiöpositiivisia. Tästä samasta syystä monet ongelmat, kuten esimerkiksi väkivalta ja päihteet, jäävät piiloon.
No omassa suhteessa ei ole ollut väkivaltaa eikä päihdeongelmia. Mutta eihän kaikilla heteroillakaan ole? Tiedän tuttavapariskunnan (lesboja) jossa on väkivaltaa. Myös pettämistä. Ihan samalla tavalla riitoja on meilläkin, kuten muillakin. Ei ihannoida kannata. Itse ainakin pidän meitäkin ihan tavallisena parina.
Ilmeisesti parempaa kuin oman vaimon kanssa.